Witajcie,
przeczytałem masę wątków i byłem w dwóch sklepach, ale czy moglibyście mi dokładnie podać wszystkie części jakie muszę wymienić przy wymianie rozrządu? Drugim pytaniem jest czy można kupić same gumowe uszczelni na dekiel pod wtryskiwacze? Niestety przy zakładaniu w mojej Audi nowych wtrysków, ktoś spierdzielił i leje się z pod nich olej .. a nowy dekiel to 420 zł Netto. Ostatnie pytanie to jaki rodzaj, numer uszczelki oringu występuje na wale korbowym?
PS. Jaki warsztat we Wrocławiu polecacie i jakie koszty wymiany rozrządu?
[A6 C5} Wymiana rozrządu i oringu na wale ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
A leje ci się na pewno spod wtrysków? U mnie też było mokro, poprzedni właściciel wspominał coś o wymianie dekli, a okazało się, że cieknie z przewodów ciśnieniowych (nad wtryskami). Były wyrobione od przykręcania i odkręcania. Wytrzyj szmatą i obejrzyj, gdzie cieknie.
Do kupienia tylko komplet - 6 szt, w cenie ok. 600 zł (Audi). Można też zapytać w Skodzie (tam kosztuje ok. 450 zł), ale trzeba zapytać o typ silnika. Ty masz rocznik 1999, nie wiem, czy silniki z tego rocznika montowali w Skodach.
Ja mam BDH, a to to samo co BDG, a te z kolei były w Skodach.
Ostatnio mój mechanik powiedział mi, że kupował rozrząd w salonie VW (była jakaś promocja) i okazało się, że według nomenklatury VAG rozrząd to tylko parę pasków i rolek w cenie ok. 600 zł. Dodatkowo trzeba dokupić m.in. pompę wody i napinacz hydrauliczny (drooogiii..., ok. 500 zł). W sumie przy wymianie rozrządu w 2.5 TDI powinno być chyba 12 czy 13 elementów (zależy, jak kto liczy), cena dobrego zestawu to ok. 1400-1500 zł na alledrogo.
Ja jestem zwolennikiem wymiany wszystkiego, bo wtedy śpisz spokojnie. Można zostawić to, co jest jeszcze OK (np. pompę wody), ale to może się zemścić - jak padnie, to znowu trzeba niemało zabulić za wymianę.
Do kupienia tylko komplet - 6 szt, w cenie ok. 600 zł (Audi). Można też zapytać w Skodzie (tam kosztuje ok. 450 zł), ale trzeba zapytać o typ silnika. Ty masz rocznik 1999, nie wiem, czy silniki z tego rocznika montowali w Skodach.
Ja mam BDH, a to to samo co BDG, a te z kolei były w Skodach.
Ostatnio mój mechanik powiedział mi, że kupował rozrząd w salonie VW (była jakaś promocja) i okazało się, że według nomenklatury VAG rozrząd to tylko parę pasków i rolek w cenie ok. 600 zł. Dodatkowo trzeba dokupić m.in. pompę wody i napinacz hydrauliczny (drooogiii..., ok. 500 zł). W sumie przy wymianie rozrządu w 2.5 TDI powinno być chyba 12 czy 13 elementów (zależy, jak kto liczy), cena dobrego zestawu to ok. 1400-1500 zł na alledrogo.
Ja jestem zwolennikiem wymiany wszystkiego, bo wtedy śpisz spokojnie. Można zostawić to, co jest jeszcze OK (np. pompę wody), ale to może się zemścić - jak padnie, to znowu trzeba niemało zabulić za wymianę.
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.
