TIPTRONIC jak działa na R
TIPTRONIC jak działa na R
Witam,
mam ciągły problem z działaniem skrzyni ale tylko na wstecznym i przy upałach - gdy temp. oleju silnika (na desce) przekracza 85st.
Jaka jest zasada działania tiptronica 5 biegów na wstecznym.
Jeśli ktoś będzie w stanie powiedzieć w jaki sposób działa skrzynia (jakie czynności zachodzą po wrzuceniu R) prawdopodobnie będę mógł powiązać wysoką temp. oleju z szarpnięciem jakie występuje chwilę po wrzuceniu R.
mam ciągły problem z działaniem skrzyni ale tylko na wstecznym i przy upałach - gdy temp. oleju silnika (na desce) przekracza 85st.
Jaka jest zasada działania tiptronica 5 biegów na wstecznym.
Jeśli ktoś będzie w stanie powiedzieć w jaki sposób działa skrzynia (jakie czynności zachodzą po wrzuceniu R) prawdopodobnie będę mógł powiązać wysoką temp. oleju z szarpnięciem jakie występuje chwilę po wrzuceniu R.
nie ma błędów w skrzyni ani w zakładce silnika i nigdy nie było.
Co może być popsute (psujące się), że przy cieplejszym oleju zaczyna szarpać.
Gdy temp. oleju rośnie do 70 st. C lekko zaczyna szarpać, gdy osiąga 72 st. C to już mocno rzuca przy załączeniu R. Gdy już przestanie (tak po 3)sek to jedzie i zatrzymuje się na R wzorowo.
Cieplejszy olej = rzadszy, ale dlaczego przy rzadszym coś nie tak.
Dlatego jeśli ktoś zna skrzynie na tyle by powiedzieć co dzieje się w skrzyni po wrzuceniu R - to będę bardzo wdzięczny.
Co może być popsute (psujące się), że przy cieplejszym oleju zaczyna szarpać.
Gdy temp. oleju rośnie do 70 st. C lekko zaczyna szarpać, gdy osiąga 72 st. C to już mocno rzuca przy załączeniu R. Gdy już przestanie (tak po 3)sek to jedzie i zatrzymuje się na R wzorowo.
Cieplejszy olej = rzadszy, ale dlaczego przy rzadszym coś nie tak.
Dlatego jeśli ktoś zna skrzynie na tyle by powiedzieć co dzieje się w skrzyni po wrzuceniu R - to będę bardzo wdzięczny.
nie chce mi się wierzyć aby ewentualnie uszkodzone poduchy powodowały, że tłumik i całe auto się rusza - wygląda to tak jakby na ręcznym próbować ruszyć do tyłu - trzymam hamulec nożny, a mimo, to auto próbuje gwałtownie ruszyć - i tak 2-3 razy aż coś się dobrze zasprzęgli i dalej jest ok. Na wstecznym jedzie dobrze.
Myślę, że jeśli poduchy były by dobre to szarpnięcia te są na tyle duże, że i tak były by odczuwalne.
Po urlopie zmienię olej - ale czy ktoś widzi logiczne wytłumaczenie, że przepracowany olej mógłby powodować takie problemy na R i tylko jak osiąga temp. 70st.?
Myślę, że jeśli poduchy były by dobre to szarpnięcia te są na tyle duże, że i tak były by odczuwalne.
Po urlopie zmienię olej - ale czy ktoś widzi logiczne wytłumaczenie, że przepracowany olej mógłby powodować takie problemy na R i tylko jak osiąga temp. 70st.?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga