Witam.
Mam problem z odpaleniem samochodu.
Wcześniej gdy samochód był niedogrzany, okolice 70 stopni- samochód nie chciał odpalać, musiałem czekać aż temperatura spadnie. Problem ten nie występował gdy silnik był nagrzany bądź zimny.
Wczoraj niestety przerodziło się w to, że gdy chciałem jechać do pracy, wsiadłem, próbuję odpalić i lipa. Samochód kręcił, puszczał biały dymek, próbował "zaskoczyć" natomiast nie udało mi się go odpalić. Nie mając czasu pojechałem innym samochodem do pracy, wróciłem po pracy i próbowałem odpalić, za którymś razem odpalił, mając spory problem.
Podpiąłem VCDS'a pod samochód i nie wykazało żadnych poważniejszych błędów które by unieruchomiły samochód. (poduszka silnika oraz problem z wentylatorem, natomiast te błędy były prędzej i furka paliła normalnie).
Czujnik G28 normalnie czytał obroty podczas próby odpalania, także czujnik wału raczej odpada. Zastanawiam się czy czujnik położenia wałka rozrządu może nie wywalać błędów i sprawiać takie problemy?
2.7TDI BPP - Problem z odpaleniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 maja 2023, 09:31
- Imię: Artur
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żywiec
-
Online
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 31 paź 2024, 12:31
- Imię: Mikołaj
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Re: 2.7TDI BPP - Problem z odpaleniem
Sprawdź przewód od akusa do klem startowych pod maską - u mnie w 3.0tdi cholernie się grzeje przez co prąd nie przepływa tak jak powinien i ma problemy z odpaleniem. Gdy pominie się ten przewód i podłączy się pod same klemy odpala na "strzała".