[A6 C4] Drgania silnika powyżej 2200 obrotów
[A6 C4] Drgania silnika powyżej 2200 obrotów
Witam. Mam Audi A6 C4 1996r. 2.5 TDI. Problem polega na tym, że po włączeniu klimy wszystko działa dopóki silnik nie przekroczy 2200 obrotów i jakiś czas tak się utrzymuje. Wtedy klima wyłącza się. A gdy się zatrzymam auto dostaje wibracji tak jakby była zerwana poduszka pod silnikiem. Takie same objawy silnika są bez włączonej klimy. Wszystko wraca do normy po wyłączeniu zapłonu.
Vag nie wykazał żadnych błędów, ale sprawdzałem jak było wszystko ok. Teraz chcę sprawdzić jak dostanie drgawek. Filtr paliwa był wymieniany. Zobaczę poduchy, ale wydaje mi się że jakby były walnięte to by cały czas było czuć drgania i nie znikały by po wyłączeniu zapłonu i odpaleniu. I dlaczego wylącza się klima?
Również miałem tak samo, klima co prawda mi się nie wyłączała, ale trzepało budą,obroty skakały i gasł. Poradzono wymienić filtr paliwa co też uczyniłem. Po wymianie troszkę obroty pofalowały, podjechałem na VAG. Wykryto, że dawka paliwa jest zbyt wysoka, poprawili jak należy i od tej pory spokój. W razie gdyby się pojawiło coś podobnego - proszono o sprawdzenie też silnika krokowego.
Dodam, że przed wymianą filtra i VAGiem działo mi się tak codziennie, a nie należy do przyjemnych stanie w korku, zapala się zielone, a Tobie skaczą obroty i auto gaśnie Co fajniejsze to przez ok 30 sekund do 1 minuty 0 szans na odpalenie...
Uwierzcie, że dźwięku klaksonów mam dość na długi czas :mrgreen:
Pozdrawiam!
Dodam, że przed wymianą filtra i VAGiem działo mi się tak codziennie, a nie należy do przyjemnych stanie w korku, zapala się zielone, a Tobie skaczą obroty i auto gaśnie Co fajniejsze to przez ok 30 sekund do 1 minuty 0 szans na odpalenie...
Uwierzcie, że dźwięku klaksonów mam dość na długi czas :mrgreen:
Pozdrawiam!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga