pytanie brzmi jak zachowuje się kontrola od czujnika zużycia klocków.
A mianowicie czy zapala się kilkukrotnie przy nadmiernym zużyciu, a później się już nie zapala ?
Czy zapala się odarazu po uruchomieniu silnika czy dopiero po przejechaniu pewnego dystansu ?
Czy tego typu objawy mogą występować w momencie zepsutego czujnika, lub przerwanego kabla od niego, przy dobrym stanie klocków ?
[A6 C5 1.9TDI] czujnik zużycia klocków
tak jak napisal poprzednik ja jezdze z klockami bez czujnikow i mnie juz to irytuje wymien na te z czujnikami bo szalu dostanieszU mnie jest tak że jak juz sie zapali to zgasnie dopiero po wymianie klocków
Na klocku jest czujnik i posiada obwód który jak zostanie przerwany to zapal sie kontrolka
Wybacz im Boze bo nie wiedzieli co czynili robiac biale i srebrne audi...
Moja biedna szosteczka jest poturbowana
Moja biedna szosteczka jest poturbowana
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
u mnie było tak gdy zużyły się klocki zapaliła się żółta kontrolka hamulca i już nie zgasła gdy pojechałem kupić to okazało się że nie mają takich na stanie musiałem czekać 2 dni a że akurat miałem i aby nie denerwowała ta kontrolka to zdjołem koło i zmostkowałem kablę i można było sobie jechać bez nerwów po wymianie wszystko bylo znowu ok.pozdr.
Piotr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 lis 2008, 14:33
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa Łódź Tomaszów
dowiedziałem się już wszystkiego w temacie z własnego doświadczenia
a zatem wygląda to tak, że kontrolka informująca o zużyciu się okładzin hamulcowych zapala się w momencie gdy styk umieszczony w klocku dochodzi do tarczy hamulcowej.
Objawiać się to może na dwa sposoby kontrolka zapala się na początku dopiero podczas jazdy nie koniecznie od razu jak to pisali przedmówcy (chociaż taka sytuacja też może mieć miejsce) z czasem dopiero przy dokładnym dotarciu klocka (a raczej styku metalowego w klocku) do tarczy będzie się zapalała od razu przy pierwszym hamowaniu.
Po zapaleniu kontrolki można przejechać jeszcze trochę kilometrów u mnie planowane jest 3000
a zatem wygląda to tak, że kontrolka informująca o zużyciu się okładzin hamulcowych zapala się w momencie gdy styk umieszczony w klocku dochodzi do tarczy hamulcowej.
Objawiać się to może na dwa sposoby kontrolka zapala się na początku dopiero podczas jazdy nie koniecznie od razu jak to pisali przedmówcy (chociaż taka sytuacja też może mieć miejsce) z czasem dopiero przy dokładnym dotarciu klocka (a raczej styku metalowego w klocku) do tarczy będzie się zapalała od razu przy pierwszym hamowaniu.
Po zapaleniu kontrolki można przejechać jeszcze trochę kilometrów u mnie planowane jest 3000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga