Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 2.6 ABC] problem z ciśnieniem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

[A6 2.6 ABC] problem z ciśnieniem

Post autor: tomasss82 » 27 lip 2009, 14:40

Witam, jak w temacie na poszczególnych cylindrach 1-11,5 2-11,00 3-12,2 4-12,8 5-12,8 6-8,5. Co robić? Sciągać głowice i docierać zawory? Ma zegarowe 280 tys. Silnik chodzi równo jak ciepły. Na ssaniu niedomaga 1 cylinder słychać z wydechu - obroty wchodzą na 1100 i po 2sekundach spadają do 400.przy tych obrotach po dodaniu gazu strzela w dolot. Muszę czekać aż wyłączy się ssanie. Na vag-u błąd -regulacja składu mieszanki biegu jałowego Co robić?
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 27 lip 2009, 20:07

A jak sytuacja ze zużyciem oleju 8,5 to bidnie ale powinien chodzić a strzela na pb i lpg czy tylko lpg i przy okazji jaką masz instalację gazową może to kwestia regulacji i jeszcze byś polatał bez wiekszych kosztów

tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

Post autor: tomasss82 » 27 lip 2009, 21:40

olej jak w V6, nie narzekam. około 1L na 5000,nie dymi. A strzela na pb na ssaniu po dodaniu gazu. LPG sekwencja i żadnych problemów. :-D Zrobiłem 25000 bez zaglądania i chyba nadeszła pora na regulacje i wymiane filtra. :oops: A z remontem głowic poczekam do zimy
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 28 lip 2009, 22:40

tomasss82, te niedomagania na 99,9% nie sa spowodowane tym niskim cisnieniem na 1 cylindrze najprawdopodobniej przyczyna lezy gdzies w ukladzie zasilania :idea:
uruchom go jak zimny niech sie tak "zadlawi " wylacz i sprawdz wszystkie swiece ktoras powinna byc "inna" np zalana/ciemna :->
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Ostry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2009, 15:11
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Ostry77 » 29 lip 2009, 00:08

Jeśli chodzi o ciśnienie to raczej stawiam na zawory, myśle, że bez ściągania głowic się nie obejdzie

tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

Post autor: tomasss82 » 13 sie 2010, 15:45

silnik nie wytrzymał do zimy, padła pompa wody więc nowy kpl.rozrząd,przy okazji zdjąłem głowice. Zawory w porządku więc tłoki w górę. Nowe pierścienie, uszczelniacze zaworowe, nowe uszczelki silnika dół i góra. Rezultat. Silnik chodzi o połowę ciszej, nie dymi,nie czuć spalinami w środku jak dostanie w d... Nie telepie budą na wolnych obrotach.Jest troszkę silniejszy. Od wymiany do wymiany oleju nie dolewam i olej jest jasny na miarce przed wymianą. A niedomaganie jednego cylindra winna była cewka zapłonowa i wypalony kabel WN od strony cewki. Po wymianie cewki i kabli skończyły się problemy z obrotami i szarpaniem
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja