Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 paź 2023, 17:20
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: w-w
Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
Nowe auto, kupione w maju. silnik 2,0 TDI 204 KM, silnik bierze olej silnikowy. Samochód ma teraz 10 tys. km. Musiałem już dolać 2 l oleju a obecnie mam stan prawie min. Nie ma wycieków. Czy to normalne, że te silniki biorą olej? Poprzednio miałem SuperB TDI, 2,0 170 KM i przy przebiegu 260 tyś, auto do teraz nie bierze oleju. Proszę o opinię użytkowników.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 03 wrz 2020, 07:49
- Imię: Jarosław
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Biała
Re: Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
Dwa litry na 10 tyś, to za chwilę będzie po dpfie, to jest strasznie dużo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
Re: Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
2.0 204HP DFBA, 73tys km. Nie bierze. Nic.
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 lis 2023, 22:45
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DESA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rozan
Re: Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
Ja mam ten sam problem. U mnie na 6500 km. wziął 2 litry. Zmieniłem na nowy przy 7700 km i teraz mam 9600 km i pół litra brak. W serwisie powiedzieli że się układa silnik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 07 paź 2023, 17:20
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: w-w
Re: Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
23.000 km i dalej bierze olej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 kwie 2024, 16:33
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2022
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sopot
Re: Audi A6 C8 diesel 2,0, 204 KM, rocznik 2023, bierze olej
Witam,
Mój przypadek:
-1L dolewka przy 2800km
-stan min przebieg 5800km
-ubytek płynu chłodniczego ok 2cm w zbiorniku
Oczywiście, że tak kolosalna konsumpcja oleju nie jest normalna, wad może być wiele, pierścienie, odma, niewłaściwie położona powłoka na gładziach cylindra, rysa od opiłków po produkcji, niewłaściwe odpowietrzanie, puszczające uszczelnienia turbiny itd...
Będą załatwione DPFy, u mnie wypala się co kilka dni pomimo codziennej jazdy na trasie, czyli będziemy mieli skróconą żywotność DPFu, gdyż o ile sadza się wypali to popioły pozostają!
Co wy na to, żeby sprawdzić koszt ekspertyzy PIMOTU? Pytanie ilu by było chętnych?
Drugie auto to Mondeo 2.0TDI 180km, przebieg 106tyś zero dolewek od wymiany oleju do wymiany
Poprzednie auta służbowe: Passat 2.0TDI 190km, przebieg 160tyś km- zero dolewek
Mondeo MKVII 2.0TDI, przebieg 320tyś km- zero dolewek
Octavia 2.0 TDI przebieg 180tyś km zero dolewek
Mój przypadek:
-1L dolewka przy 2800km
-stan min przebieg 5800km
-ubytek płynu chłodniczego ok 2cm w zbiorniku
Oczywiście, że tak kolosalna konsumpcja oleju nie jest normalna, wad może być wiele, pierścienie, odma, niewłaściwie położona powłoka na gładziach cylindra, rysa od opiłków po produkcji, niewłaściwe odpowietrzanie, puszczające uszczelnienia turbiny itd...
Będą załatwione DPFy, u mnie wypala się co kilka dni pomimo codziennej jazdy na trasie, czyli będziemy mieli skróconą żywotność DPFu, gdyż o ile sadza się wypali to popioły pozostają!
Co wy na to, żeby sprawdzić koszt ekspertyzy PIMOTU? Pytanie ilu by było chętnych?
Drugie auto to Mondeo 2.0TDI 180km, przebieg 106tyś zero dolewek od wymiany oleju do wymiany
Poprzednie auta służbowe: Passat 2.0TDI 190km, przebieg 160tyś km- zero dolewek
Mondeo MKVII 2.0TDI, przebieg 320tyś km- zero dolewek
Octavia 2.0 TDI przebieg 180tyś km zero dolewek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga