[a6 2.5 v6] jazda na Bio-estrze
i tak wlasnie jest zrobionemartino pisze:Jesli miał paragon ze stacji i opinie rzeczoznawcy bym sprawe skierował do sądu-jak to jest mozliwe, że coraz powszechniej stosowane paliwo powodu takie spustoszenie w silniku?DonVip pisze:co do bio paliwa z bliskiej nie tankowalem ale ojciec zalal i tak jak wyzej wyplukalo mu wszystko razem ze srodkiem filtra i do roboty wtryski i pompa w T4 2002r
Ja lałem do 1.9 TDI bio i zaczeło mi lekko ciec z pod wtryskiwaczy.
[ Dodano: 2008-09-01, 18:55 ]
co do tlustosci jak odkrecilem filtr to wogole nie byla tlusta bio z bliskiej 4.08 a normalna ropa w gadansku na slowackiego w jet`e to 4.14 wiec roznica zadna :-P
Audi Back On Track
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
cos wam powiem..tankowalem do mojej opal,ale taki naprawde "dobry"..bylo to kilka razy tylko i powiem szczerze ze jechala lepiej niz na niby ropie z NO NAME stacji :lol:
mam kilku znajomych ktorzy (w tym jeden wlasciciel 3 stacji :mrgreen:i od niego wlasnie tankowalem) caly czs na tym lataja i jest ok..zadnych tam ze za such czy cos ze wtryskami itd i to nie byle jakie auta :lol:
dodam jeszcze ze czesto tankuje w niemczech i holandii i nasz V-power a tamten nie ma sie co rownac smutne to ale tak jest....
Tankuje na Orlenie w Swiecku i dojezdzam do Eindhoven i zapala mi sie rezerwa (700km)
W drodze powrotnej po zatankowaniu w Eindhoven rezerwa mi sie zapala w oklicach Swiebodzina czyli ok 60 km dalej
Co wy na to??
Tu nie chodzi juz o styl jazdy,korki itd.Robie ta trase od 5 lat srednio 25-35 razy w roku tak ze wiec przecwiczylem ja w roznych warunkach i z roznymi predkosciami.... :mrgreen:
mam kilku znajomych ktorzy (w tym jeden wlasciciel 3 stacji :mrgreen:i od niego wlasnie tankowalem) caly czs na tym lataja i jest ok..zadnych tam ze za such czy cos ze wtryskami itd i to nie byle jakie auta :lol:
dodam jeszcze ze czesto tankuje w niemczech i holandii i nasz V-power a tamten nie ma sie co rownac smutne to ale tak jest....
Tankuje na Orlenie w Swiecku i dojezdzam do Eindhoven i zapala mi sie rezerwa (700km)
W drodze powrotnej po zatankowaniu w Eindhoven rezerwa mi sie zapala w oklicach Swiebodzina czyli ok 60 km dalej
Co wy na to??
Tu nie chodzi juz o styl jazdy,korki itd.Robie ta trase od 5 lat srednio 25-35 razy w roku tak ze wiec przecwiczylem ja w roznych warunkach i z roznymi predkosciami.... :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2008, 21:43 przez Voytec, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
- kylo99
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 991
- Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
- Kontakt:
zapachem spalin napewno :lol:
no na pewno po przejechaniu np 150k km miedzy zwyklym a takim paliwem bedzie roznica w silniku.
Gdy na przegladzie gosc wcisnął momentalnie pedał do samej podłogi to nawet opar nie poszedł z rury.
tak wiec cos jakos to działa,dla porownania powiem ze orlenowska verwa jest lepsza.
no na pewno po przejechaniu np 150k km miedzy zwyklym a takim paliwem bedzie roznica w silniku.
Gdy na przegladzie gosc wcisnął momentalnie pedał do samej podłogi to nawet opar nie poszedł z rury.
tak wiec cos jakos to działa,dla porownania powiem ze orlenowska verwa jest lepsza.
- Murzyn
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 28 sie 2008, 14:38
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
a nie lepiej dolac uszlachetniacza? No prosze Was :roll: Wszelkie paliwa (poza statoilem) to zwykle paliwa + to co doleje pan na stacji :lol:
Na statoilu jest odsiarczone
grzessmolar jak mozesz i robisz regularne trasy to zrob test:
ON - z rafinerii
V-power - z shella
BIO - z bilskiej
zrob porownanie osiagow (pozycze Ci G-techa) i sytans przebyty na paliwie
(roznice miedzy pelnym bakiem ON a V-power) dam Ci od siebie :roll:
moze komus te testy uswiadomia roznice w paliwach.
Ja niestety nie moge tego zrobic u siebie ze wzgledu na roznorodnosc tras (czasem caly bak po miescie, czasem ciagle autostrada i trasy)
Mowie powaznie
Na statoilu jest odsiarczone
grzessmolar jak mozesz i robisz regularne trasy to zrob test:
ON - z rafinerii
V-power - z shella
BIO - z bilskiej
zrob porownanie osiagow (pozycze Ci G-techa) i sytans przebyty na paliwie
(roznice miedzy pelnym bakiem ON a V-power) dam Ci od siebie :roll:
moze komus te testy uswiadomia roznice w paliwach.
Ja niestety nie moge tego zrobic u siebie ze wzgledu na roznorodnosc tras (czasem caly bak po miescie, czasem ciagle autostrada i trasy)
Mowie powaznie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga