Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[c5 2.5 TDI ] Problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tijs83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 lip 2009, 21:02
Lokalizacja: Poznań

[c5 2.5 TDI ] Problem z odpalaniem

Post autor: tijs83 » 11 lip 2009, 21:17

Witam

od pewnego czasu pojawił się problem w moim samochodzie z odpalaniem co ciekawe problem ten nie występuje rano kiedy silnik jest zimny. Problemy zaczynają się kiedy samochód nagrzeje się do temperatury 90stopni i zostanie wyłączony na powiedzmy 5-10 minut po tym czasie silnik odpala zazwyczaj za 2 razem czasami zdarza się że nawet za 5 albo i 6. Również zauważyłem że większe problemy z odpaleniem pojawiają się jak klimatyzacja jest włączona na ciepłym silniku samochód wolno zaczyna przyspieszać i zaczyna się mulić mechanik twierdzi że przyczyną może być pompa wtrysku.
Może ktoś z was miał podobny problem ????
samochód ma już przejechane prawie 200.000 do tej pory żadnych problemów z nim raczej nie miałem oleje były regularnie wymieniane filtry też. Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 21:27 przez tijs83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dorota-sz6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 20 sty 2009, 02:39
Lokalizacja: legnica

Post autor: dorota-sz6 » 13 lip 2009, 20:44

Mam dokładnie taki sam problem i dzisiaj szukałam tu pomocy ale jak widzę świerzy tamat i jeszcze nie ma odpowiedzi. Zupełnie tak samo jak u Ciebie jak zimny bez problemu a lekko złapie temperaturę to szlak go trafia a mnie jeszcze bardziej :-x

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 13 lip 2009, 21:17

ja mialem taki przypadek w a6 C5 2.5 TDi tescia jak zimne palilo od kopa a jak sie zagrzalo to trzeba bylo krecic dlugo a nawet bardzo dlugo. Radą na to u nas byla zmiana dawki startowej poprzez Vaga i teraz czy zimne, cieple czy gorace pali zawsze od kopa. nic pozatym sie nie zmienilo.

Awatar użytkownika
dorota-sz6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 20 sty 2009, 02:39
Lokalizacja: legnica

Post autor: dorota-sz6 » 13 lip 2009, 23:08

Czy problemem może by nałapanie błędów ale wydaje mi się że w takim wypadku miałabym zawsze kłopot z odpaleniem a nie tylko po rozgrzaniu?

[ Dodano: 2009-07-13, 23:08 ]
Dzięki za odpowiedź to też daje do myślenia :idea:

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 13 lip 2009, 23:32

bledy nie maja tu nic do rzeczy. Ciezkie odpalanie na cieplym silniku to podobno szwankuje nastawnik dawki w pompie. I wlasnie po zwiekszeniu dawki startowej wszystko wraca do normy. Jest to bardzo prosta czynnosc nawet maski nie trzeba otwierac:)
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 16 lip 2009, 12:49

u mnie jest podobnie i wiadomo,że trzeba zwiększyć dawkę rozruchowa,ale podobno nie w każdej pompie można zrobić to za pomocą vaga. wiecie coś na ten temat?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja