Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[100 c4 AAT] Ustawienie kąta wtrysku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

[100 c4 AAT] Ustawienie kąta wtrysku

Post autor: franklin » 07 lip 2009, 15:44

Witam,

Panowie porzebuję ustawić kąt wtrysku. Zmieniałem rozrząd i po wymianie silnik nieco kopcił na biało. Przyspieszyłem go więc ździebko. Ogólnie silnik pali na dotyk, ale nieco podkapca jak jest zimny(być może wtryski). Posiadam Vaga, ale za chiny nie mogę się połączyć z silnikiem (fejs od viakena). Czy jest ktoś na forum kto by pomógł??(Warszawa, raczej bemowo, wola, włochy, te okolice :-D ) Ja bede kręcił śrubkami, tylko podłączenia potrzebuję. Oczywiście jeśli trzeba zapłacę.
502-920-498 Patryk
Z góry dzięki ;-)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 08 lip 2009, 00:50

A ile takie ustawienie kąta może kosztować? Też mi to mechanik zalecał bo sporo mi pali, przykopci na czarno i na biało a oleju nie bierze, pali w normie niemal od strzała i ogólnie dobrze chodzi, tylko wywala błąd G80 sporadycznie, a na wtyczce jest 120 omów i wszystko już sprawdzałem, błąd wywala nie cały czas, czasami da się go skasować, często pare dni bez błędu przejeździ..

Co do ustawień do vaga to pojutrze bede miał pod ręką laptoka z ustawieniami, pół dnia sie z tym męczyłem aż z bólem sie połączył chociaż nie śmiga to tak jak w matki a4.. było dużo kombinowania w ustawieniach aż zatrybiło. Jak możesz czekać to odezwij sie na PW to postaram sie wcześniej laptopa dorwać..
Obrazek TDI +

Marious_83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 02 maja 2009, 07:40
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marious_83 » 08 lip 2009, 07:06

mam podobny problem po wymianie rozrządy, tzn nie kopci wogóle i odpala bez problemu ale jest znaczny spadek mocy i obroty przy równej jeździe odrobinkę falują (tak jakby zastanawiał się czy zmienić bieg czy nie [tiptronic] czy to też może byc wina kąta wtrysku??

Awatar użytkownika
Tdi B4 117Ps
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
Lokalizacja: Gdansk PL:)

Post autor: Tdi B4 117Ps » 08 lip 2009, 08:09

Marious_83, Niech ktoś ci ustawi kąt wyprzedzenia zapłonu za pomocą Kompa
Po każdej wymianie paska rozrządu trzeba ustawić zapłon :-)
Pozdrawiam
509 023 920

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 08 lip 2009, 08:58

Przecież to jest najzwyklejszy czujnik zegarowy na świecie. Mam taki czujnik bo posiadam także frezarke, tokarkę i inne tam... Redukcję do wkręcenia dotoczę. Teraz tylko kwestia, gdyby ktoś mógł zapodać opis jak to zrobić. Coś mi się kojarzy że trzeba ustawić koło zamachowe na znaki (zapłon na 1 garze) i wtedy ustawić odpowiednią wartość na zegarze, oczywiście po uprzednim jego wyzerowaniu, tylko w jakiej pozycji pompy???
Proszę o pomoc, bo niebawem lece nad morze i kąt musi być ustawiony :!: :-D

Marious_83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 02 maja 2009, 07:40
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marious_83 » 08 lip 2009, 15:11

Odstawiłem auto do warsztatu do poprawki, wyłożyłem na zmianę napinaczy, pasków, pompy wody, rolek, pasków klinowych, naprawę klimy, uszczelnienie silnika, wymianę odmy i uszczelek pod obudową filtra oleju z robocizna prawie 4500zł odbieram auto a tu lipa... nie jedzie :-x
Od początku sugerowałem że kont wtrysku powinien być ustawiany po takiej robocie stwierdzili, że nie ma potzreby "bo w takiej pozycji jak zdejmą tak założą.." no i lipa znowu 2 dni bez auta bo magiki poprawiają to czego nie zrobili do końca... a ja tylko czekam i czekam... :cry: mam tylko nadzieję, że zły kąt wtrysku jest przyczyną spadku mocy i falowania obrotów przy zmianie biegów

Awatar użytkownika
Valery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 23 mar 2009, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Valery » 09 lip 2009, 09:55

Bardzo dokładny i zrozumiały opis, ja dokładnie robiłem jak opisałeś w wersji pierwszej. Jeśli pod ręką jest czujnik zegarowy to sposób nr 1 dla mnie się wydaje bardziej dokładniejszy.

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 10 lip 2009, 11:24

pawelk600,
A powiedz mi czy mogę ustawic 1 gar na OT na znaki na kole zamachowym, bo koło z przodu silnika zmieniałem na nowe i wskazania mogą byc blędne. A druga rzecz czego nie rozumiem: ''obracasz wałem korbowym, aż wskazówka się zatrzyma'' :?:
Czy ten moment bedzie wyraźny??
AA i jak liczyc 2 obroty wału? od momentu wyzerowania czujnika, czy od momentu ustawienia znaków na kole zamachowym??
Z góry dzięki!! :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga