Witam,
Pompa paliwa była wymieniana jakieś 10 miesięcy temu, 6 miesięcy temu robione uszczelki pokryw zaworów, wymiana filtra paliwa pod podłogą od chyba tamtej pory silnik po odpaleniu zaczął mi kuleć (po odpaleniu ok. 10 sek i po tym zaczyna ładnie pracować)....ale nie zawsze tak jest, były chwile, że na 3 odpalenia na zimno pracował równo od samego początku...teraz zauważyłem, że jakby jest trochę gorzej, wczoraj odpaliłem zaczął nie równo chodzić ok. 25 sek szarpanie silnikiem jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Dzisiaj zczytałem kody błędów:
4 Faults Found:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-10 - - - Intermittent
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
Ewidentnie wypadanie zapłonów.
Od czego zacząć?
Pozdrawiam
[S6 C5 ANK] Na zimnym nie równo chodzi
[S6 C5 ANK] Na zimnym nie równo chodzi
Pozdrawiam
Dzięki za informację. Przysłucham się czy się włacza za każdym razem, chociaż dzisiaj rano ją na 100% słyszałem.
Pytanie kolejne.
Czy zawsze u was słychać po przekręceniu stacyjki pompę paliwą, że doładowywuje ciśnienie w układzie?
Wczoraj chciałem to sprawdzić i odpalałem silnik, następnie po pół godziny ponownie przekręciłem skluczyk i słyszałem że pompa się na chwilę włącza....ale dzisiaj rano nie słyszałem pompy po całej nocy, a auto w miarę bez klekotania po odpaleniu chodziło? Zastanawiam się czy przekaźnik pompy nie robi dziwnych rzeczy...gdzie go szukać czy on za schowkiem na okulary pod kierownicą?
[ Dodano: 2020-05-28, 07:17 ]
Czy przy temp. zewnętrznej 10 stopni powinna się załaczyć? Dzisiaj jej nie słyszałem...
Czy pompy SAI się regeneruje czy też wymienia na nową?
Zanim zdecysuję sie wyrwać ją wymienie chyba na początek przekaźnik....
Pytanie kolejne.
Czy zawsze u was słychać po przekręceniu stacyjki pompę paliwą, że doładowywuje ciśnienie w układzie?
Wczoraj chciałem to sprawdzić i odpalałem silnik, następnie po pół godziny ponownie przekręciłem skluczyk i słyszałem że pompa się na chwilę włącza....ale dzisiaj rano nie słyszałem pompy po całej nocy, a auto w miarę bez klekotania po odpaleniu chodziło? Zastanawiam się czy przekaźnik pompy nie robi dziwnych rzeczy...gdzie go szukać czy on za schowkiem na okulary pod kierownicą?
[ Dodano: 2020-05-28, 07:17 ]
w jakich warunkach pompa SAI powinna się załączyć? Tylko na zimym silniku?dreken pisze:Sprawdz pompe SAI - pompa powietrza wtórnego. Jak ona nie działa to beda takie objawy na zimnym.
Czy przy temp. zewnętrznej 10 stopni powinna się załaczyć? Dzisiaj jej nie słyszałem...
Czy pompy SAI się regeneruje czy też wymienia na nową?
Zanim zdecysuję sie wyrwać ją wymienie chyba na początek przekaźnik....
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Re: [S6 C5 ANK] Na zimnym nie równo chodzi
U mnie pompa paliwa załącza się zawsze po przekręceniu kluczyka. Wymieniałem moją ponad rok temu i działa bez problemów. Jakiej marki pompę kupiłeś? Może ona jest problemem
Pompa SAI u mnie w obu Audi załącza się tylko na zimnym silniku a później już jej nie słychać.
Sprawdź czy wąż od pompy SAI jest dobrze podłączony do filtra powietrza bo u mnie raz się wypiął i też dziwnie auto pracowało.

Pompa SAI u mnie w obu Audi załącza się tylko na zimnym silniku a później już jej nie słychać.
Sprawdź czy wąż od pompy SAI jest dobrze podłączony do filtra powietrza bo u mnie raz się wypiął i też dziwnie auto pracowało.
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie

A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane

Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
