[A6 C5 2.8Q] Ponowny wyciek z pod kap zaworowych!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[A6 C5 2.8Q] Ponowny wyciek z pod kap zaworowych!
Panowie jestem swiezo po wymianie uszczelek pod kapami (3 tys. km) a mimo wszystko znow zaczal sie spad nich wyciskac olej. Dokladnie spod jednego z naroznikow z przodu silnika spod obydwoch pokryw. To juz moja druga zmiana tych uszczelek i juz prawde mowiac nie daje rady.
Prosze tylko o fachowa porade co wraz z ewentualna nowa uszczelka powienienem zaladowac aby w koncu ow wyciek zatrzymac!!!!
Pozdrawiam
Prosze tylko o fachowa porade co wraz z ewentualna nowa uszczelka powienienem zaladowac aby w koncu ow wyciek zatrzymac!!!!
Pozdrawiam
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
U mnie po wymianie nic się nie dzieje a minęło już ponad pół roku.W między czasie wymieniłem ezektor i poczyściłem odmy.U mnie ten silikon uszczelniający jest z przodu i z tyłu symetrycznie patrząc na silnik z przodu.Jak wymienisz same uszczelki i nie dasz silikonu w te miejsca to wyciek ponowny gwarantowany.
usunieto 

- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- mastercratorr
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 mar 2009, 20:17
- Lokalizacja: Warszawa City
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ostaatnim razem uszczelki byly ori, niemieckie... szkoda ze nie mam kwitu to bym przytoczyl nazwe. Tak ze kiepska jakosc chyba odpada. Mimo wszystko zastosuje sie do rad i uzyje czarnego silikonu zaroodpornego... chociaz wczesniej wklejalem na zaroodporny czerwony...
Tak czy inaczej dam znac jak wyciek zatrzymam
Pozdrawiam
Tak czy inaczej dam znac jak wyciek zatrzymam
Pozdrawiam
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
sylikon jest dobry ale jak bedziesz nakladac to BARDZO SKROMNIE b jak dostanie sie do oleju bedzie wałek. Ogolnie silikonu nie polecam. Nowa uisczelka i po klopocie. tylko jakas lepsza.
Jak bedziesz sylikonowac zwroc uwage ze usczelka ma takie zgrubienia 2 chyba to minimalnie silikonu miedzy te dwa garby i wytarczy ty nie masz robic nowej uszczelki tylko wyrownac powierzchnie starej i stworzyc taka miekka warstwe jak to ma miejsce z nowymi uszczelkmami.
Jak bedziesz sylikonowac zwroc uwage ze usczelka ma takie zgrubienia 2 chyba to minimalnie silikonu miedzy te dwa garby i wytarczy ty nie masz robic nowej uszczelki tylko wyrownac powierzchnie starej i stworzyc taka miekka warstwe jak to ma miejsce z nowymi uszczelkmami.
a8team.pl to też dobre.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt: