A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2024, 02:51
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Witam wszystkich,
Przeczytałem wszystkie 25 stron tego tematu, z powodu zakupu w zeszłym miesiącu wymarzonego A6 C7. Mam u siebie obecnie MIH2_ER_AU57x_P3634, więc jak rozumiem bez problemów mogę wgrywać oprogramowanie z tego linku:
https://youtu.be/VS21Lyess7o?si=bQlD-DynSsCN21mw
Pierwsze pytanie czy osobny, które wykorzystały ten soft mają jakiekolwiek problemy z swoim autem? Po 3-6-9 miesiącach problemów nie było, teraz minęło u niektórych prawie 3 lata. Jest się czego realnie obawiać?
Jak wygląda sytuacja z późniejszym dalszym doposażeniem auta (kamera cofania, czytanie znaków - mam Matrixy więc jest kamera na szybke)? Te funkcje, które mam obecnie pozostają bez zmian (np sterowanie subwooferem w Audi Sound System - nie mam Bose)? W instrukcji jest reset systemu, więc jak rozumiem wszystkie ustawienia bluetooth, ustawienia systemów, radia itd trzeba zrobić od nowa, tak? Obecnie mam mapy Audi z 2018 roku, po wgraniu tego softu mapy będą z którego roku? Dużo pytań, wiem ale wczoraj naczytałem się na forum o tym temacie i mam mały mętlik w głowie aktualizację wystarczy robić przy włączonym silniku czy trzeba podpinać prostownik (dla mnie to byłby problem bo nie mam prostownika).
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
Przeczytałem wszystkie 25 stron tego tematu, z powodu zakupu w zeszłym miesiącu wymarzonego A6 C7. Mam u siebie obecnie MIH2_ER_AU57x_P3634, więc jak rozumiem bez problemów mogę wgrywać oprogramowanie z tego linku:
https://youtu.be/VS21Lyess7o?si=bQlD-DynSsCN21mw
Pierwsze pytanie czy osobny, które wykorzystały ten soft mają jakiekolwiek problemy z swoim autem? Po 3-6-9 miesiącach problemów nie było, teraz minęło u niektórych prawie 3 lata. Jest się czego realnie obawiać?
Jak wygląda sytuacja z późniejszym dalszym doposażeniem auta (kamera cofania, czytanie znaków - mam Matrixy więc jest kamera na szybke)? Te funkcje, które mam obecnie pozostają bez zmian (np sterowanie subwooferem w Audi Sound System - nie mam Bose)? W instrukcji jest reset systemu, więc jak rozumiem wszystkie ustawienia bluetooth, ustawienia systemów, radia itd trzeba zrobić od nowa, tak? Obecnie mam mapy Audi z 2018 roku, po wgraniu tego softu mapy będą z którego roku? Dużo pytań, wiem ale wczoraj naczytałem się na forum o tym temacie i mam mały mętlik w głowie aktualizację wystarczy robić przy włączonym silniku czy trzeba podpinać prostownik (dla mnie to byłby problem bo nie mam prostownika).
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
- was001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2023, 11:14
- Imię: Marko
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: ZEA
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
mapy zostają jakie są... ale po zainstalowaniu softu, który rzuca Ci carplaya/AA - po co Ci mapy OE?
Tzn. ktoś tam napisze zaraz, że dla 1 na 1000 przypadków potrzebny dostęp offline i stare mapy, ale sam nie znalazłem w żadnym momencie potrzeby skorzystania z tego badziewia. Po kilku latach jazdy z carplayem (tylko) musiałem raz wpisać adres w tym "czymś" od Audi i już wiedziałem, że to pomyłka, a nie nawigacja. Dlatego sam spróbowałem wrzucić K3663 praktycznie drugiego dnia po zaparkowaniu auta pod domem. Mam wersję z 9/04/2022, nie wiem który to numer - patrzę po readme.txt.
Minęło trochę ponad rok. Nie było problemów. Raz mi się zdarzyło, że w czasie rozmowy telefonicznej po rozłączeniu się muzyka ze spotifaja przestała w ogóle grać. Co się później okazało - że nawet radio FM umarło. Restart MMI pomógł (ale to było 1x na 14 miesięcy) i nie wiem czy to nie było po prostu klasycznym zwisem MMI, który niektórym zdarza się dość często.
Instalowałem to prostowniku. Instalacja trwała mniej niż pół godziny. Przy włączonym zapłonie jest spory pobór prądu, więc nie wiem czy bym ryzykował robić to bez zewnętrznego zasilania (odpal jak nie masz innego wyjścia).
Rozpoznawanie znaków działa jak działało - u mnie ubite celowo, bo prawo pozwala jeździć do 20km/h powyżej limitu, co jest mega irytujące na autostradzie jak jest włączone...
Tzn. ktoś tam napisze zaraz, że dla 1 na 1000 przypadków potrzebny dostęp offline i stare mapy, ale sam nie znalazłem w żadnym momencie potrzeby skorzystania z tego badziewia. Po kilku latach jazdy z carplayem (tylko) musiałem raz wpisać adres w tym "czymś" od Audi i już wiedziałem, że to pomyłka, a nie nawigacja. Dlatego sam spróbowałem wrzucić K3663 praktycznie drugiego dnia po zaparkowaniu auta pod domem. Mam wersję z 9/04/2022, nie wiem który to numer - patrzę po readme.txt.
Minęło trochę ponad rok. Nie było problemów. Raz mi się zdarzyło, że w czasie rozmowy telefonicznej po rozłączeniu się muzyka ze spotifaja przestała w ogóle grać. Co się później okazało - że nawet radio FM umarło. Restart MMI pomógł (ale to było 1x na 14 miesięcy) i nie wiem czy to nie było po prostu klasycznym zwisem MMI, który niektórym zdarza się dość często.
Instalowałem to prostowniku. Instalacja trwała mniej niż pół godziny. Przy włączonym zapłonie jest spory pobór prądu, więc nie wiem czy bym ryzykował robić to bez zewnętrznego zasilania (odpal jak nie masz innego wyjścia).
Rozpoznawanie znaków działa jak działało - u mnie ubite celowo, bo prawo pozwala jeździć do 20km/h powyżej limitu, co jest mega irytujące na autostradzie jak jest włączone...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2024, 02:51
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
was001
Dzięki za odpowiedź. Co do fabrycznej nawigacji to sam jej używać nie zamierzam, a pytam raczej z ciekawości czy coś się tutaj zmieni. Raz ją przetestowałem, akurat te drogi były aktualne, którymi jechałem i muszę przyznać, że gdyby między zegarami dało się ustawić mapy Google to byłby totalny sztos (wiem, że się niestety nie da) bo działało to naprawdę fajnie. Na co dzień wiadomo, że tylko mapy Google lub/i Yanosik żeby mieć zawsze aktualne mapy i widzieć rzeczywisty ruch na drodze oraz gdzie można spodziewać się nieoznakowanych radiowozów i kontroli prędkości, więc teraz korzystam smartfona, a fabryczna navi zostaje jako bajer. Jak słusznie powiedziałeś, przy obecnej technologii samo wpisywanie adresów jest uciążliwe (wpisałem tylko jeden domowy i na tym poprzestałem).
Jeśli chodzi o czytanie znaków to nawet nie wiedziałem, że ono będzie nam ograniczać prędkości, myślałem, że to tylko komunikat do jakiej prędkości można się na danej drodze poruszać.
Co do resetu radia/MMI, to rozumiem, że wystarczyło wyłączyć auto i uruchomić je ponownie, tak? Bez żadnego przywracania systemu, tak?
Skoro polecacie podpiąć prostownik, to nie będę ryzykował, jak już to pojadę na wieś, tam podepnę i wykonam aktualizację.
A jeszcze pytanie, faktycznie przy podłączeniu Android Auto tracimy opcję szybkiego ładowania? A jak wygląda sytuacja gdy mam na pokładzie ASI, ale z niego w danym momencie nie korzystam, wtedy szybkie ładowania działa czy nie?
Dzięki za odpowiedź. Co do fabrycznej nawigacji to sam jej używać nie zamierzam, a pytam raczej z ciekawości czy coś się tutaj zmieni. Raz ją przetestowałem, akurat te drogi były aktualne, którymi jechałem i muszę przyznać, że gdyby między zegarami dało się ustawić mapy Google to byłby totalny sztos (wiem, że się niestety nie da) bo działało to naprawdę fajnie. Na co dzień wiadomo, że tylko mapy Google lub/i Yanosik żeby mieć zawsze aktualne mapy i widzieć rzeczywisty ruch na drodze oraz gdzie można spodziewać się nieoznakowanych radiowozów i kontroli prędkości, więc teraz korzystam smartfona, a fabryczna navi zostaje jako bajer. Jak słusznie powiedziałeś, przy obecnej technologii samo wpisywanie adresów jest uciążliwe (wpisałem tylko jeden domowy i na tym poprzestałem).
Jeśli chodzi o czytanie znaków to nawet nie wiedziałem, że ono będzie nam ograniczać prędkości, myślałem, że to tylko komunikat do jakiej prędkości można się na danej drodze poruszać.
Co do resetu radia/MMI, to rozumiem, że wystarczyło wyłączyć auto i uruchomić je ponownie, tak? Bez żadnego przywracania systemu, tak?
Skoro polecacie podpiąć prostownik, to nie będę ryzykował, jak już to pojadę na wieś, tam podepnę i wykonam aktualizację.
A jeszcze pytanie, faktycznie przy podłączeniu Android Auto tracimy opcję szybkiego ładowania? A jak wygląda sytuacja gdy mam na pokładzie ASI, ale z niego w danym momencie nie korzystam, wtedy szybkie ładowania działa czy nie?
- was001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2023, 11:14
- Imię: Marko
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: ZEA
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
...rozpoznawanie znaków nie ogranicza prędkości, ale sam komunikat o tym, że ciągle jedziesz powyżej limitu jest irytujący na maxa.
Co do szybkiego ładowania -> nie bardzo wiem jak to działa w Twoim telefonie konkretnie, ale samo AA jest mega uciążliwe dla baterii - zmieniłem platformę kilka lat temu ze wzlgędu na to ile było problemów na płaszczyznie Android Auto / Samsung / WiFi AA / bateria ... i już nie wrócę, bo jednak Carplay wygrywa prostotą i jakością dźwięku (niestety, jest różnica spora na korzyść apple'a jak ktoś szuka różnic) i tym, że mogę pół dnia jeździć z telefonem w kieszeni i nadal będę miał trochę baterii a przy okazji nie wypali mi dziury w spodniach ze wzlędu na to jak się grzeje.
Co możesz zrobić żeby zachować dotychczasowe ładowanie to wrzucić sobie dongla WiFi (carlinkit), a telefon ładować dalej tak, jak ładowałeś wcześniej przez kabel lub tym panelem bezprzewodowo w podłokietniku (jak to ktoś durnie zaprojektował to nie skomentuję).
Reset MMI, o którym wspomniałem to kwestia przytrzymania trzech przycisków aż się zrestartuje i tyle. Nic nie przywracasz. Natomiast w trakcie upgrejdu musisz zrobić reset do ustawień fabrycznych i to jest pokazane na filmie. Nie wiem niestety co to jest ASI, więc nie podpowiem.
Co do szybkiego ładowania -> nie bardzo wiem jak to działa w Twoim telefonie konkretnie, ale samo AA jest mega uciążliwe dla baterii - zmieniłem platformę kilka lat temu ze wzlgędu na to ile było problemów na płaszczyznie Android Auto / Samsung / WiFi AA / bateria ... i już nie wrócę, bo jednak Carplay wygrywa prostotą i jakością dźwięku (niestety, jest różnica spora na korzyść apple'a jak ktoś szuka różnic) i tym, że mogę pół dnia jeździć z telefonem w kieszeni i nadal będę miał trochę baterii a przy okazji nie wypali mi dziury w spodniach ze wzlędu na to jak się grzeje.
Co możesz zrobić żeby zachować dotychczasowe ładowanie to wrzucić sobie dongla WiFi (carlinkit), a telefon ładować dalej tak, jak ładowałeś wcześniej przez kabel lub tym panelem bezprzewodowo w podłokietniku (jak to ktoś durnie zaprojektował to nie skomentuję).
Reset MMI, o którym wspomniałem to kwestia przytrzymania trzech przycisków aż się zrestartuje i tyle. Nic nie przywracasz. Natomiast w trakcie upgrejdu musisz zrobić reset do ustawień fabrycznych i to jest pokazane na filmie. Nie wiem niestety co to jest ASI, więc nie podpowiem.
- Shogi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 85
- Rejestracja: 15 mar 2021, 16:59
- Imię: Shogi
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Jak zwykle zdania są podzielone. Korzystam z ładowania indukcyjnego od 3 lat i nie zauważyłem problemów z baterią. Jeżeli długo przeglądasz internet na telefonie lub czasem oglądasz na nim film to bateria jest o wiele cieplejsza niż po ładowaniu indukcyjnym. Ale żeby nie polegać tylko na własnym doświadczeniu przytaczam tekst z (https://forcell.pl/czy-ladowanie-indukc ... zy-baterie);
"...Czy tak jest naprawdę? Z ryzykiem wzrostu temperatury przez nieprawidłowo dobrane parametry ładowania i niedostateczne odprowadzanie ciepła wiąże się stosowanie tanich, niespełniających standardów zamienników. W skrajnych przypadkach podczas ich użytkowania może dojść nawet do zniszczenia baterii. Dlatego też odpowiedź na pytanie, czy ładowanie indukcyjne niszczy baterie brzmi: nie - pod warunkiem, że korzystamy z certyfikowanych akcesoriów. Dzięki nim możemy mieć pewność, że ładowarka bezprzewodowa działa w pełni bezpiecznie.
Co więcej, ładowanie indukcyjne dobrej jakości ładowarką może wręcz wydłużyć żywotność baterii. Jak to możliwe? Bezprzewodowo telefon jest ładowany z nieco mniejszą mocą, co korzystnie oddziałuje na kondycję ogniw...".
Nie potrafię porównać Carplay z AA ponieważ korzystam z Samsunga Galaxy ale nawigacja fabryczna (aktualna) i Yanosik GT wystarczają mi w zupełności.
Pozdrawiam
"...Czy tak jest naprawdę? Z ryzykiem wzrostu temperatury przez nieprawidłowo dobrane parametry ładowania i niedostateczne odprowadzanie ciepła wiąże się stosowanie tanich, niespełniających standardów zamienników. W skrajnych przypadkach podczas ich użytkowania może dojść nawet do zniszczenia baterii. Dlatego też odpowiedź na pytanie, czy ładowanie indukcyjne niszczy baterie brzmi: nie - pod warunkiem, że korzystamy z certyfikowanych akcesoriów. Dzięki nim możemy mieć pewność, że ładowarka bezprzewodowa działa w pełni bezpiecznie.
Co więcej, ładowanie indukcyjne dobrej jakości ładowarką może wręcz wydłużyć żywotność baterii. Jak to możliwe? Bezprzewodowo telefon jest ładowany z nieco mniejszą mocą, co korzystnie oddziałuje na kondycję ogniw...".
Nie potrafię porównać Carplay z AA ponieważ korzystam z Samsunga Galaxy ale nawigacja fabryczna (aktualna) i Yanosik GT wystarczają mi w zupełności.
Pozdrawiam
- was001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2023, 11:14
- Imię: Marko
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: ZEA
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
może i tak... mi chodziło o to, że samsungi tak się nagrzewały w czasie korzystania z Wireless AA, że nie dało się ich trzymać w kieszeni nawet. A podłączenie kablem do ładowarki często kończyło mi się komunikatem o tym, że się telefon przegrzewa... Może to jest rozwiązane dziś, ale ja już raczej nie wrócę. A co do ładowania indukcyjnego - po prostu lokalizacja w podłokietniku jest conajmniej nieszczęsliwa (może to komuś pasuje - mi za cholerę nie).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2024, 02:51
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Ja akurat korzystam z Galaxy S20FE i generalnie jestem zadowolony bo właśnie nie grzeje mi się ten telefon.
Jeszcze mam pytanie, może głupie ale kto pyta nie błądzi. Czy kamerę cofania lepiej dołożyć po aktualizacji systemu? Chodzi mi to, czy w przypadku, kiedy najpierw dołożę kamerę cofania (ma być fabryczna albo wygląda jak fabryczna), a potem zrobię aktualizację pod Audi Smartfon Interface (czyli ASI ) to czy ta kamera mi gdzieś nie "wyparuje" jeśli w pierwotnej wersji mojego systemu jej nie ma?
Jeszcze mam pytanie, może głupie ale kto pyta nie błądzi. Czy kamerę cofania lepiej dołożyć po aktualizacji systemu? Chodzi mi to, czy w przypadku, kiedy najpierw dołożę kamerę cofania (ma być fabryczna albo wygląda jak fabryczna), a potem zrobię aktualizację pod Audi Smartfon Interface (czyli ASI ) to czy ta kamera mi gdzieś nie "wyparuje" jeśli w pierwotnej wersji mojego systemu jej nie ma?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2024, 02:51
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Mam jeszcze jedno pytanie bo nie jestem pewny... Trzeba podpiąć prostownik do akumulatora, ale auto ma być wyłączone (w sensie silnik).
Czyli podpinam prostownik, odpalam system (bez silnika) i wgrywam soft.
Wiem, że być może głupie pytanie ale jutro planuję operację i nie chce niczego zepsuć
Czyli podpinam prostownik, odpalam system (bez silnika) i wgrywam soft.
Wiem, że być może głupie pytanie ale jutro planuję operację i nie chce niczego zepsuć
- was001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2023, 11:14
- Imię: Marko
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: ZEA
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Silnika nie potrzebujesz mieć włączonego... prostownik zapewni, że Ci się akumulator "nie skończy" w trakcie działania. Tak naprawdę to jest tylko zabezpieczenie jakbyś miał coś z aku nie tak. Normalnie nie powinno być żadnego problemu, żeby 15 minut auto stało na włączonym zapłonie (w pozycji zapłonu) bez odpalania silnika... ale lepiej dmuchać na zimne niż mieć spierniczone MMI.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2024, 02:51
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Już chyba ostatnie pytanie (aktualizacja przeniesiona na jutro, myślę, że ok godz 11 zaczynamy)...
Przeglądam te pliki i mam pewną wątpliwość. Zrobiłem screeny z pobranego pliku. Pierwsze zdjęcie to wypakowany po prostu pobrany plik (wypakowałem bezpośrednio na kartę SD), drugi to foldery po otwarciu pierwszego folderu.
Pytanie, czy mam na karcie SD zostawić ten pierwszy folder o nazwie K3663_1 i to wszystko (czyli tak jak to zrobiłem) czy przekopiować to co jest w nim zawarte? Po otwarciu folderu jest jeszcze niewypakowany plik o nazwie " K3663-to-K2589-Downgrade-SVM(MHI2ER2589) ", mam go wypakować, usunąć czy nic z nim nie robić? Z tego co widzę, to na filmie u mr-fix (3 zdjęcie) jest tylko folder 1 i 2 oraz trzy pliki tekstowe.
Przeglądam te pliki i mam pewną wątpliwość. Zrobiłem screeny z pobranego pliku. Pierwsze zdjęcie to wypakowany po prostu pobrany plik (wypakowałem bezpośrednio na kartę SD), drugi to foldery po otwarciu pierwszego folderu.
Pytanie, czy mam na karcie SD zostawić ten pierwszy folder o nazwie K3663_1 i to wszystko (czyli tak jak to zrobiłem) czy przekopiować to co jest w nim zawarte? Po otwarciu folderu jest jeszcze niewypakowany plik o nazwie " K3663-to-K2589-Downgrade-SVM(MHI2ER2589) ", mam go wypakować, usunąć czy nic z nim nie robić? Z tego co widzę, to na filmie u mr-fix (3 zdjęcie) jest tylko folder 1 i 2 oraz trzy pliki tekstowe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- AudiSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 436
- Rejestracja: 30 paź 2014, 14:17
- Imię: Pablo
- Moje auto: RS6 C8
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: SUV
- Silnik: V8 3.7 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
hmm co to za oprogramowanie 3663_1 ? rzemieślnicze ?
Kodowanie online ODIS PW technoplanet@wp.pl
- was001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 19 sty 2023, 11:14
- Imię: Marko
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 TFSI 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: ZEA
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
na karcie SD musisz mieć w folderze głównym foldery 1, 2 oraz metainfo2.txt... pozostałe rzeczy są nieważne. Pliczek z downgrejdem 7z też nie jest potrzebny na karcie SD.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 kwie 2024, 02:51
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
Re: A6 C7 - Aktywacja smartphone interface
Dzięki wielkie za pomoc, dzisiaj okolo godziny 12 przeprowadzona została operacja zakończona sukcesem wszystko działa tak jak powinno, potem jeszcze doszła aktualizacja map Audi na 2024 rok. Z map Audi pewnie nigdy nie skorzystam, ale jak za darmo to lepiej mieć niż nie mieć, zawsze jest jakaś alternatywa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga