Witam
Nie wiem czy ktoś z was tak miał zacznę Może od tego iż problem nie występuje zawsze byłem pewien że to jakaś tuleja wahacza łącznik stabilizatora czy coś w tym stylu w każdym bądź razie dźwięk jest jak już przeważnie silnik jest rozgrzany a jak zacznie stukać przeważnie na małych garbach nieważne czy na luzie czy na
biegu.Mega niepokojący i głośny. Zawieszenie sprawdzane dwukrotnie na stacjach diagnostycznych nic nie wykryli natomiast chłopak u którego zmieniałem opony stwierdził że to może być wewnętrzne łożysko półosi przy skrzyni biegów to od strony kierowcy. Myślałem jechać do serwisu który robi to porządnie autorama autoregres gdzie frezują itp Ale gdy wysłałem im filmik powiedzieli że to nie brzmi kompletnie jak uszkodzone to łożysko ma ktoś jakiś pomysł Proszę pomóżcie tu zamieszczam
link do filmiku który nagrałem. https://youtube.com/shorts/gd_lr_w1U10?feature=shared albo https://m.youtube.com/shorts/IMXB1GUDfsY
Stuki spod maski na garbach i na rozgrzanym silniku
- Wurst
- Moderator
- Posty: 405
- Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
- Imię: Em-ka
- Rocznik: 2006
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin / Stargard
Re: Stuki spod maski na garbach i na rozgrzanym silniku
Hela pisze: ↑02 sty 2025, 06:38Witam
Nie wiem czy ktoś z was tak miał zacznę Może od tego iż problem nie występuje zawsze byłem pewien że to jakaś tuleja wahacza łącznik stabilizatora czy coś w tym stylu w każdym bądź razie dźwięk jest jak już przeważnie silnik jest rozgrzany a jak zacznie stukać przeważnie na małych garbach nieważne czy na luzie czy na
biegu.Mega niepokojący i głośny. Zawieszenie sprawdzane dwukrotnie na stacjach diagnostycznych nic nie wykryli natomiast chłopak u którego zmieniałem opony stwierdził że to może być wewnętrzne łożysko półosi przy skrzyni biegów to od strony kierowcy. Myślałem jechać do serwisu który robi to porządnie autorama autoregres gdzie frezują itp Ale gdy wysłałem im filmik powiedzieli że to nie brzmi kompletnie jak uszkodzone to łożysko ma ktoś jakiś pomysł Proszę pomóżcie tu zamieszczam
link do filmiku który nagrałem. https://youtube.com/shorts/gd_lr_w1U10?feature=shared albo https://m.youtube.com/shorts/IMXB1GUDfsY
Ciężko tak na odłegłość, podjechałbym to zaufanego mechanika albo diagnosty
moja rolada - galeria --------> c6/a6-c6-allroad-3-0tdi-quattro-2007-t108134.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 gru 2024, 06:57
- Imię: Bogumił
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sanok
Re: Stuki spod maski na garbach i na rozgrzanym silniku
No właśnie byłem.
Zostawiłem auto u mechanika ściągnęli nawet skrzynie mieli gdzieś wysyłac do regeneracji te gniazdo pòłosi ale stwierdzili że dużo większe luzy widzieli na pòłosiach i żebym przede wszystkim wymienił dwumase i sprzęgło bo są na wykończeniu(akurat o tym wiedziałem) więc jak już skrzynia sciągnięta to to zrobiłem.Koszt 4400.Że sprzęgło się kończyło i dwumasa już też w złym stanie to wiedziałem.Niestety znowu po przejechaniu iluś kilometròw dochodzą te stuki.Nieważne czy na luźie auto jak jest rozpędzony wrzucė luz też wydaje te dźwięki jak na filmikach nawet na prostej drodze wydaje te odgłosy.Zauważyłem że często zaczyna się jadąc że stromej górki albo pod górke.Przedewszystkim jak jest rozgrzane i po iluś kilometrach.
myślałem też o mocowaniu amortyzatora,ale niby sprawdzone.Mam tylko nadzieję że nie silnik bo na luźie też to występuje i wprostproporcjonalnie do prędkości.Po prostu pojęcia nie mam co to może być a stuki wydają siė że niosą z górnych okolic spod maski albo zwyczajnie się niosą.
Jeszcze raz, zamieszczam filmy choć po wymianie dwumasy troszkę så cichsze
https://m.youtube.com/shorts/IMXB1GUDfsY
https://youtube.com/shorts/HScLecXUmps? ... l0QWtdueTa
Jestem z Podkarpacia,myślicie jest sens jechać do Aso w Świlczy-Rzeszòw.Ktos ma dobre doświadczenia z nimi?
Zostawiłem auto u mechanika ściągnęli nawet skrzynie mieli gdzieś wysyłac do regeneracji te gniazdo pòłosi ale stwierdzili że dużo większe luzy widzieli na pòłosiach i żebym przede wszystkim wymienił dwumase i sprzęgło bo są na wykończeniu(akurat o tym wiedziałem) więc jak już skrzynia sciągnięta to to zrobiłem.Koszt 4400.Że sprzęgło się kończyło i dwumasa już też w złym stanie to wiedziałem.Niestety znowu po przejechaniu iluś kilometròw dochodzą te stuki.Nieważne czy na luźie auto jak jest rozpędzony wrzucė luz też wydaje te dźwięki jak na filmikach nawet na prostej drodze wydaje te odgłosy.Zauważyłem że często zaczyna się jadąc że stromej górki albo pod górke.Przedewszystkim jak jest rozgrzane i po iluś kilometrach.
myślałem też o mocowaniu amortyzatora,ale niby sprawdzone.Mam tylko nadzieję że nie silnik bo na luźie też to występuje i wprostproporcjonalnie do prędkości.Po prostu pojęcia nie mam co to może być a stuki wydają siė że niosą z górnych okolic spod maski albo zwyczajnie się niosą.
Jeszcze raz, zamieszczam filmy choć po wymianie dwumasy troszkę så cichsze
https://m.youtube.com/shorts/IMXB1GUDfsY
https://youtube.com/shorts/HScLecXUmps? ... l0QWtdueTa
Jestem z Podkarpacia,myślicie jest sens jechać do Aso w Świlczy-Rzeszòw.Ktos ma dobre doświadczenia z nimi?