[A6 C5 2.5]Jaki olej będzie najlepszy?
jaki olej najlepszy
ja używam w moim a6 2.5 tdi valvoline max life 5 w 40 -560 tys km
a w a4 2.5 tdi 200 tys km synpower xl lll 5 w 30
od paru lat nie mam problemów z wałkami i hydrauliką
wymiany co jakieś 15 tys km
a w a4 2.5 tdi 200 tys km synpower xl lll 5 w 30
od paru lat nie mam problemów z wałkami i hydrauliką
wymiany co jakieś 15 tys km
Silnik jest bogiem, prędkość nałogiem, turbo podstawą, nitro zabawą ,
Ja bym zalał 0w-40 myślę, że to optymalne rozwiązanie na zimę i lato przy normalnej eksploatacji.czesc.
chcialem zalac CASTROL EDGE do mojej Audi 2.5tdi, przebieg-250tys. jaka lepkosc wybrac?
-0W-30?
-0W-40?
-5W-30?
-5W-40?
Nie koniecznie olej o lepkości 5w-30 będzie pełnym syntetykiem. 0w-XX to pełne syntetyki.Było o Castrolu Edge dużo na tym forum i jeżeli ma to być full syntetyka to tylko 5W 30.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 sie 2012, 16:14
- Lokalizacja: woj. małopolskie, Tymbark
Taka moja uwaga z doświadczenia, może mało ważna
Wczesniej miałem passata b3 i kupiłem mu olej castrol mag. z internetu, śmierdział smażonymi frytkami. Po kodzie towaru poznałem, że był rozlewany w Polsce ( pierwsza cyfra kodu to 5-a) . Od tej pory tylko oryginalny z Niemiec (czyli pierwsza cyfra jest 9-ą)
Wczesniej miałem passata b3 i kupiłem mu olej castrol mag. z internetu, śmierdział smażonymi frytkami. Po kodzie towaru poznałem, że był rozlewany w Polsce ( pierwsza cyfra kodu to 5-a) . Od tej pory tylko oryginalny z Niemiec (czyli pierwsza cyfra jest 9-ą)
Witam mnie rowniez czeka wymiana oleju i szukam tylko full syntetyka (czyli 0w30, 0w40)
Auto to A6 2.5TDI AFB - przebieg 500tys km
Obecnie zalany Motulem Xcess 8100 5w40
ogolnie malo tych oleji - opinie o castrolu jak i o mobilu chodza rozne - ale cos trzeba wybrac to generalnie tylko one są dostepne od ręki
który bedzie lepszy , czy to bez roznicy który zaleje ?
ELF Excellium Full Tech 0w30
Castrol Edge Sport 0w40 (z tego co sie orientowalem to szukac oleju z 9 z przodu w kodzie kreskowym - czyli nie rozlewanego w polsce?)
Castrol Edge 0w40
MOBIL1 Turbo Diesel 0w40
przy nadszarpnieciu budzetu wchodzi w gre (i wiem ze to jest chyba najlepsza opcja)
Valvoline Synpower 0w40
Agip Tecsint 0W40
zalałbym Millersa xfs - ale 300zl wychodzi za 6litrów..
Auto to A6 2.5TDI AFB - przebieg 500tys km
Obecnie zalany Motulem Xcess 8100 5w40
ogolnie malo tych oleji - opinie o castrolu jak i o mobilu chodza rozne - ale cos trzeba wybrac to generalnie tylko one są dostepne od ręki
który bedzie lepszy , czy to bez roznicy który zaleje ?
ELF Excellium Full Tech 0w30
Castrol Edge Sport 0w40 (z tego co sie orientowalem to szukac oleju z 9 z przodu w kodzie kreskowym - czyli nie rozlewanego w polsce?)
Castrol Edge 0w40
MOBIL1 Turbo Diesel 0w40
przy nadszarpnieciu budzetu wchodzi w gre (i wiem ze to jest chyba najlepsza opcja)
Valvoline Synpower 0w40
Agip Tecsint 0W40
zalałbym Millersa xfs - ale 300zl wychodzi za 6litrów..
witam. ja kupiłem auto z zalanym mobilem 10w40. podobno zrobione na nam jest 600km. po postach wwidze że wszyscy jadą na pełnym syntetku i teraz myślę czy go nie wymienić. jeżeli tego nie zrobię to mogą walki szybciej paść? przebieg mam 210 tys ale wcale się nim nie sugeruje bo to pewnie x2 tak naprawdę ma
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Używam MOBIL1 Turbo Diesel 0w40
Na forum wyczytałem że taki ma być aż do śmierci. Jak są wycieki to trzeba je usunąć - jednym słowem wlewając tańszy( czyt. gęstszy ) - olej aby zmniejszyć wycieki to leczenie syfa pudrem. A bardziej płynny czyli 0w40 szybciej dociera do np. wałków aby je smarować zwłaszcza zimą.
Na forum wyczytałem że taki ma być aż do śmierci. Jak są wycieki to trzeba je usunąć - jednym słowem wlewając tańszy( czyt. gęstszy ) - olej aby zmniejszyć wycieki to leczenie syfa pudrem. A bardziej płynny czyli 0w40 szybciej dociera do np. wałków aby je smarować zwłaszcza zimą.
Pozdrawiam
Darnok
Darnok
darnok pisze:Używam MOBIL1 Turbo Diesel 0w40
Na forum wyczytałem że taki ma być aż do śmierci. Jak są wycieki to trzeba je usunąć - jednym słowem wlewając tańszy( czyt. gęstszy ) - olej aby zmniejszyć wycieki to leczenie syfa pudrem. A bardziej płynny czyli 0w40 szybciej dociera do np. wałków aby je smarować zwłaszcza zimą.
Co to za oleje? Słyszał ktoś o nich i używał ? http://www.boostoil.net/2.html
http://www.v-cap.pl/index.php?id=102
http://www.v-cap.pl/index.php?id=102
Nie ma oleju Mobil 1 10W40 .
Jest olej Mobil 1 0W40.
Też trzeba zauważyć różnice w wersjach Polskiej i zachodniej ale to widać gołym okiem po opisie.
Wersję Polską nadal nazywa się Fully Synthetic a zachodnią SHC Technology czyli półsyntetyk.
Ot taka niewielka różnica w ....naklejkach.
Tak więc bardziej temat rozbija się o lepkość 0W niż o to czy któryś z wymienionych olejów jest olejem 100% syntetycznym .
Mobil już nie jest olejem 100% syntetycznym
Ale i to pasuje zweryfikować , napisz czy ubywa Ci coś oleju na 1000km tego obecnego.
Ale nie o markę powinno się tak rozbijać temat ale o wymagane aprobaty, normy i dopuszczenia producentów.
To powinien być pewnego rodzaju punkt odniesienia.
Dopiero w oparciu o wymogi normy dobieramy markę , lepkość itp.
Każdy ma swoje typy ja polecam produkty które nie są rozlewane w Polsce przez inne koncerny , inne marki chyba że jest to Lotos, Orlen, Fuchs i oleje są sygnowane ich logiem.
Jest olej Mobil 1 0W40.
Też trzeba zauważyć różnice w wersjach Polskiej i zachodniej ale to widać gołym okiem po opisie.
Wersję Polską nadal nazywa się Fully Synthetic a zachodnią SHC Technology czyli półsyntetyk.
Ot taka niewielka różnica w ....naklejkach.
Tak więc bardziej temat rozbija się o lepkość 0W niż o to czy któryś z wymienionych olejów jest olejem 100% syntetycznym .
Mobil już nie jest olejem 100% syntetycznym
Jest szansa że auto nie miało styczności z Polskim mobilem więc przejscie na 0W40 nie spowoduje zwiększonego poboru oleju.Edin pisze:przy 260tys. chcę zmienić olej z Mobile1 10w-40 (odręczna notatka w książce serwisowej właściciela w Polsce ) na Mobile1 0w40 w książce serwisowej nie mam żadnych wpisów na temat oleju a prowadzona jest do 245 tys. w Szwajcarii.
Ale i to pasuje zweryfikować , napisz czy ubywa Ci coś oleju na 1000km tego obecnego.
Ale nie o markę powinno się tak rozbijać temat ale o wymagane aprobaty, normy i dopuszczenia producentów.
To powinien być pewnego rodzaju punkt odniesienia.
Dopiero w oparciu o wymogi normy dobieramy markę , lepkość itp.
Każdy ma swoje typy ja polecam produkty które nie są rozlewane w Polsce przez inne koncerny , inne marki chyba że jest to Lotos, Orlen, Fuchs i oleje są sygnowane ich logiem.
Ja zalewam moja niunie Mobilem Super 3000 XE 5W30. Moim zdaniem jest to rewelacyjny olej. Samochód ma już nalatane 300 tys. Zero wycieków, wymieniam go co 15 tys km. No i na te 15 tys moze wezmie 100ml oleju a moze poprostu Âźle mi sie wydaje. Dodam jeszcze że jak kupiłem audiczke gdy wtedy miała 200 tys to miałem karteczki olejowe ze własnie ten zostawał dodawany.
Mobil to mobil i nikt mi nie powie
Mobil to mobil i nikt mi nie powie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 lut 2012, 17:58
- Lokalizacja: Lubelskie
Witam ma pytanie , bo lałem wcześnie do swojego Audi półsyntetyk i mam przejechane 300 tyś (prawdziwe nie kręcone mam samochód od nowości :D ) bo tak nawiasem skręca mnie jak ktoś mi pisze ze samochód 15 letni ma 150 tyś :D i pytanie moje jest takie czy mogę zmienić olej z półsyntetyka na syntetyk
[ Dodano: 2013-06-06, 11:09 ]
jeszcze do tego pytanie jeśli będe mógł wlać syntetyk to lepiej Mobila 5W 40 czy 5W 30
[ Dodano: 2013-06-06, 11:09 ]
jeszcze do tego pytanie jeśli będe mógł wlać syntetyk to lepiej Mobila 5W 40 czy 5W 30
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga