A6 c5 1.9 AWX 2003r mam zdiagnozowane uszkodzony soft sterownika silnika, dla czego? Nie zbiera się od dołu dopiero od 2tysiecy lecz i tak nie jest to, turbo po regeneracji przeplywka cały czas pokazuje złe parametry tak jak by był filtr zapchany oczywiście jest nowy paliwa też. W aucie zostało wymienione wszystko dosłownie 3x przeplywomierz 3x czujnik cisnienia 2x n75 egr pominięty zaślepiony, przewody podcisnienia też wymienione, pompki wymieniałem 3x teraz mam sprawdzone z gwarancją, zostały zrobione logi dynamiczne nie mam wglądu do nich, stwierdził że zachowuje się tak jak by był soft od 110km czy coś.
Sterownik silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 kwie 2013, 10:20
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Sterownik silnika
Cześć wszystkim, jeżeli temat był poruszany to bardzo proszę moderatora o przeniesienie.
A6 c5 1.9 AWX 2003r mam zdiagnozowane uszkodzony soft sterownika silnika, dla czego? Nie zbiera się od dołu dopiero od 2tysiecy lecz i tak nie jest to, turbo po regeneracji przeplywka cały czas pokazuje złe parametry tak jak by był filtr zapchany oczywiście jest nowy paliwa też. W aucie zostało wymienione wszystko dosłownie 3x przeplywomierz 3x czujnik cisnienia 2x n75 egr pominięty zaślepiony, przewody podcisnienia też wymienione, pompki wymieniałem 3x teraz mam sprawdzone z gwarancją, zostały zrobione logi dynamiczne nie mam wglądu do nich, stwierdził że zachowuje się tak jak by był soft od 110km czy coś.
sterownik był rozklejany. Pomoże ktoś serio worek pieniędzy włożyłem a efektu zero, myślałem o podmianie sterownika lecz nie chce kasy wydawać na marne jest ktoś w stanie pomóc
A6 c5 1.9 AWX 2003r mam zdiagnozowane uszkodzony soft sterownika silnika, dla czego? Nie zbiera się od dołu dopiero od 2tysiecy lecz i tak nie jest to, turbo po regeneracji przeplywka cały czas pokazuje złe parametry tak jak by był filtr zapchany oczywiście jest nowy paliwa też. W aucie zostało wymienione wszystko dosłownie 3x przeplywomierz 3x czujnik cisnienia 2x n75 egr pominięty zaślepiony, przewody podcisnienia też wymienione, pompki wymieniałem 3x teraz mam sprawdzone z gwarancją, zostały zrobione logi dynamiczne nie mam wglądu do nich, stwierdził że zachowuje się tak jak by był soft od 110km czy coś.