Niżej opisze w miarę szczegółowo przebieg z montażu zestawu xenonów HID wersja SLIM
Zestaw narzędzi:
- klucz nasadowy 10
- grzechotka
- przedłużka giętka
- nasadka torx 30
- wkretak płaski
- osłonka termokurczliwa
- wiertarko wkrętarka + wiertło 4mm
Demontaż lamp L&P

Przystepujemy do demontażu lampy strona lewa (od filtra powietrza).
- ÂŚciągamy osłonę filtra powietrza oraz demontujemy puszkę wraz z filtrem.
- Odkręcamy 2 śruby (nasadka torx 30) górna cześć lampy.
- Odkręcamy śrubę (mocowanie dolne lampy) od spodu poprzez otwór w nadkolu
- Nie ma potrzeby odkręcania śruby od strony chłodnicy ! ! ! Wystarcza 3 w/w śruby.
- Odpinamy wtyczką zasilającą lampe
- Po w/w czynnościach lampę wyciągamy i odkładamy na stół
Montaż przetwornicy w obudowie lampy

- ÂŚciągamy dekiel
- Odkładamy klosz lampy na bok ( co by nie uszkodzić, zarysować itp. )
- W dekiel wkładamy przetwornice ( model SLIM wchodzi idealnie, bez przeróbek )
- Wkrętarko wiertarką wiercimy otwór w pokrywie w celu przykręcenia przetwornicy do dekla.
- Przykręcamy przetwornica śruba ( otwor w przetwornicy jest gwintowany oryginalnie )
Montaż palnika ( u mnie 4300k ) H1 w klosze lampy:
- Wyciągamy żarówkę H1 i w jej miejsce wpinamy palnik xenonowy
- ÂŁączymy przetwornice wraz z palnikiem ( wtyczki pasują tylko w odpowiednie gniazda )
- Nakładamy na przewody zasilajace przetwornice osłonki termokurczliwe
- Następnie wpinamy przewody zasilające przetwornicą ( 12V ) w piny zasilające żarówkę H1
- Podgrzewamy koszulki termokurczliwe
- Mamy kopletnie wykonaną instalacje wewnątrz klosza !
- Zakładamy dekiel wraz z zamontowana wcześniej przetwornicą
- Przed powtórnym montażem lampy wpinamy wtyczkę zasilającą i sprawdzamy czy wszystko działa tak jak powinno...
Z lewej 4300k z prawej Philips H1
- Po sprawdzeniu, wykonujemy dokładnie to samo z lampa prawą

Efekt końcowy

- Brak jakichkolwiek przewodów poza obudową lampy !
- Przetwornica i przewody WN całkowicie zabezpieczone przed wilgocią !
- Wygląd i estetyka 1-klasa

A tak to wygląda w nocy :