Witam
Zacznę może tak
Dzisiaj bylem na warsztacie zmienić zbiorniczek wyrównawczy (nie trzymał ciśnienia) przy okazji okazało się ze i termostat jest do wymiany ponieważ był cały czas otwarty i silnik tracił temperaturze podczas jazdy na trasie. Jakiś kretyn w serwisie włożył nowy termostat z tym ze odwrotnie zagrzali silnik odpowietrzyli układ ale termowentylator nie załączał się wcale a temperatura urosła tak ze zapaliła się kontrolka płynu chłodniczego, oczywiście zaraz po kontrolce wyłączyłem silnik żeby nie wywaliło uszczelki pod głowicą ( . moje pytanie jest takie : Czy ktoś wie jaka jest różnica temperatury włączania się termo wentylatora a zapalenia się kontrolki ze temperatura płynu jest za wysoka ( pseudo mechanik doprowadził do tego stanu 2 razy ale dla mnie to o 2 za dużo . Z góry dzieki za odpowiedz Pozdrawiam
[A6 C4 2,6 V6] Kontrolka plynu chlodniczego (przegrzanie??)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 sie 2009, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 sie 2009, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Nie używamMichal21lbn pisze:Wskaznik pokazywal ponad 90 stopni a zbiorniczek ciekl przy wezyku na gorze (doslowanie sie z niego lało)
Spytałem dlatego, że u mnie tam w tej chwili odrobinę przecieka (na poziomym pasku wystającym po całości na wysokości 2/3 zbiorniczka zostają ślady płynu). Płynu nie dolewałem od prawie roku. I zastanawiam się czy zacisk węża zmienić, czy wąż... Ale nie sądziłem, że może to być związane ze zbiorniczkiem.
Niestety, nie znam odpowiedzi na pytanie przy jakiej temperaturze zapala się kontrolka. Może ktoś z kolegów będzie wiedział i podpowie. Jeśli obecnie wszystko działa w porządku (i opisane objawy już nie występują), dałbym spokój, przynajmnie na chwilę.
[ Dodano: 2009-10-02, 23:53 ]
@lex jak mozesz to odezwij sie na gg
Powodzenia,
@lex
Audi A6/4A 1995 (29 grudnia) V6(ABC) automat czarnula
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 sie 2009, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Nie zmieniaj zacisku pod zadnym pozorem od tego sie u mnie pogorszylo i to znacznie a co dobre to to ze nowy zbiorniczek i termostat to koszt raptem 105zl po tych problemach usluge mialem gratis ale martie sie czy nie walnela ktoras uszczelka bo zdrowo go zagrzali
[ Dodano: 2009-10-03, 00:11 ]
A jeszcze sie tak zapytam czy wiesz co moze byc przyczyna nadmiernego zurzycia sie paska rozrzadu robilem rozrzad zaraz po kupnie ale pasek wyglada jak by mial najechane ze 3 razy tyle jak ma ( czyli jakies 23 tysiace) pasek to contitech
[ Dodano: 2009-10-03, 00:11 ]
A jeszcze sie tak zapytam czy wiesz co moze byc przyczyna nadmiernego zurzycia sie paska rozrzadu robilem rozrzad zaraz po kupnie ale pasek wyglada jak by mial najechane ze 3 razy tyle jak ma ( czyli jakies 23 tysiace) pasek to contitech
Hmm, 105zł za obydwie rzeczy... Jakoś zupełnie darmo wychodzi? :-?Michal21lbn pisze:Nie zmieniaj zacisku pod zadnym pozorem od tego sie u mnie pogorszylo i to znacznie a co dobre to to ze nowy zbiorniczek i termostat to koszt raptem 105zl po tych problemach usluge mialem gratis ale martie sie czy nie walnela ktoras uszczelka bo zdrowo go zagrzali
[ Dodano: 2009-10-03, 00:11 ]
A jeszcze sie tak zapytam czy wiesz co moze byc przyczyna nadmiernego zurzycia sie paska rozrzadu robilem rozrzad zaraz po kupnie ale pasek wyglada jak by mial najechane ze 3 razy tyle jak ma ( czyli jakies 23 tysiace) pasek to contitech
Nie mam pojęcia co może być przyczyną nadmiernego zużycia się paska rozrządu
Powodzenia,
@lex
Audi A6/4A 1995 (29 grudnia) V6(ABC) automat czarnula
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga