Okazuje się iż rano mam problemy z rozruchem gdy silnik jest zimny.
Muszę pokręcić chwilę (2 do 4 razy po ok. 4-6 sek.) rozrusznikiem zanim zapali.
Natomiast gdy zaskoczy to ładnie wskakuje na obroty.
Silnik odpalany na benzynie.
Wyczytałem gdzieś że to może być wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej który podaje informacje do ECU i go zmieniłem.
Okazało się że nadal autko ma problemy z zapłonem.
Co dalej ?
Regulator ciśnienia paliwa, pompa ? (po przekręceniu kluczyka słychać przez chwilę jej pracę, ale cicho, raczej normalnie) . Jak posprawdzać ów elementy ? Ew. na co jeszcze zwrócić uwagę ?
[100 C4, 2,6 ABC] Problem z odpalaniem na zimnym silniku.
[100 C4, 2,6 ABC] Problem z odpalaniem na zimnym silniku.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO
-Poprzednio 4 inne OOOO
drevnil pisze:Klax, możesz mi powiedzieć jak dostałeś się do tego czujnika. Od dołu czy góry, jakim kluczem itp.
Dostałem się od góry, zwykłym kluczem 19.
Trochę się trza nagimnastykować, ale w sumie to tragedii nie ma.
Przy okazji wykręciłem czujnik halla z głowicy,
bo musiałem jego plastikową obudowę skleić i pewnie przez to było ciut łatwiej.
Odpiąłem jeszcze jakąś 1 lub dwie kostki, które akurat utrudniają wykręcenie tego czujnika.
[ Dodano: 2009-10-11, 16:16 ]
Problem został odnaleziony.
Mianowicie okazuje się iż pompa paliwa jest na wykończeniu.
Przed porannym odpaleniem, wystarczy że przekręcę stacyjkę kilka razy (bez kręcenia rozrusznikiem), tak aby pompa dobiła ciśnienie do układu i wtedy zapala normalnie.
Teraz pozostaje tylko kupić nową pompę bo stara już nie trzyma ciśnienia.
-Audi 100 Avant '92r. ABC (Rezanko: Soczewki, el. szyby, roletki tylnych drzwi, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Poprzednio 4 inne OOOO
-Poprzednio 4 inne OOOO
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga