[A6 C5 2,5 TDI] Zle pali cieply - dobry mechanik
[A6 C5 2,5 TDI] Zle pali cieply - dobry mechanik
Witam Panowie.
Moze ma ktos sprawdzonego dobrego mechanika w warm-maz ktory zna sie na tym silniku. Od dlugiegi czasu mam problem z paleniem na cieplym czasem lepiej czasem gorzej. Bylem juz u kilku mechanikow ale wszyscy jakos bez weny podchodza do tego. I wydaje mi sie ze nie za bardzo wiedza za co tu sie wziac.
Takze moje prosba jezeli ktos ma sprawdzonego mechanika prosze o pomoc.
Z gory dziekuje.
Moze ma ktos sprawdzonego dobrego mechanika w warm-maz ktory zna sie na tym silniku. Od dlugiegi czasu mam problem z paleniem na cieplym czasem lepiej czasem gorzej. Bylem juz u kilku mechanikow ale wszyscy jakos bez weny podchodza do tego. I wydaje mi sie ze nie za bardzo wiedza za co tu sie wziac.
Takze moje prosba jezeli ktos ma sprawdzonego mechanika prosze o pomoc.
Z gory dziekuje.
prawdopodobnie tak jak napisał kolega alukard coś nie tak jest z kątem wtrysku u mnie np. było odwrotnie jak zimny to ciężko palił, ale po instrukcji kolegi piotrusia z forum ustawiłem i wszystko jest git. ztób logi 004bs i 04 tam są wskazania kąta wtrysku. tu masz poczytaj:
a6-c5-25-afbbd-550-regkata-wyprzwtrysku-vt8038,15.htm
8530.htm?sid=31873d7d39898d33dc5d23feeafee814 i tu
a6-c6-25-tdi-180-km-gdy-cieply-slabo-pa ... htm#141768
mi pomogło.![:-) :-)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech2.gif)
a6-c5-25-afbbd-550-regkata-wyprzwtrysku-vt8038,15.htm
8530.htm?sid=31873d7d39898d33dc5d23feeafee814 i tu
a6-c6-25-tdi-180-km-gdy-cieply-slabo-pa ... htm#141768
mi pomogło.
![:-) :-)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech2.gif)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Zrobilem logi z grupy 04 i 04bs oraz 07 mam nadzieje ze wykonałem je prawidłowo. Czy na ich podstawie ktos cos moze powiedziec czy moze powinienem je wrzucić w innym dziale czy moze wykonac je jeszcze raz bo te sa wykonane nieprawidłowo?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
według mnie to powinieneś przestawić kąt wtrysku bo masz 0,2 0,4 BTDC a tak jak zapewne czytałeś w postach powyżej powinno być ok. 1 ATDC. tam w postach kolega piotruś dokładnie opisał i wstawił zdjęcia jak powinno być ustawione. ustaw na 1 i powinno być oki. ![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Czytalem czytalem. Zastanawiam sie tylko czy taka mala roznica w opoznieniu kata wtrysku moze miec taki duzy wplyw na palenie???
Nie mowie ze nie, nie znam sie na tym a jak bylem u jednego z mechanikow a bylo juz kilku to jak mu mowilem ze kat jest kolo 0 i ze jak wyczytalem to na tym szacownym forum powinno byc kolo -1* to powiedzial ze takaroznica nie powinna robic takich problemow z paleniem. Ale jak juz to chyba pisalem ja do naszych kochanych mechanikow (tych z ktorymi mialem do czynienia) stosuje zasade ograniczonego zaufania:)
Mialem pierwsze podejscie do regulacji kata wtrysku czy tez wyprzedzenia jak zwal tak zwal. Niestety poleglem sprzetowo imbusy ktore posiadam sa niezbyt profesjonalnym sprzetem wiec nie dalem rady odkrecic tych srubek. :-?
Takze jak zaopatrze sie w odpowiednie narzedzia bede probowal dalej. Mam male pytanie uzupelniajace co regulacji o ile trzeba przesunac te kolo w lewo(w moim przypadku) gdzies doczytalem sie ze kolo 1mm. wic nie jest to za wielka wartosc czy sa jakies sposoby zeby nie przedobrzyc i jak sie do tego fachowo przygotowac?
Nie mowie ze nie, nie znam sie na tym a jak bylem u jednego z mechanikow a bylo juz kilku to jak mu mowilem ze kat jest kolo 0 i ze jak wyczytalem to na tym szacownym forum powinno byc kolo -1* to powiedzial ze takaroznica nie powinna robic takich problemow z paleniem. Ale jak juz to chyba pisalem ja do naszych kochanych mechanikow (tych z ktorymi mialem do czynienia) stosuje zasade ograniczonego zaufania:)
Mialem pierwsze podejscie do regulacji kata wtrysku czy tez wyprzedzenia jak zwal tak zwal. Niestety poleglem sprzetowo imbusy ktore posiadam sa niezbyt profesjonalnym sprzetem wiec nie dalem rady odkrecic tych srubek. :-?
Takze jak zaopatrze sie w odpowiednie narzedzia bede probowal dalej. Mam male pytanie uzupelniajace co regulacji o ile trzeba przesunac te kolo w lewo(w moim przypadku) gdzies doczytalem sie ze kolo 1mm. wic nie jest to za wielka wartosc czy sa jakies sposoby zeby nie przedobrzyc i jak sie do tego fachowo przygotowac?
kolego alukard piszę to co przeczytałem w opisie kolegi piotrusia w linkach wyżej i tam właśnie pisał, że w tym silniku najlepiej jest jak ma ok 1* ATDC.
jak ja ustawiałem to miałem akurat taki ampulek musi być dłuższa jedna strona ok 10cm najlepiej lub ampulek na grzechotke a i jeszcze klucz 24 albo 27(nie pamiętam) do kręcenia kołem. ja wyczytałem na naszym forum że 1mm to ok 1* tak że muszisz delikatnie i uważać ja się trochę namęczyłem.![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
jak ja ustawiałem to miałem akurat taki ampulek musi być dłuższa jedna strona ok 10cm najlepiej lub ampulek na grzechotke a i jeszcze klucz 24 albo 27(nie pamiętam) do kręcenia kołem. ja wyczytałem na naszym forum że 1mm to ok 1* tak że muszisz delikatnie i uważać ja się trochę namęczyłem.
![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Cud sie zdarzyl
A tak serio to nie wiem jak to sie stalo ale od jakiegos czasu auto pali mi od dotkniecia nic nie robilem, kata nie zmienialem bo jak poleglem sprzetowo na odkreceniu srubek pozniej bylem zbyt zajety zeby sie tym zajac. A do tego od jakichs 2-3 tyg samochod pali rewelacyjnie. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale samochod zaczal dobrze palic od czasu gdy na zewnatrz temperatura spadla a i jak zaczely sie moje problemy to wlasnie wtedy gdy sie zrobilo cieplo. I nie chodzi tu o to ze teraz grzeja mi swiece bo nawet jak nie grzeja to pali dobrze. Sam juz nie wiem jak to jest mozliwe jak bede mial czas to sprawdze jeszcze logi czy cos sie zmienilo ale musze przyznac ze od kiedy samochod mi zaczal dobrze odpalac, znow go pokochalem![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
A tak serio to nie wiem jak to sie stalo ale od jakiegos czasu auto pali mi od dotkniecia nic nie robilem, kata nie zmienialem bo jak poleglem sprzetowo na odkreceniu srubek pozniej bylem zbyt zajety zeby sie tym zajac. A do tego od jakichs 2-3 tyg samochod pali rewelacyjnie. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale samochod zaczal dobrze palic od czasu gdy na zewnatrz temperatura spadla a i jak zaczely sie moje problemy to wlasnie wtedy gdy sie zrobilo cieplo. I nie chodzi tu o to ze teraz grzeja mi swiece bo nawet jak nie grzeja to pali dobrze. Sam juz nie wiem jak to jest mozliwe jak bede mial czas to sprawdze jeszcze logi czy cos sie zmienilo ale musze przyznac ze od kiedy samochod mi zaczal dobrze odpalac, znow go pokochalem
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tak sobie jezdze cieszac sie moim dobrze palacym autem ale jednak ciagle mnie zastanawia co jest przyczyna zlego palenia jak jest cieplo. Ma moze ktos jakies pomysly? Wczesniej myslalem ze problem jest z temperatura silnika lecz teraz gdy jest chlodno na zew nie ma zadnej roznicy jaka jest temperatura silnika czy jest letni goracy czy zimny pali jak marzenie. Jezeli ktos ma jakies pomysly bede wdzieczny. W sumie mysle juz o przyszlym sezonie letnim i ze znow sie zacznie problem. Bede wdzieczny za kazda opinie lub pomysl.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga