Audi a6 1.9 TDI AFN 110KM błąd 17965 Proszę o analizę logów dynamicznych 003 i 011
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sty 2021, 09:09
- Imię: Waldemar
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Audi a6 1.9 TDI AFN 110KM błąd 17965 Proszę o analizę logów dynamicznych 003 i 011
Witam. W czerwcu 2020 były czyszczone zapieczone łopatki w turbosprężarki. Wszystko było wyregulowane i sprawdzone za pomocą VAG. Przepływomierz działał dobrze i tak samo odczyty turbo były ok. Na tych ustawieniach auto jeździło bez problemu do teraz. Od tygodnia czasu auto najczęściej na 3 biegu i powyżej 3000 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Znany wszystkim NOTLAUF. Vag wyświetla błąd 17965. Czy jest możliwe ze ponownie kierownice się zapiekają?? Zrobiłem dziś logi dynamiczne 003 i 011. Na jednym pomiarze dwa odczyty razem i na dwóch kolejnych osobno 003 i 011. Miesiąc temu czyściłem kolektor dolotowy. Czy od tego mogły sie parametry przestawić i trzeba wyregulować sztangę turbiny?? Auto nie ma katalizatora. Sztanga pracuje na postoju zrobilem test w grupie 011 w trybie BS. Silnik AFN. Przebieg 410 000km. Auto zachowuje sie tak że jak mocno wcisne pedal przyspieszenia to czuc ze auto nie przyspiesza jak trzeba a jak lekko odejme gaz to czuc jakby przyspieszał. Czy moze byc uszkodzony przepływomierz?? Bede wszystko sprawdzał w piątek. Prosze o ocene logów i wskazówki. Z góry dziękuję za pomoc....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 05 lis 2019, 19:21
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Audi a6 1.9 TDI AFN 110KM błąd 17965 Proszę o analizę logów dynamicznych 003 i 011
witam
Przeciez widac jak byk ze sztanga w ogóle nie pracuje. Masz mocne przeładowanie. Sprawdz sztange. Prawdopodobnie zacieta w pozycji max doładowania. Ewentualnie gruszka. Warto sprawdzić tez podciśnienie.
Pozdro
ZC
Przeciez widac jak byk ze sztanga w ogóle nie pracuje. Masz mocne przeładowanie. Sprawdz sztange. Prawdopodobnie zacieta w pozycji max doładowania. Ewentualnie gruszka. Warto sprawdzić tez podciśnienie.
Pozdro
ZC
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga