Kolejne audi w moim posiadaniu. Kupiłem od drugiego zapaleńca który włożył dużo serca w nią.
Poprzednie moje autka:
-Audi A4 B6 Avant 1.9 AVF
-Audi A6 C5 Avant 2.5 BDG
-Audi A4 B6 Avant Sline 2.5 BAU
-Audi A4 B7 Sedan 2.0 BKD (w posiadaniu żony)
Aktualna C5'eczka
Nawet fis sprawny :D
Aktualne Audi A6 C5 200r półlift, nalot 410kkm
-sedan
-2.5 Tdi AKN 150KM
-skrzynia manual 6
-szara podsufitka
-radio kaseciak że zmieniarką i dołożonym BT
-Alu 16
-pakiet swiatlo
-4 el azyby
-hak montowany na 2 śruby
Wykonane prace i mosy:
-znalezienie wpadania w notlaufa (wężyk przy zaworze klapy gaszacej oraz przy N18)
-logowanie auta
-generalne czyszczenie i smarowanie wszystkich zawiasów
-nowa przeplywke bosch
czyszczenie przepływki nie pomogło
tutaj nówka ori aso + obligatoryjnie filtr oraz czyszczenie rur oraz komory filtra
-nowy n75 pierburg (stary był z 2000r)
-nowe wszystkie wężyki podciśnienia
-nowy zbiorniczek płynu aso (ze starego zaczęło się sączyć)
-nowe tarcze brembo i klocki Zimmermanna
-nowe persy pod nogi
-czujnik temperatury płynu ori (stary miał 10-20*C różnicy czasami - falowanie)
w bloku zegarów temp 79*C
w bloku silnika temp 88*C
więc wyrwałem chwasta

Todo:
-polerka nadkola po nieudanym malowaniu
-regeneracja turbiny bo pokazuje się jeszcze czasem błąd 00575 (przeladowanie 1500bar - zapieczona trochę kierownice) , ostatnia śruba 'ta straszna k...a' była już obrobiona - narazie poleglem
-doszczelnienie 2 gumek wtrysków Victorem rainzem
-mycie komory silnika
-wymiana osłony pod silnikiem
-demontaż smiechowego klaksonu

-powrót z Motul synergie 10w40 na Xcess 5w40 bo szkoda walkow
-lać paliwo i zapierdzielać
-może demontaż lampek z logo CCCO ? mam mieszane uczucia (tak już kupiłem)
Fotki wrzucę jak będę miał czas przy kompie