[A6 C4 2.3] podłączenie sterownika c. zamka z pilotem
[A6 C4 2.3] podłączenie sterownika c. zamka z pilotem
Witam. Moze ma ktoś schemat jak podłącza sie sterownik centralnego zamka? Wlasnie zamawian z allegro sobie takie coś zeby zamek byl na pilot ale nie bardzo ufam tym schematom od nich a chcę to zrobić porządnie żeby nic nie uszkodzić i nie mieć potem zadnych problemów. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Jeśli masz oryginalny centralny zamek to musisz zwrócić uwagę przy kupnie żeby sterownik obsługiwał zamki pneumatyczne.
Montaż to podłączenie zasilania to sterownika i wpięcie się w obwód od centralnego zamka w wersji najprostszej.
Jeśli chciałbyś żeby działały do tego kierunkowskazy musisz się wpiąć w ich obwód.
Jeśli chodzi o umiejscowienie to najlepiej pod kierownica wszystkie potrzebne obwody w jednym miejscu.
Montaż to podłączenie zasilania to sterownika i wpięcie się w obwód od centralnego zamka w wersji najprostszej.
Jeśli chciałbyś żeby działały do tego kierunkowskazy musisz się wpiąć w ich obwód.
Jeśli chodzi o umiejscowienie to najlepiej pod kierownica wszystkie potrzebne obwody w jednym miejscu.
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Witam.
Zwróć uwagę ,żeby sterowanie centralnym było wyzwalane masą- .
Wtedy będzie najłatwiej.
Ja w zamknij/otwórz wpiąłem się w przewody od zamka w tylnej klapie.
O ile dobrze pamiętam brąz/żółty i brąz/biały.
Najlepiej sprawdź sobie kabelkiem.
Wbij się w przewód igłą i zetknij z masą.
Jak ruszą zamki to jesteś w domu.
Do kierunków musisz zastosować diody, bo bezpieczniki będą się palić, a najprawdopodobniej z centralki będzie wychodził jeden przewód.
Reszta to stały plus(+) i masa(-).
Następnie poszukaj klienta ,któremu założysz sterowanie pilotem i twój wychodzi free.
Pozdrawiam.
Zwróć uwagę ,żeby sterowanie centralnym było wyzwalane masą- .
Wtedy będzie najłatwiej.
Ja w zamknij/otwórz wpiąłem się w przewody od zamka w tylnej klapie.
O ile dobrze pamiętam brąz/żółty i brąz/biały.
Najlepiej sprawdź sobie kabelkiem.
Wbij się w przewód igłą i zetknij z masą.
Jak ruszą zamki to jesteś w domu.
Do kierunków musisz zastosować diody, bo bezpieczniki będą się palić, a najprawdopodobniej z centralki będzie wychodził jeden przewód.
Reszta to stały plus(+) i masa(-).
Następnie poszukaj klienta ,któremu założysz sterowanie pilotem i twój wychodzi free.
Pozdrawiam.