Witam . Proszę o podpowiedź osób wyłącznie znający temat.
Pacjent 4,2 V8 340 kod silnika AQJ . Mówi się , że nie trzymają mocy i faktycznie tak się stało- pomiar na hamowni pokazał aż 70 koni mniej niż nominał .
Auto z niewielki przebiegiem bo jedyne 200 tyś km, Rozrząd nowy+ łańcuchy i ustawiony zgodnie z autodatą , blokadami i kluczani dynamometrycznymi .
Pomiar cisnienia wykazał że 2 cylindry mają niedomagania na kompresji bo 10,5 , 10,5 , 11,5 a reszta 12,5 .
Moje pytania :
1) gdzie leży wada fabryczna w nich że ta moc ucieka w pierscieniach ? w zmiennych fazach ? w klapach wirowych ? czy bog wie gdzie jeszcze
2) na którym kanale można sprawdzić fazatory ile stopni na + a ile na - się rozjeżdzają
3) na którm kanale sprawdzić przepływomierz ( wrzuce skriny po tescie )
4) jakie powinno być nominalne cisnienie w cylindrach ? 12,5 czy więcej ?
5) czy przyczyna leży w uślizgiwających się tarczkach sprzęgłowych ?
Z góry wielkie dzięki za pomoc. Hejterów i znafffców proszę o powstrzymanie się.
4,2 v8 Utrata mocy - gdzie przyczyna
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: 4,2 v8 Utrata mocy - gdzie przyczyna
Jak poczytasz to te silniki podobno wogóle nie trzymały mocy.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga