[a6c5] jak sprawdzic turbo bez VAG?
[a6c5] jak sprawdzic turbo bez VAG?
witam,czy mozna sprawdzic turbo wizualnie,namacalnie?szukalem i nie moge nic znalezc w tym temacie.dzieki
lysy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
coś tam napisze ale to tylko moje skojarzenia
wiec po treści podejrzewam że masz pewne niedomagania,lub tylko ciekawość
więc u mnie gdy turbawka zaczeła padać było słyszalne przycieranie w chwili
-depnięcie do dechy zmiana biegu i wtedy było słyszalne przycieranie,szczególnie dobrze słychać ten odgłos w akustycznym miejscu tz. między budynkami,pod wiaduktem,gdy masz mur lub balustradę z obu stron itp.lecz wielkiej mocy nie straciłem być morze były to pierwsze objawy,po jakis kilku setkach przejechanych wpadał w tryb awaryjny (dodajesz gazu i zero reakcji) po kilku sekundach ok,lecz to było bardzo sporadycznie
no i tyle co zaobserwowałem u siebie licząc tylko na słuch i skojarzenia,choć to najgorsze (turbine)zawsze pozostawiałem na koniec ,czepiałem sie wiatraka że może gdzieś przyciera a może jakiś pasek lecz bez żadnych złudzen został wydatek na turbawke
co do namacalnego sprawdzenia trzeba mieć paluszki jak ginekolog :!:
wiec po treści podejrzewam że masz pewne niedomagania,lub tylko ciekawość
więc u mnie gdy turbawka zaczeła padać było słyszalne przycieranie w chwili
-depnięcie do dechy zmiana biegu i wtedy było słyszalne przycieranie,szczególnie dobrze słychać ten odgłos w akustycznym miejscu tz. między budynkami,pod wiaduktem,gdy masz mur lub balustradę z obu stron itp.lecz wielkiej mocy nie straciłem być morze były to pierwsze objawy,po jakis kilku setkach przejechanych wpadał w tryb awaryjny (dodajesz gazu i zero reakcji) po kilku sekundach ok,lecz to było bardzo sporadycznie
no i tyle co zaobserwowałem u siebie licząc tylko na słuch i skojarzenia,choć to najgorsze (turbine)zawsze pozostawiałem na koniec ,czepiałem sie wiatraka że może gdzieś przyciera a może jakiś pasek lecz bez żadnych złudzen został wydatek na turbawke
co do namacalnego sprawdzenia trzeba mieć paluszki jak ginekolog :!:
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Witam.Czyli musials naprawic. Napisz ile cie ta naprawka turbinki wyniosła.Ja takze jak startuje i pierwsze przycisniecie gazu załącza sie turbinka i dochodzi szum z podmaski przez ok 1 do 2 sek i pozniej cisza-jest ok.Nigdy wczesniej tego nie słyszalem więc czytajac tego posta zastanawiam sie czy u mnie moze byc to samo.Ale jeszcze musze przejzec te zaworki n18 i n75 bo moja audiczka tak jakby mniejszego miała kopa.
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
po prostu poszukaj na forum kogoś z Twoich okolic kto Ci podepnie auto pod VAGa. Bo tak oko i na ucho to na pewno za dużo się o stanie turbawki nei dowiesz
Jeśli nie na tym Forum to moze na forum Audi 80 - jest to spore forum i pewnie sporo ludzi jest tam z Twojego rejonu, wystarczy zapytać sie a na pewno ktoś zadeklaruje pomoc
Co do tego szumu to mogą być naprawdę różne objawy, u mnei gdy szumialo okazało się, że była dziura na tym krótkim gumowym wężu biegnącym od ERG do kolektora i tez po depnięciu nagle tracił moc. Wymiana gumy (ori 80zł :evil: ) jak ręką odjął. Tak wiec może być wiele przyczyn głośnego szumu sprężarki, tylko VAG Ci prawdępowie :-P

Jeśli nie na tym Forum to moze na forum Audi 80 - jest to spore forum i pewnie sporo ludzi jest tam z Twojego rejonu, wystarczy zapytać sie a na pewno ktoś zadeklaruje pomoc

Co do tego szumu to mogą być naprawdę różne objawy, u mnei gdy szumialo okazało się, że była dziura na tym krótkim gumowym wężu biegnącym od ERG do kolektora i tez po depnięciu nagle tracił moc. Wymiana gumy (ori 80zł :evil: ) jak ręką odjął. Tak wiec może być wiele przyczyn głośnego szumu sprężarki, tylko VAG Ci prawdępowie :-P
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
citrin u mnie szum byl nie przy klepnięciu i starcie,lecz przy wysprzęglaniu gdu turbina schodziła z obrotów
co do kosztów to nie pytaj jeszcze mi nie przeszło :evil:
auto odstawiłem do ELBLÂĄGA ponoć kumaci goście robili mi auto na cacy,wymieniłem im co chciałbym i wróciłem do hiszpanii gościu gwarantował że nie robią fuszery no i reszta telefonicznie więc do wymiany
-turbawka
-spręzarka klimy
i alternator poprzednio założyli mi niewłaściwy i wywalało mi asr .
w trakcie doszedł rozrząd,nie wiem dlaczego bo przejechałem na nim jakieś 35000,lecz dla spokojności zgodziłem się na wymiane
koszt za wszystko 6900zł :!:
gdy odebrałem auto 3 krotnie reklamowałem turbo w koncu gościu wpakował mi większe od 180,nie wiem czy dobrze auto chodzi gorzej jak przed
gdy dojechałem do hiszpanii zabrałem się sam do rozbierania,ku mojemu zdziwieniu NIEMA ANI JEDNEJ CZęÂŚCI NOWEJ ,WSZYSTKO WYCIÂĄGNIęTE Z INNYCH STARYCH
zadzwoniłem do gościa wymieniliśmy kilka h... i tyle
teraz staram się dzięki informacją zawartych na forum i pomocy miłych userów naprawić SAM lecz kiepsko mi idzie ,jeszcze mam coś zle z zapłonem i dawką paliwa
MORAÂŁ Z TEGO TAKI
postaraj się podpiąć pod vag-a (wiem że to irytujące jak szukasz prostej odpowiedzi ale wróżbitów tu niema)
bez podpięcia niczego się nie dowiesz ,chyba że jesteś uparty i przy rozbieraniu sam na coś trafisz ,jeśli podepniesz będziesz wiedział co go boli i naprawisz to sam
WARTO ZAINWESTOWAć W KABELEK
powodzenia
co do kosztów to nie pytaj jeszcze mi nie przeszło :evil:
auto odstawiłem do ELBLÂĄGA ponoć kumaci goście robili mi auto na cacy,wymieniłem im co chciałbym i wróciłem do hiszpanii gościu gwarantował że nie robią fuszery no i reszta telefonicznie więc do wymiany
-turbawka
-spręzarka klimy
i alternator poprzednio założyli mi niewłaściwy i wywalało mi asr .
w trakcie doszedł rozrząd,nie wiem dlaczego bo przejechałem na nim jakieś 35000,lecz dla spokojności zgodziłem się na wymiane
koszt za wszystko 6900zł :!:
gdy odebrałem auto 3 krotnie reklamowałem turbo w koncu gościu wpakował mi większe od 180,nie wiem czy dobrze auto chodzi gorzej jak przed
gdy dojechałem do hiszpanii zabrałem się sam do rozbierania,ku mojemu zdziwieniu NIEMA ANI JEDNEJ CZęÂŚCI NOWEJ ,WSZYSTKO WYCIÂĄGNIęTE Z INNYCH STARYCH
zadzwoniłem do gościa wymieniliśmy kilka h... i tyle
teraz staram się dzięki informacją zawartych na forum i pomocy miłych userów naprawić SAM lecz kiepsko mi idzie ,jeszcze mam coś zle z zapłonem i dawką paliwa
MORAÂŁ Z TEGO TAKI
postaraj się podpiąć pod vag-a (wiem że to irytujące jak szukasz prostej odpowiedzi ale wróżbitów tu niema)
bez podpięcia niczego się nie dowiesz ,chyba że jesteś uparty i przy rozbieraniu sam na coś trafisz ,jeśli podepniesz będziesz wiedział co go boli i naprawisz to sam
WARTO ZAINWESTOWAć W KABELEK
powodzenia
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
no to extra 6900 i jeszcze kicha. Tak to jest panowie-niestety,"fachowców"od brania kasy jest sporo.Co do Vag-mam waga od tygodnia ale dopiero sie ucze obsługi. Koledzy z Elbląga jak chcecie to moge dac namiary do goscia kolo Starogardu Gd. Naprawde dobry fachowiec. Ja jak go jeszcze nie znalem a mialem problemy z zapowietrzanim sie ukladu paliwowego to w desperacji moje autko to nawet na ślask bym pojechal zeby go naprawic .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 18:25
- Lokalizacja: marbella ,hiszpania
jasne że mogę napisać o tych fachowcach,lecz nie wiem czy to się spodoba (szefostwu),gdyż na tego typu sprawy przewidziany jest inny dział,ale spróbujemy :roll:
więc w tytule dumnie brzmi MECHANIKA POJAZDOWA ,BMW,AUDI ,FORD itp.oraz wymienione różne cuda jakich oni dokonują facet nazywa się
ZYGMUNT MARKOWSKI
82-300 ELBLÂĄG
UL.SZWOLEÂŻERÓW 9
TO właściciel lecz rządzi tam chyba synalek taki rudawy .
A szwagier mówił mi że na 100 rudych 101 jest fałszywych
więc w tytule dumnie brzmi MECHANIKA POJAZDOWA ,BMW,AUDI ,FORD itp.oraz wymienione różne cuda jakich oni dokonują facet nazywa się
ZYGMUNT MARKOWSKI
82-300 ELBLÂĄG
UL.SZWOLEÂŻERÓW 9
TO właściciel lecz rządzi tam chyba synalek taki rudawy .
A szwagier mówił mi że na 100 rudych 101 jest fałszywych
hanysq
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 270
- Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
- Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
- Kontakt:
Niestety w PL jest cała masa nieuczciwych mechaników-naciągaczy, to coś wykręca z auta to coś innego założą niż mieli itd. Dlatego warto choćby poczytać informacje na rożnych forach żeby potem co nie co sie orientować i wiedzieć czy taki złodziej nie wkręca nam jakiś bzdur..
Dodatkowo w tym chorym kraju z takimi mendami jest bardzo ciężko walczyć szczególnie w mniejszych miejscowościach...
Dodatkowo w tym chorym kraju z takimi mendami jest bardzo ciężko walczyć szczególnie w mniejszych miejscowościach...
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
tuneforce.pl
serwisdpf.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 paź 2012, 11:49
- Lokalizacja: Elbląg
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: