Witam.
Jestem tutaj nowy i z gory przepraszam za wszelkie niedogodnosci z mojej strony odnosnie regulaminu forum.
Moj problem przedstawia sie nastepujaco https://youtu.be/lkfQkN5avYc
Silnik rozgrzany, oleje filtry na bierzaco zmieniane.
Przy wyzszych obrotach tego nie slychac. Silnik pracuje rowno.
Grzechotanie przy lekkim dodawaniu i ujmowaniu gazu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lis 2020, 12:33
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Grzechotanie przy lekkim dodawaniu i ujmowaniu gazu.
Ściągnij pasek i zobacz wtedy czy ucichnie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lis 2020, 12:33
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Re: Grzechotanie przy lekkim dodawaniu i ujmowaniu gazu.
Mowa o pasku wieloklinowym z przodu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 06 lis 2020, 12:33
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Re: Grzechotanie przy lekkim dodawaniu i ujmowaniu gazu.
Dodam, ze sytuacja ma miejsce tylko na rozgrzanym silniku. Jakis tydzien temu regenrowany byl dpf. Mozliwe, ze olej sie rozrzedzil??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Grzechotanie przy lekkim dodawaniu i ujmowaniu gazu.
Ściągnij pasek wielorowkowy. Wykluczysz wtedy większość osprzętu oraz rolki.