Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6,C5 2.5 TDi 150 KM] pompa chyba padła

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
jarcys1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sie 2008, 21:53
Lokalizacja: Gorlice

[A6,C5 2.5 TDi 150 KM] pompa chyba padła

Post autor: jarcys1 » 23 paź 2009, 19:34

Witam.Pisałem już kiedyś że auto zapaliło i zgasło i to był koniec...
Mechanik próbował odpalić samostartem ale zapalił na parę sekund i zgasło znów...
I tu moje pytanie....Mechanik twierdzi,że pompa jest padnięta bo nie ma w niej ciśnienia....
Czy to już oznacza.że jest do regeneracji? czy może jest coś jeszcze na rzeczy,zapowietrzenie,jakieś trefne paliwo ?
A drugie pytanie czy mechanik podczas odpalania mógł spowodować , że padł jeszcze rozrząd???Bo twierdzi,że dziwnie kręci na rozruszniku, i to fakt a przed odpalaniem plakiem kręcił normalnie...
jarcys1

yarek1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 16 sie 2009, 20:10
Lokalizacja: jarocin

Post autor: yarek1982 » 23 paź 2009, 21:29

hej.
miałem to samo z moim autem.jak odpalił to jeszcze dymił na siwo i podczas próby przegazowania brak reakcji silnika na pedał gazu.
tez odpalałem na plaka kilkakrotnie i chyba to żadnych uszkodzeń nie wyrządziło silnikowi(mam nadzieję) bo chodzi tak jak na początku gdy go kupiłem. mój kumpel powiedział, że odpalanie na plaka to jak wskrzeszanie umarlaka.
podłącz pod VAG i zobaczysz, mi wyskoczył błąd 515 i po sprawdzeniu kilku rzeczy wyszło, że niestety pompa :cry:

ralf_24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 02 cze 2009, 10:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ralf_24 » 24 paź 2009, 09:32

Kolego jeśli był to typowy samostart to zbyt duża dawka może narobić szkód w postaci przeskoczenia paska, zbyt gwałtowne spalanie. Może to głupio zabrzmi ale silnik wtedy za szybko wchodzi na obroty. Na plaku tego nie powinno być bo jest mniej kaloryczny. Ale jak gościa fantazja poniosła i naplakował tego sporo na rozróch to różnie może być bo wtedy kaloryczność zastąpił ilością i na jedno wychodzi.

jarcys1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 07 sie 2008, 21:53
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: jarcys1 » 24 paź 2009, 12:18

Dzięki za informacje.To jeszcze jedno pytanko,czy ten silnik [ 2.5 V6 TDi 150 KM ] jest kolizyjnym?czy po przeskoczeniu paska tłoki uderzają w zawory? z góry dzięki
jarcys1

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 24 paź 2009, 13:00

Jest kolizyjny jak każdy jeden diesel.

pawel510
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 23 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: pawel510 » 24 paź 2009, 13:04

Zrobcie jeszcze temat o 2.5tdi chetnych bedzie pelno <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja