Witam,
mam problem z pneumatyką, który mnie już zaczyna przytłaczać otóż w aucie od kilku miesięcy najpierw zaczął opadać tył gdzieś tak po 2-3 h ale po odpaleniu kompresor ładnie pompował i było git (zero błędów na VCDS i desce). Natomiast od jakiegoś czasu w aucie zapaliły się 2 kontrolki na desce zielona i pomarańczowa. Po tym auto już nie chciało się podnieść próbowałem zrobić adaptację VCDS i dopiero za 7 razem się poddała i się ładnie podniosła zrobiłem kalibrację i wszystko ładnie. Po 2 dniach zobaczyłem pomarańczową kontrolkę ale zgasiłem samochód i odpaliłem i było git. Następnego dnia znowu zapaliły się dwie kontrolki i już po zgaszeniu i odpaleniu nie chciała się podnieść. Próbowałem znowu zrobić kalibrację ale nic z tego kompresor pompuje 20sek po czym się wyłącza i nie udaję się ukończyć adaptacji i auto zamiast się podnosić to się bardziej upuszcza podczas kalibracji. Odkręciłem pomarańczowy przewód z rozdzielacza i napompowałem zawieszenie zwykłym kompresorem warsztatowym i fajnie się podniosła po czym wyjąłem kostkę z rozdzielacza i auto normalnie stało 5 dni bez problemu.
Chłopaki doradźcie coś bo już pomału brakuje mi sił do tego samochodu. Powiem jeszcze, że kompresor był wymieniony tak samo jak miechy tył także nie wiem co jeszcze może być nie tak. Mam nadzieję, że ktoś mnie zrozumie to co napisałem. Najwyżej będę pompował auto co 5 dni kompresorem z garażu xD
Błąd jaki wyskakuje to tylko
02646 Wiarygodność regulacji poziomu zawieszenia
008 - Niezrozumiały sygnał - sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu 00101000
Priorytet błędu 2
Częstość błędu 3
Wew. licznik błędów 237
Opadający tył pneumatyka.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 cze 2022, 21:02
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Opadający tył pneumatyka.
szkłem dupy nie podetrzesz, takie usterki naprawia się na aucie a nie w internecie. Puszczają miechy, rurki albo zawory przy miechu. To trzeba po kolei organoleptycznie sprawdzić. A jak będziesz zwlekał i czekał na cud ponownie uwalisz (a raczej rpzegrzejesz) kompresor i efekt będzie podobny do nieszczelnośći w układzie. Słychać że pompuje ale ciśnienia nie robi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga