Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Plyn do czyszczenia turbo

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 26 sty 2012, 18:47

Możecie spokojnie stosować preparat , nic złego się nie stanie.
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 26 sty 2012, 18:51

camelllcamelll, to glupi mechanik! Sorka za ocene! Ale ten syf czesto blokuje prace tych klapeczek:-) Wydaje mi sie ze dojdzie do kolektorów!

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 26 sty 2012, 19:02

U mnie przy pierwszym czyszczeni 2 lata temu wyleciały kłeby czatnego dymu z wydechu. Teraz czyszczę raz na 6 miesięcy i śmiga super , a błąd 575 juz nigdy nie wystąpił. Polecam. <okok>
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 26 sty 2012, 20:16

fenomenalny pisze:to glupi mechanik! Sorka za ocene!
To że głupi mechanik to mało powiedziane powinno być ,, bardzo głupi '' ale już musztarda po obiedzie.
Może ten specyfik trochę te kolektory przeczyści.

Pozdr

długi2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 26 lip 2010, 19:57
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: długi2 » 29 sty 2012, 15:49

Ostatnio kolega co ma warsztat zaproponował mi ten preparacik http://www.valvolinepolska.pl/pr,168,sr ... eaner.html działa tak samo jak winn's . Polecam.
Kolega go stosował również od wykręcania zapieczonych świec żarowych
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
Obrazek

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 07 lut 2012, 13:40

Po przeczytaniu wielu opinii ja też chętnie zastosuję ten preparat u siebie w 1.8T, tylko wszędzie piszę na opakowaniach "stworzonym do czyszczenia układu zasilania i wydechu silników Diesla", czy u mnie w benzynce taki preparat też będzie miał rację podjęcia próby jego użycia?? Jeśli nie taki to jaki??
Pozdro.
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 19 lut 2012, 10:07

Witam

Ja też dzisiaj jestem po zabiegu czyszczenia turbo, nic w powietrze nie wyleciało - po skoĂączonej operacji pojechałem się przejechać i na początku szły za mną kłęby dymu lub coś podobnego ale już jest wszystko OK .
Jeszcze jedna sprawa wydaje mi się że po tym czyszczeniu bardziej słychać gwizd turbiny.

Pozdr

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 19 lut 2012, 11:10

camelllcamelll, Czyli ogólnie polecasz ten preparat do czyszczenia turbo czy racze nie ?

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 19 lut 2012, 15:05

fenomenalny,i jak po tym czyszczeniu turbo jakis efekt odczuwasz?czy eczesniej jakies niedomagania miales ze to uzyles czy tak profilaktycznie bo moze u siebie bym zapodal aczkolwiek nic sie niedzieje :)

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1158
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 19 lut 2012, 16:25

igo_89 pisze:Czyli ogólnie polecasz ten preparat do czyszczenia turbo czy racze nie ?
Polecam, chociaż u mnie nic się nie działo - przed chwilą wróciłem z Wrocławia i wydaje mi się że po tym czyszczeniu autko jak by lepiej chodzi, takie jest moje odczucie.
Jak pojeżdżę więcej to dam znać, a kolega fenomenalny nic się nie odzywa a przecież też czyścił cały układ.

Pozdr

lukasz11402
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 04 sty 2010, 18:23
Lokalizacja: opole

Post autor: lukasz11402 » 19 lut 2012, 16:34

no wlasnie kolega fenomenalny czyscil i moze co mu nawalilo i nic nie mowi <rotfl>
ale tez moglby sie wypowiedziec czy warto? <mysli>

krzysiek325
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lut 2012, 22:06
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: krzysiek325 » 06 mar 2012, 18:16

czesc,odnośnie tego płynu,zakupiłem 2 puszki i tu pytanie:czy przed zaczęciem dozowania preparatu odpiąć przepływomierz powietrza,piszą ,że trzeba odpiąć a po zakonczeniu czyszczenia podłączyć i wykasować błąd.Czy nie musze odpinać?czy sie nie sfajczy,wykasowanie błędu jest taĂąsze niż przepływka,tym bardziej ,że ją wymieniałem na oryginał za 3 stówki rok temu.Pzdr
Audi,perfekcja w prowadzeniu

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 13 mar 2012, 23:29

Witam,
dalej nikt nie stosował tego preparatu w benzynie?

Na ich stronie jest tylko taki
http://wynns.pl/top/view_product.php?product=1155

Ale nie ma nic o silnikach turbodoładowanych...

Zastanawiam się nad tym Valvoline...
PM+
AVF+
ARE

Mlody993
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 18 mar 2012, 15:06
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Mlody993 » 25 mar 2012, 14:59

Bede w Polsce to przetestuje ten preparat w moim 2.5 TDI. Aczkolwiek mimo 313 tys. przebiegu wszystko lata w porządku, turbina też i żadnych błędów. Od zawsze wlewam do TDI odpowiedni olej, nie pierwszy lepszy i tylko drogie, markowe produkty.

Na pracę turbo mam lepszy sposób, stosuje go zawsze jak jadę w długą trasę, żeby silnik się ładnie przepalił i wydmuchał wszystko. W następnym tygodniu jadę do Polski więc też będę stosował. Ja korzystam z WD40, psikam na śrubę od stangi przy samej turbinie i ruszam palcem, po takim zabiegu zawsze sztanga chodzi lżej. Nie uprawiam PSJ, ale mimo to bywa że co kilka miesięcy sztanga chodzi minimalnie ciężej niż po zabiegu.

A więc psikam WD40, rozruszam rękoma sztangę, potem odpalam auto na kanal 11 i obserwuje jak pracuje sztanga, czy gładko i się nie zacina. Po tym lece w trasę. Na bardzo zabrudzone turbo też mam sposób, polecił mi go znajomy mechanik, spec od Turbi diesli, robi tylko turbo diesle w warsztacie. Po prostu w trasie najlepiej to zrobić, a mianowicie przegonić auto na maksa, oczywiście nie całą trasę 1000km go katować, ale od czasu do czasu tak depnąć do 200 i cisnąć kilka minut, takie kombinacje stosować. No w Polsce wg. mnie to nie wykonalne.

Jak miałem Passata B5 2004 rok (miał syf w turbo i łapał notlaufy), na innym forum pewien użytkownik polecił mi jazdę około 10km nie przekraczając prędkości 100km/h na biegu 2 lub 3, ale obroty muszą być powyżej 3 tysięcy, i bawimy się gazem cały czas, dodajemy i puszczamy, obroty muszą być w zakresie 3 do 3,5 tysiąca, nie więcej, nie mniej - to także pomaga.

@@ Nie obrażam tutaj nikogo za złe doradzanie czy coś, dlatego proszę też, żeby nikt nie obrażał mnie i nie mówił o mnie źle, bo psikam WD40 czy coś, moje auto, mój silnik - moje decyzję, mam sprawdzone techniki. Po prostu udostępniam moje taktyki na mojego TDI, może komuś się przyda kiedy nie chce ryzykować z tymi ekstra środkami. U mnie widać różnicę, ale mimo to jestem ciekawy co ten środek potrafi i dlatego go przetestuję.


I tak na boku, wie ktoś co może się stać po wpsikaniu zamiast tego preparatu np. WD40 do turbiny na odpalonym silniku? tzn. Mój kumpel sprawdzał wirnik turba, a przy okazji wziął WD40 i chciał poprawić pracę sztangi, wleciało mu trochę WD40 do środka jednak z autem nic się nie dzieje, on chce spróbować więcej tam wpsikać. Ja osobiście unikałbym takiej zabawy. Jak wy myślicie? Ja mu odradzałem tego, WD40 jest tłusty i się oblepi jeszcze gdzieś na dolotach itp, potem sie syf bedzie zbierać.

@edit:
Orientuje się ktoś czy w GdaĂąsku lub okolicach otrzymam w jakimś sklepie ten środen WYNNS czy jak on tam ;)

Awatar użytkownika
emcetdbc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 31 maja 2011, 22:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: emcetdbc » 12 maja 2012, 20:29

Witam. W przyszłym tyg. będę używał specyfiku. W sprawie formalnej opisze jak to chce zrobić i napiszcie czy ok.

1. Poluźniam za przepływką wąż i go zdejmuje.
2. Druga osoba trzyma 2tys obrotów, ja aplikuję cały preparat w małych dawkach aż do zużycia całego opakowania
3. Czekam 10-15min samochód chodzi na niskich obrotach
4. Wkładam z powrotem wąż za przepływką i jadę się przejechać i przepalić po garach :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga