Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja maglownicy
Autor Wiadomość
bartek97 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-11-01, 20:44   Regeneracja maglownicy

Witam wszystkich ;)
Edytuje aby nie zaśmiecać forum, maglownica wyciągnięta
Z samego rana, sika na prawo i lewo, listwa w stanie dobrym, brak korozji, luz prawie nie wyczuwalny, teraz się zastanawiam czy samemu nie podjąć się regeneracji maglownicy, wydaje mi się że uszkodzeniu uległy tylko simeringi, chodź nie powiedziane że nie ma innej usterki, czy ktoś z was regenerował zamawiał uszczelnienia ?
Trochę się obawiam zdać swoja, a odebrać jakaś po regeneracji, po szlifowaniu z zwiększonymi uszczelniacza mi :( , ew zastanawiam się nad uzywaną?
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////




Ostatnio w trasie okazało się że ucieka płyn że wspomagania, obecnie dlewka ok 200ml starcza na chwile, dosłownie 2km, po miescie, bez płynu hałas, jak doleje wszystko ok, ściągnęłemoslone silnika, wyciek z prawej storny, następnie kolo, widać było zachlapanina osłonie dróżka, obstawiam maglownice, czy to normalne że w takim tempie przepuszcza jak i tylko z 1 strony ? Czy jeszcze się łudzić że to może jakiś przewod maglownicy?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 40 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1379
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-11-02, 12:19   

Możliwe że puszcza duże ilości u mnie było to samo. Po rozebraniu okazało się że listwa była skorodowana i rozwaliło uszczelniacz. U mnie jak strzeliła to gwałtownie odrazu pompa zaczęła wyć po dolaniu około pół litra przejechałem kilka km i płynu brak
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Toperz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALW
Imię: Imię
Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 469
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2017-11-02, 12:43   

bartek97 napisał/a:
Czy jeszcze się łudzić że to może jakiś przewod maglownicy?


Nie, uszczelniacz na maglu.
_________________
Fuck Fuel Economy
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 40 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1379
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-11-03, 10:54   

Z własnego doświadczenia odradzam ci kupna używanej. Oddaj do warsztatu co zajmuję się regeneracja i naprawia ci twoją. Wspomaganie chodziło ci bez problemu, lekko?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
bartek97 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 2
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-11-03, 12:39   

Tak, gdyby nie wyciek, nie miałbym zastrzeżenie
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 40 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1379
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-11-03, 14:04   

To oddaj niech zrobią ja kupiłem, i okazało się że gorsza niż moja, fakt że nie ciekła ale był wyrobiony korpus i maglownica w śmietnik.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
wit_stg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Wiek: 23
Dołączył: 22 Lut 2018
Posty: 13
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-02-28, 09:24   

Witam, czy jest możliwość sprawdzenia czy moje autko posiada servotronic z nr. vin?
Proszę o pomoc jeśli jest taka możliwość.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 371 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6451
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-02-28, 10:10   

Nie ma :) .
 
 
elwarka1 


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Gru 2014
Posty: 215
Skąd: Warka
Wysłany: 2018-03-01, 13:44   

wit_stg napisał/a:
Witam, czy jest możliwość sprawdzenia czy moje autko posiada servotronic z nr. vin?
Proszę o pomoc jeśli jest taka możliwość.

Wiesz na jakiej zasadzie działa servotronic? Jeżeli tak to czy Twoje auto go posiada, czy nie, to nie potrzeba nr. vin do tego, tylko odpalenie auta i 1 ruch kierownica.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
wit_stg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Wiek: 23
Dołączył: 22 Lut 2018
Posty: 13
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-03-07, 20:31   

elwarka1 napisał/a:
wit_stg napisał/a:
Witam, czy jest możliwość sprawdzenia czy moje autko posiada servotronic z nr. vin?
Proszę o pomoc jeśli jest taka możliwość.

Wiesz na jakiej zasadzie działa servotronic? Jeżeli tak to czy Twoje auto go posiada, czy nie, to nie potrzeba nr. vin do tego, tylko odpalenie auta i 1 ruch kierownica.


Z tego co wiem jest to zawór który reguluje dopływ płynu przez co zwiększa się twardość kierownicy w zależności do prędkości ale niestety nie wiem jak mam to wyczuć przy odpaleniu auta? Jeszcze jedno pytanko czy te przekładnie są zamienne że sobą poprostu bez podlaczania funkcji serwotronica czy nie da rady ?
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 40 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1379
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-03-08, 11:32   

Jeśli masz servotronic jest to odrazu wyczuwalne jak kręcisz kierownica na postoju powinna się kręcić bardzo lekko. Ja np jak jadę autem bez servotronic to odrazu czuje różnice na postoju jak i podczas jazdy
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
teiwaz 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Darek
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 249
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2018-03-09, 06:41   

[quote="wit_stg"][quote="elwarka1"]
wit_stg napisał/a:
Jeszcze jedno pytanko czy te przekładnie są zamienne że sobą poprostu bez podlaczania funkcji serwotronica czy nie da rady ?

Przekładnie są zamienne, można bez problemu założyć magiel z servotronikiem do auta bez ( oczywiście serwotronik nie będzie działał bez sterownika ale taką instalację zawsze można sobie dołożyć). Rozpoznać też można po tym że do serwotronika ida dodatkowe kable elektryczne a do zwykłego magla tylko przewody ciśnieniwe.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
wit_stg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Wiek: 23
Dołączył: 22 Lut 2018
Posty: 13
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-03-09, 09:58   

[quote="teiwaz"][quote="wit_stg"]
elwarka1 napisał/a:
wit_stg napisał/a:
Jeszcze jedno pytanko czy te przekładnie są zamienne że sobą poprostu bez podlaczania funkcji serwotronica czy nie da rady ?

Przekładnie są zamienne, można bez problemu założyć magiel z servotronikiem do auta bez ( oczywiście serwotronik nie będzie działał bez sterownika ale taką instalację zawsze można sobie dołożyć). Rozpoznać też można po tym że do serwotronika ida dodatkowe kable elektryczne a do zwykłego magla tylko przewody ciśnieniwe.


Dzięki za odpowiedz :) Myślę że już wszystko wiem :D
 
 
mafialoso 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Michał
Wiek: 29
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Tarnów
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-06-03, 16:26   Regeneracja maglownicy od 2.4b 170km

Witam wszystkich. Zwracam sie do Was z problemem a dokladnie z maglownicą. Maglownica szura przy skretach puka przy krzyżakach po wjechaniu na dolki. Poradźcie mi co zrobić? Czy kupić używkę ze szrotu czy ją zregenerować? A jesli zregenerować to gdzie? Polećcie jakąś dobrą firmę ktora to zrobi pożądnie. Pozdrawiam
 
 
pearl1985 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APS
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 117
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2018-06-11, 23:42   

Ja wsadziłem nową maglownica gt-bergmanna i sobie bardzo chwalę. Dosłownie jota w jotę kopia nowej. Kosztowało mnie to 816zł z przesyłką bez zwrotu starej maglownicy.

Zdjęcia dla porównania przesyłam poniżej.
Śmigam na tej maglownicy ok 2 tygodnie i co mogę powiedzieć, wspomaganie nie zacina, chodzi gładko. Kierownica wreszcie mi odbija jak należy, nie muszę samemu cofać. Auto przestało się przestawiać na mocnym bocznym wietrze przy prędkościach powyżej 90km/h. Zniknęły stuki szczególnie przy skręcie + wjazd w dołek (nawet przy małej prędkości).

Jak się coś zmieni tzn. padnie magiel szybciej niż zakładam to oczywiście dam znać. Na obecną chwilę stwierdzam że magiel jest dobry i regeneracja jest całkowicie dla mnie nie opłacalna.

Dodam jeszcze, że śmigam na oryginalnym płynie z aso g004000 czy jakoś tak + pompa wspomagania od a6 c6 z 3.0 tdi która podaje 130 barów.

IMG_20180509_173956.jpeg
Stara maglownica
Plik ściągnięto 1 raz(y) 249,23 KB

IMG_20180511_193428_HHT.jpeg
Nowa maglownica
Plik ściągnięto 5 raz(y) 244,59 KB

IMG_20180511_212447_HHT(1).jpeg
Porównanie mocowań stara/nowa
Plik ściągnięto 1 raz(y) 218,75 KB

  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: