1.8 T AWT Passat B5FL 2001
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zaraz wyślę
a tu blok 4 z 2 i 33 na rozgrzanym silniku
http://vaglog.pl/log_201236.html
Jaki powinien być ori nr pierwszej sondy?
a tu blok 4 z 2 i 33 na rozgrzanym silniku
http://vaglog.pl/log_201236.html
Jaki powinien być ori nr pierwszej sondy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na mojej obecnej sondzie nie ma żadnych oznaczeń ani numerów;/
Czy sonda montowana w AWT jest tak sama jak w ALT 2.0?
[ Dodano: 2015-01-28, 17:48 ]
Wymieniłem sondę na nową ori BOSCHA zgodnie z numerami 06b 906 265 d.
Wcześniej siedziała 1k0 998 262d. Czyli też zgodna.
Temperatura na zegarach 90 stopni, a w kanale 4 - 92 stopnie.
Log do odcinki: http://vaglog.pl/log_201756.html
Log z jazdy: http://vaglog.pl/log_201757.html
Jest chyba jeszcze gorzej;/
Jakieś sugestie?
[ Dodano: 2015-01-28, 17:59 ]
Czy ta przepływka nie mierzy za dużo?
Czy sonda montowana w AWT jest tak sama jak w ALT 2.0?
[ Dodano: 2015-01-28, 17:48 ]
Wymieniłem sondę na nową ori BOSCHA zgodnie z numerami 06b 906 265 d.
Wcześniej siedziała 1k0 998 262d. Czyli też zgodna.
Temperatura na zegarach 90 stopni, a w kanale 4 - 92 stopnie.
Log do odcinki: http://vaglog.pl/log_201756.html
Log z jazdy: http://vaglog.pl/log_201757.html
Jest chyba jeszcze gorzej;/
Jakieś sugestie?
[ Dodano: 2015-01-28, 17:59 ]
Czy ta przepływka nie mierzy za dużo?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, 21:35 przez Fejb, łącznie zmieniany 2 razy.
Ciśnienie paliwa mierzyłem manometrem i przy odcince trzyma około 4.5 bara. Pompa nowa VEMO. Nowy ori regulator ciśnienia paliwa (po wymianie żadnych zmian).
Ciśnienie sprężania ok 10 barów na każdym garze.
Dolot jest szczelny - rury twardnieją.
Czy gdzieś jeszcze może zaciągać lewe powietrze?
Wydech sprawdzałem - na odpalonym silniku zatykałem wydech, ciśnienie tak duże, że nie można zatkać go całkowicie. Raz się udało na chwile, ale nigdzie ciśnienie nie uciekało.
Czy możliwe, aby przez układ powietrza wtórnego zaciągał lewe powietrze? Bo mam błąd o nieszczelności.
[ Dodano: 2015-04-18, 13:01 ]
Witam!
Sprawdziłem dziś stopień sprężania w silniku
I - 10
II - 9,5
III - 9
IV - 11
Czy te wartości są ok czy dużo obiega od serii?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam!
Ciśnienie sprężania ok 10 barów na każdym garze.
Dolot jest szczelny - rury twardnieją.
Czy gdzieś jeszcze może zaciągać lewe powietrze?
Wydech sprawdzałem - na odpalonym silniku zatykałem wydech, ciśnienie tak duże, że nie można zatkać go całkowicie. Raz się udało na chwile, ale nigdzie ciśnienie nie uciekało.
Czy możliwe, aby przez układ powietrza wtórnego zaciągał lewe powietrze? Bo mam błąd o nieszczelności.
[ Dodano: 2015-04-18, 13:01 ]
Witam!
Sprawdziłem dziś stopień sprężania w silniku
I - 10
II - 9,5
III - 9
IV - 11
Czy te wartości są ok czy dużo obiega od serii?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Stopień sprężania to nie to samo co ciśnienie sprężania. Ile ma zdrowe 1.8T przy wyjściu z fabryki- nie wiem. Jaka jest norma? Różne informacje na ten temat można znaleźć na sieci.
Skoro miałeś błąd o nieszczelności SAI to trzeba go rozwiązać. Problemem dużego spalania może być też kiepskiej jakości paliwo. Ale to też w osiągach było by czuć.
Skoro miałeś błąd o nieszczelności SAI to trzeba go rozwiązać. Problemem dużego spalania może być też kiepskiej jakości paliwo. Ale to też w osiągach było by czuć.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga