Maglownica Audi
części samochodowe
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

3.0 TDI bmk zaczął przerywać ,szarpanie g235

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Marczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 20 lis 2020, 11:14
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legnica

3.0 TDI bmk zaczął przerywać ,szarpanie g235

Post autor: Marczyk » 13 cze 2021, 14:47

Witam jakieś dziwne rzeczy dzieją się z moją C6 od paru dni mianowicie zaczęło się to jak pojawił się pierwszy taki powiedzmy upalny dzień odpaliłem auto stało na słońcu z 8 h jak byłem w pracy (jak jechałem do pracy rano było normalnie ) wychodzę z pracy odpalił jak zawsze wyjechałem przyspieszam i zaczął przerywać najbardziej na trójce czwórce piątce szóstce pod obciążeniem myślę co jest grane podłączyłem vcdsa od razu w domu wyszedł jeden błąd czujnik g235 no dobra więc wszedłem w gr 35 żeby odczytać jego wskazania i wydaje się że jest okej wszystko pokazuje dobrze temp ładnie cały czas jest pokazywana na postoju jest to ok 230 st z butem w podłodze podchodzi do 700-800 auto jest po programie ma przelot 3 cale wył DPF EGR klapy . Jak myślicie ten czujnik może powodować takie objawy ? Jest tylko ten jeden błąd jak go skasuje autko przerywa nadal i błąd powraca ale nie od razu tylko np po 2 dniach jazdy . Dodam że jak jest chłodniej np rano 15 stopni przerywania nie ma wiązkę do czujnika sprawdziłem wszystko jest okej

Dodano po 42 minutach 44 sekundach:
Panowie aktualizacja teraz po 24h podłączyłem kompa błąd ten sam natomiast bez odpalania wszedłem na zapłonie w gr 35 i temp skacze w sumie od 71 st do 85 trochę dziwne że po 24 h powinna być taka jak na dworze czyż nie ? Ręką dotykam to tam na pewno nie ma 80 st zmierzę jeszcze rezystancję tego czujnika

Dodano po 1 godzinie 36 minutach 14 sekundach:
Sam sobie odpowiadam ale dobra panowie wyciaglem czujnik sprawdzilem jego rezystancję było 220ohm niby ma być 150-200 no ale dobra wziąłem opalarka i go ogrzewalem rezystancja rosła dochodziło do 400-450 ohm przeczytalem że ma maleć czujnik szmelc ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


Akumulatory samochodowe Audi A6
hamulce