Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

1.8 T AWT Passat B5FL 2001

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 23 sty 2015, 20:31

no i masz odpowiedz. jezdzisz tak jakby caly czas na ssaniu (nie mylic z podwyzszonymi obrotami). Sinik mysli ze jest zimny i chce osiagnac temperature robocza jak najszybciej wiec spala wiecej paliwa. wymien czujnik. tylko ori zaden zamiennik!

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 23 sty 2015, 20:45

W kanale 4 po 15 km pokazuje 92 stopnie. Czy to ewidentnie przesadza o g62? Ori. Jakie ma nr?

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 23 sty 2015, 22:34

wyslij mi vin to jak nie zapomne jutro sprawdze

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 23 sty 2015, 22:44

zaraz wyślę
a tu blok 4 z 2 i 33 na rozgrzanym silniku
http://vaglog.pl/log_201236.html

Jaki powinien być ori nr pierwszej sondy?

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 24 sty 2015, 12:33

059 919 501 a to jest nr czujnika. Zielony. Poza tym masz jeszcze otwarta akcje na cewki wiec mykaj do aso. Sonda przed katem 06b 906 265 d ale zamienila sie na 1k0 998 262d

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 24 sty 2015, 16:09

Na mojej obecnej sondzie nie ma żadnych oznaczeń ani numerów;/

Czy sonda montowana w AWT jest tak sama jak w ALT 2.0?

[ Dodano: 2015-01-28, 17:48 ]
Wymieniłem sondę na nową ori BOSCHA zgodnie z numerami 06b 906 265 d.
Wcześniej siedziała 1k0 998 262d. Czyli też zgodna.
Temperatura na zegarach 90 stopni, a w kanale 4 - 92 stopnie.
Log do odcinki: http://vaglog.pl/log_201756.html
Log z jazdy: http://vaglog.pl/log_201757.html

Jest chyba jeszcze gorzej;/
Jakieś sugestie?

[ Dodano: 2015-01-28, 17:59 ]
Czy ta przepływka nie mierzy za dużo?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, 21:35 przez Fejb, łącznie zmieniany 2 razy.

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 28 sty 2015, 21:18

przepływka wyglada ok, dobrze mierzy przepływ, a moze by tu zacząc od początku, czyli wtryski spr. i układ paliwowy, to że wszystko nowe nie znaczy że dobre.

a ciśnienie sprężania dobre?

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 18 kwie 2015, 13:01

Ciśnienie paliwa mierzyłem manometrem i przy odcince trzyma około 4.5 bara. Pompa nowa VEMO. Nowy ori regulator ciśnienia paliwa (po wymianie żadnych zmian).
Ciśnienie sprężania ok 10 barów na każdym garze.
Dolot jest szczelny - rury twardnieją.
Czy gdzieś jeszcze może zaciągać lewe powietrze?
Wydech sprawdzałem - na odpalonym silniku zatykałem wydech, ciśnienie tak duże, że nie można zatkać go całkowicie. Raz się udało na chwile, ale nigdzie ciśnienie nie uciekało.
Czy możliwe, aby przez układ powietrza wtórnego zaciągał lewe powietrze? Bo mam błąd o nieszczelności.

[ Dodano: 2015-04-18, 13:01 ]
Witam!
Sprawdziłem dziś stopień sprężania w silniku
I - 10
II - 9,5
III - 9
IV - 11
Czy te wartości są ok czy dużo obiega od serii?
Będę wdzięczny za informacje.
Pozdrawiam!

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 18 kwie 2015, 15:20

Troszkę może martwić rozbieżność w pomiarach, jeśli to wina samych pomiarów to myślę że wszystkie można sobie darować. 11 jest w normie która jest chyba od 10-13. Ostatnio widziałem APU 230kkm i ciśnienie po 11barów na każdym.
Ja jak miałem nieszczelny wężyk z kombizaworu to wypluło błędy na VAGu.

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 22 kwie 2015, 21:36

Stopień sprężania dla tego silnika to 9,5:1
Czy oznacza, że właściwa wartość dla każdego cylindra to 9,5?

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 22 kwie 2015, 22:14

Stopień sprężania to nie to samo co ciśnienie sprężania. Ile ma zdrowe 1.8T przy wyjściu z fabryki- nie wiem. Jaka jest norma? Różne informacje na ten temat można znaleźć na sieci.
Skoro miałeś błąd o nieszczelności SAI to trzeba go rozwiązać. Problemem dużego spalania może być też kiepskiej jakości paliwo. Ale to też w osiągach było by czuć.

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 23 kwie 2015, 13:47

Dzięki za odpowiedź.
Czy układ SAI ma wpływ na stopień sprężania?
Właśnie sęk w tym, że auto zbiera się zaskakująco dobrze. Znajomego 1.8t aeb objeżdżam na każdym biegu bez problemu.

Dziś rano po odpaleniu pościł niebieskiego dymka z wydechu ;/ i trochę nim trzęsło. Czyli sprawa jasna = pierścienie.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 kwie 2015, 14:04

Fejb pisze:Czy układ SAI ma wpływ na stopień sprężania?
SAI nie ma żadnego wpływu na pracę silnika i nie słuchaj głupot, że jak jest problem z SAI to ma jakikolwiek wpływ.
Fejb pisze:. Czyli sprawa jasna = pierścienie.
Prędzej uszczelniacze zaworowe.

Fejb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 22 sty 2015, 10:04
Lokalizacja: Bytów

Post autor: Fejb » 23 kwie 2015, 17:43

Ostatnio miał robione planowanie głowicy i przy okazji wymieniane gumki na zaworach.
Jeśli to uszczelniacze to wtedy nie kopciłby cały czas na niebiesko?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 kwie 2015, 18:35

Jeśli wymieniłeś uszczelniacze to faktycznie raczej nie to. Cały czas dymi, czy tylko przy rozruchu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga