Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 C4, 2,6 ABC] Problem z odpalaniem na zimnym silniku.

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 28 wrz 2009, 12:41
Lokalizacja: Wołomin

[100 C4, 2,6 ABC] Problem z odpalaniem na zimnym silniku.

Post autor: klax » 06 paź 2009, 17:09

Okazuje się iż rano mam problemy z rozruchem gdy silnik jest zimny.
Muszę pokręcić chwilę (2 do 4 razy po ok. 4-6 sek.) rozrusznikiem zanim zapali.
Natomiast gdy zaskoczy to ładnie wskakuje na obroty.
Silnik odpalany na benzynie.
Wyczytałem gdzieś że to może być wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej który podaje informacje do ECU i go zmieniłem.
Okazało się że nadal autko ma problemy z zapłonem.
Co dalej ?
Regulator ciśnienia paliwa, pompa ? (po przekręceniu kluczyka słychać przez chwilę jej pracę, ale cicho, raczej normalnie) . Jak posprawdzać ów elementy ? Ew. na co jeszcze zwrócić uwagę ?
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO

klesk1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 25 paź 2008, 19:08
Lokalizacja: Opolskie, Kluczbork

Post autor: klesk1986 » 06 paź 2009, 18:11

Na początek podepnij go do VAG'a i zobacz co tam pokazuje, może od razu znajdziesz przyczynę.

Awatar użytkownika
klax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 28 wrz 2009, 12:41
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: klax » 06 paź 2009, 21:32

A tu objawia się kolejny problem,
mianowicie nie mogę się połączyć z kompem w ABC :/
Musze popróbować jeszcze.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO

drevnil
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:22
Lokalizacja: podlasie

Post autor: drevnil » 08 paź 2009, 00:38

Klax, możesz mi powiedzieć jak dostałeś się do tego czujnika. Od dołu czy góry, jakim kluczem itp. :)

Awatar użytkownika
klax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 28 wrz 2009, 12:41
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: klax » 08 paź 2009, 09:27

drevnil pisze:Klax, możesz mi powiedzieć jak dostałeś się do tego czujnika. Od dołu czy góry, jakim kluczem itp. :)

Dostałem się od góry, zwykłym kluczem 19.
Trochę się trza nagimnastykować, ale w sumie to tragedii nie ma.
Przy okazji wykręciłem czujnik halla z głowicy,
bo musiałem jego plastikową obudowę skleić i pewnie przez to było ciut łatwiej.
Odpiąłem jeszcze jakąś 1 lub dwie kostki, które akurat utrudniają wykręcenie tego czujnika.

[ Dodano: 2009-10-11, 16:16 ]
Problem został odnaleziony.
Mianowicie okazuje się iż pompa paliwa jest na wykończeniu.
Przed porannym odpaleniem, wystarczy że przekręcę stacyjkę kilka razy (bez kręcenia rozrusznikiem), tak aby pompa dobiła ciśnienie do układu i wtedy zapala normalnie.
Teraz pozostaje tylko kupić nową pompę bo stara już nie trzyma ciśnienia.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga