[A6 2.5tdi] końcowy wynik po czipie
[A6 2.5tdi] końcowy wynik po czipie
witam zrobiłem czipa w swojej niuni następujący wynik to 181ps z 147ps,i330niutonomerów z 270niutonometrów. jak wam się wydaje czy to dobry wynik mi się wydaje że troszę mało tych niutonów.A i dostępny jest przy 3100Rph a wcześniej było przy 3150Rph
Ps. jak zrobię zdjęcie to wrzucę wykres
Ps. jak zrobię zdjęcie to wrzucę wykres
audifun
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Nie zapominajmy że to nie są nowe auta i statystyczne bezpieczne przyrosty oscylują w okolicach 170-175KM/340-360NM...jeżeli auto nie ,,trzyma serii'' to bardzo rzadko przy tym silniku udaje się zrobić więcej jak 175KM/350NM...dlatego dziwi mnie 181KM/330Nm...jeżeli auto jest zdrowe i bez kupy dymu wyszło 181KM to gdzie się podział moment który analogicznie powinien odpowiednio ,,wzrosnąć'' - zakładając że auto to całkiem zdrowa jednostka
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 cze 2008, 21:42
- Lokalizacja: wielkopolska/Poznan
a6-25tdi-koncowy-wynik-po-czipie-vt14969.htm#159073 to chyba ten wykres
moja milosc- audi 80 b4 2.0
moja kochanka- a6 c5 2.8
moja kochanka- a6 c5 2.8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
po co drugi temat zakładasz?
byłem na 99,9% pewien że to produkt jednej z wrocławskich firm ,,na A..''
ja już wcześniej się określiłem co sądzę o podanych przez Ciebie wartościach
niech ocenią to inni bo moje zdanie może zostac potraktowane jako nieobiektywne
byłem na 99,9% pewien że to produkt jednej z wrocławskich firm ,,na A..''
ja już wcześniej się określiłem co sądzę o podanych przez Ciebie wartościach

niech ocenią to inni bo moje zdanie może zostac potraktowane jako nieobiektywne

Ostatnio zmieniony 04 lis 2009, 12:44 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Przy wartościach 1400 obrotów wykres "po" jest niższy od serii ?
Czy przypadkiem spalanie w mieście nie wzrośnie?
Ale za to na trasie już lepiej, obroty 2100 to normalna jazda.
Myślę że właśnie chodzi o to aby max moment był trochę później. Szybko koniec a dalej co ? gdzie osiągamy max moc. coś musi pociągać obroty, a jak wykres leci w dół to źle. To właśnie fordem focusem kiedyś jechałem, start ja szalony a później tylko wyje a na przełączenie biegu za wcześnie.
Powinien się wznieść szybko i jak najdłużej się ciągnąć.
Dalej całkiem ładnie choć myślałem że można z niego wyciągnąć pod 380 Nm
To tylko moje przemyślenia więc traktuj je z przymrużeniem oka.
Pozdrawiam
Czy przypadkiem spalanie w mieście nie wzrośnie?
Ale za to na trasie już lepiej, obroty 2100 to normalna jazda.
Myślę że właśnie chodzi o to aby max moment był trochę później. Szybko koniec a dalej co ? gdzie osiągamy max moc. coś musi pociągać obroty, a jak wykres leci w dół to źle. To właśnie fordem focusem kiedyś jechałem, start ja szalony a później tylko wyje a na przełączenie biegu za wcześnie.
Powinien się wznieść szybko i jak najdłużej się ciągnąć.
Dalej całkiem ładnie choć myślałem że można z niego wyciągnąć pod 380 Nm
To tylko moje przemyślenia więc traktuj je z przymrużeniem oka.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Darnok
Darnok