Witam
Mam dwa błedy na vagu ale od roku jezdzilem z nimi i nie bylo jakis problemow z samochodem a oto one:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High
P0328 - 35-10 - - - Intermittent
kto wie o co z nimi chodzi??
a pozatym mam problem z "rwaniem" silnika na zimnych obrotach, jak go odpalę to póki obroty nie spadną do 800 jadac np na 2 na niskich obrotach strasznie go szarpie. Podobne rzeczy dzieja sie jak jade na cieplym silniku bez gazu (za kims) na wysokim biegu np4, 5 to w chili gdy chce wcisnac gaz by szybko przyspieszyc to przez 1 lub 2 sekundy czuc rwanie tak jakby sie silnik dusil, co to moze powodowac powiem ze filtry sa wymienione.
dzieki za sugestje
[C5 1,8T] @ błedy na Vagu i problem z zimnym silnikiem
Błędy VAG
Witaj,
5 cyfr Kody P Hex
17536 P1128 4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) - może jakieś problemy z układem informacji o spalaniu np. lambda, EGR lub wiązki kabli. W skodach usunięto ten problem przez adaptacje oprogramowania sterownika.
16712 P0328 4148 - Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód - wysokie napięcie - sensor G61.
Pozdrówko i Szerokiej
5 cyfr Kody P Hex
17536 P1128 4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture) - może jakieś problemy z układem informacji o spalaniu np. lambda, EGR lub wiązki kabli. W skodach usunięto ten problem przez adaptacje oprogramowania sterownika.
16712 P0328 4148 - Czujnik detonacji 1, bank 1 lub obwód - wysokie napięcie - sensor G61.
Pozdrówko i Szerokiej
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga