[A6 C5] Radio i Zmieniarka przestały działać!
[A6 C5] Radio i Zmieniarka przestały działać!
Witam, dzisiaj wyciągałem radio i po ponownym włożeniu niestety już nie działa, sama zmieniarka również nie działa, bo nie wysuwa płyt. Pewnie przy ściąganiu panelu radia wybiło bezpiecznik, i mam pytanie który bezpiecznik za to jest odpowiedzialny.
Jestem zielony więc może to być zupełnie inna przyczyna :-?
Jestem zielony więc może to być zupełnie inna przyczyna :-?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Może na kablu zasilającym radio masz dodatkowy bezpiecznik.
Wyjmij radio jeszcze raz i sprawdź.
Wyjmij radio jeszcze raz i sprawdź.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
Dokładnie przy wtyczkach ISO
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/546 ... b2a13.html
[ Dodano: 2009-09-20, 15:51 ]
A odpal samochód i spróbuj wyciągnąć magazynek ze zmieniarki bo możne jest tak podłączone żeby nikt nie wyciągnął magazynku na płyty ze zmieniarki.

[ Dodano: 2009-09-20, 15:51 ]
A odpal samochód i spróbuj wyciągnąć magazynek ze zmieniarki bo możne jest tak podłączone żeby nikt nie wyciągnął magazynku na płyty ze zmieniarki.
ziuta94, wielkie dzięki 
Bezpiecznik ten z radia się spalił, zmieniłem na inny i radio i zmieniarka działa, tyle że napis SAFE, a że książki z radia nie mam i dodzwonić się do byłego właściciela nie mogę to trzeba odkodowywać
Ile taka usługa kosztuje? I czy wystarczy że im dam samo radio? Czy może samochód też trzeba zostawić na czas odkodowania?

Bezpiecznik ten z radia się spalił, zmieniłem na inny i radio i zmieniarka działa, tyle że napis SAFE, a że książki z radia nie mam i dodzwonić się do byłego właściciela nie mogę to trzeba odkodowywać