Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Stukanie przy pełnym skręcie po wymianie półosi. Audi A6c5 2
Autor Wiadomość
DIMON 


Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 3
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2019-04-12, 22:41   Stukanie przy pełnym skręcie po wymianie półosi. Audi A6c5 2

Wymieniłem półoś od strony kierowcy i w momęcie maksymalnego skrętu w lewo i jazdy w przód czy tył w kole coś stuka.
Żaden mechanik nie wie co jest, nowa półoś. Jeden mechanik twierdzi że może to być źle dobrana długość.
Na jednym z forów ktoś miał podobny problem i ustal po wymianie jakiś "bananow". Co to oznacza?
Moje audi to A6c5 2.0ALT z 2002r.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10158
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-12, 22:53   

Banan to dolny wahacz, do którego nie jest przykręcony amortyzator.
 
 
DIMON 


Model: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2019
Posty: 3
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 2019-06-02, 11:27   

Ostatnio oddałem auto do mechanika który oglądał przegub i stwierdził że wszystko wygląda dobrze.
Sugeruje że problemem stukanie może być pompa wspomagania.
Pompa w momencie skrętu wspomaga i przestaje czy z stąd efekt bicia-drgania?
Czy to dobry trop że pompa przerywa w momencie skrętu tylko w lewo? Wcześnie jazdy bywa że czuje bicie tak jak by drążki do wymiany co może sugerować że to pompa powoduje ten efekt przy kręcenia kierownicą.
Czy to możliwe że pompa do wymiany?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: