Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi 2.5TDI a6 180] - utrata mocy, czarny dym

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hipass30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 17 sie 2009, 12:05
Lokalizacja: Poznań

[Audi 2.5TDI a6 180] - utrata mocy, czarny dym

Post autor: hipass30 » 17 sie 2009, 13:07

mam problem związany z utratą mocy w a6 180KM 2.5TDI 60km/h - max, szarpanie powyżej tej prędkości z tzw. kopceniem na czarno. Wczesniej raz na dwa tygodnie dawał znaki pojedynczych delikatnych szarpnięć.. Olej i ciśnienie jest. Myśle że to turbina ale nie jestem pewien, może być to też związane z filtrem paliwa ? lub przepływomierzem ?
Wie ktos ile kosztuje regeneracja turbiny ?
Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 14:12 przez hipass30, łącznie zmieniany 6 razy.
"raz audi - zawsze audi"

Awatar użytkownika
hipass30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 17 sie 2009, 12:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: hipass30 » 17 sie 2009, 13:56

Piotruś pisze: Temat lepiej popraw z użyciem kwadratowych nawiasów (tzw. tagów), bo odpisywanie w topiku, który może pwędrować do ksza to stata czasu ... . Poprostu popatrz jak robią to inni i po kłopocie ... .
mógłbyś mnie lepiej naprowadzić - nie wiem co to oznacza
"raz audi - zawsze audi"

Awatar użytkownika
hipass30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 17 sie 2009, 12:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: hipass30 » 17 sie 2009, 14:06

Lechu, Lechu,
Piotruś pisze:- nie mozesz mieć silnika 2,5TDi zestawionego z FWD o mocy 180PS, a to istotne w innych kwestiach
cóż nie znam tych oznaczeń - po za quattro :)
"raz audi - zawsze audi"

ElDraque2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 06 lip 2009, 16:55
Lokalizacja: Noord-Brabant

Post autor: ElDraque2 » 24 paź 2011, 15:49

Dla potomnych, mialem kiedys bardzo podobne objawy, predkosc maksymalna okolo 60-70 km/h i pozniej szarpanie, pomagalo puszczenie z gazu i ponowne dodanie.
Powod banalny: nieszczelnosc na wezykach sterowania podcisnieniem (czy moze podcisnieniowych wezykach ukladu sterowania turbiny, nie wiem jak po polsku poprawniej.)

To byly te drobne polaczenia gumowe kolo filtra paliwa po lewej stronie + gumowy waz od filtra powietrza i 2 inne dluzsze. Powodem byl wiek rzeczonych przewodow.

Po uszczelnieniu testowym (zadrutowaniu) brak objawow. Wymienilem na nowe i hula!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja