[Audi A6 C5] lusterko fotochromatyczne
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
pewnie nie ma. Ale zerknę. Po weekendzie bo weselicho mam w weekend to głowa czymsik innym zajęta
Jak miał bym ciągnąć kable z pod lusterka to mowa tu o pinach ktore sa w posdufitce czy lusterku? 4 i 5 z lusterka czy z wiazki ktora wychodzi z "dachu"? czy piny są tak samo ponumerowane że 4 z lusterka wchodzi w 4 z wiązki?
Jak miał bym ciągnąć kable z pod lusterka to mowa tu o pinach ktore sa w posdufitce czy lusterku? 4 i 5 z lusterka czy z wiazki ktora wychodzi z "dachu"? czy piny są tak samo ponumerowane że 4 z lusterka wchodzi w 4 z wiązki?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
sorry za odgrzewanie kotleta. Mam pytanko, Allroad 2004, nie mam szarej wtyczki, mam fabryczne lusterko wewnętrzne fotochrom, do podsufitówki wchodzi 6 kabli tak jak wychodzi z samego lusterka więc jest "przygotowane" to sterowania bocznymi, pytanie jaki kolor wtyczki powinienem szukać?
Słupek pasażera mam odkryty,są tam wtyczki : wytypowałem trzy, górne, biała, czarna, brązowa. Najprawdopodobniej jest to czarna? pin 7? Czy lusterka boczne nie są sterowane jednym plusem? a - to po prostu masa?
aaaaa i jeszcze jedno pytanie, znalazłem lusterko fotochrom z białą obwódką zamiast czarnej, podobno też oryginał z ostatnich lat produkcji? podobno lepsze jakościowo się nie wylewa? acz... pachnie mi tu ściemą sprzedającego?? wie ktoś coś na ten temat?
Czy wkład idzie sprawdzić na krótko? podłączając baterie aa 1.5v pod 2 pinową wtyczkę odpowiedzialną za fotochrom przy samym wkładzie?
Słupek pasażera mam odkryty,są tam wtyczki : wytypowałem trzy, górne, biała, czarna, brązowa. Najprawdopodobniej jest to czarna? pin 7? Czy lusterka boczne nie są sterowane jednym plusem? a - to po prostu masa?
aaaaa i jeszcze jedno pytanie, znalazłem lusterko fotochrom z białą obwódką zamiast czarnej, podobno też oryginał z ostatnich lat produkcji? podobno lepsze jakościowo się nie wylewa? acz... pachnie mi tu ściemą sprzedającego?? wie ktoś coś na ten temat?
Czy wkład idzie sprawdzić na krótko? podłączając baterie aa 1.5v pod 2 pinową wtyczkę odpowiedzialną za fotochrom przy samym wkładzie?
nie w sumie 7 pin tylko siódmy pin jest wolny, oraz 3, kostka czarna ma 10 miejsc z czego 8 mam zajęte w czesci idącej od drzwi. niestety kabli od fotochromu pnie ma tam, pomimo ze wychodzą z lusterka. pewnie koncza sie gdzie s w instalacji nad lampką / otwieraniem dachu /?
toeretycznie nie mam pamieci? 8 pin to jakie opcje? podgrzewanie i składanie zeby miec pamiec ustawien to jest tylko kwestia podzielenia pinow na 2 wtyczki czy jeszcze trzeba tez kable dokladać?
wiadomo cos o tych bialy obwódkach wkladów?
https://4.allegroimg.com/original/01601 ... 8557511644
toeretycznie nie mam pamieci? 8 pin to jakie opcje? podgrzewanie i składanie zeby miec pamiec ustawien to jest tylko kwestia podzielenia pinow na 2 wtyczki czy jeszcze trzeba tez kable dokladać?
wiadomo cos o tych bialy obwódkach wkladów?
https://4.allegroimg.com/original/01601 ... 8557511644
dzieki! w takim razie bez obaw biore te wkłady. pytanie jeszcze jak ustalić która to wtyczka i ktore piny przy słupku kierowcy?
znalazłem coś takiego, chyba chodzi o pomarańczowa wtyczkę w nogach kierowcy -
White 1. Black/Blue -- T17 f/3 Orange A Pillar To fuse No. 31 Switched Power
Black 2. Brown ----------- Earth Point
Grey 3. Blue/Red --- T17 f/9 Orange A Pillar To Reversing Lamp
Yellow 4. Purple/White -T17 f/7 Drivers Wing Mirror
Brown 5. Purple -- T17 f/8 Passanger Wing mirror
Green 6. Brown/Black — To Interior Lamp Pin 1.
pytanie tylko:
tu jest po jednym wyjściu do kazdego lusterka bocznego wiec pewnie z pomarańczowej idzie po jednym kablu do czarnej wtyczki pin 3 lub 7 w nogach kierowcy i dalej do lusterka zewnetrznego, oraz do analogicznej czarnej wtyczki w nogach pasażera i do lusterka zewnerzengo. pytanie skad drugi pin piciągnąć, w sensie albo 3 albo 7 z czernych wtyczek, czy drugi pin do fotochromu (poza tym prowadzonym z lusterka wstecznego, jest po prostu masa?
znalazłem coś takiego, chyba chodzi o pomarańczowa wtyczkę w nogach kierowcy -
White 1. Black/Blue -- T17 f/3 Orange A Pillar To fuse No. 31 Switched Power
Black 2. Brown ----------- Earth Point
Grey 3. Blue/Red --- T17 f/9 Orange A Pillar To Reversing Lamp
Yellow 4. Purple/White -T17 f/7 Drivers Wing Mirror
Brown 5. Purple -- T17 f/8 Passanger Wing mirror
Green 6. Brown/Black — To Interior Lamp Pin 1.
pytanie tylko:
tu jest po jednym wyjściu do kazdego lusterka bocznego wiec pewnie z pomarańczowej idzie po jednym kablu do czarnej wtyczki pin 3 lub 7 w nogach kierowcy i dalej do lusterka zewnetrznego, oraz do analogicznej czarnej wtyczki w nogach pasażera i do lusterka zewnerzengo. pytanie skad drugi pin piciągnąć, w sensie albo 3 albo 7 z czernych wtyczek, czy drugi pin do fotochromu (poza tym prowadzonym z lusterka wstecznego, jest po prostu masa?
wkłady w końcu przyszły, założone, kable z lusterka do słupka poprowadzone, czarna wtyczka namierzona, jeszcze kwestia jest pomarańczowej?? czerwonej?? która z lusterka wewnętrznego idzie do słupka kierowcy, która to? bo po obu "stronach" czarnej wtyczki lusterek zewnetrznych brak pinów 3 i 7 odpowiedzialnych za fotochrom, czy polaryzacja ma znaczenie?
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Tez mam pytanie co do bocznych. Bo wzialem sie wkoncu za swoje i wyszlo kiepsko... Lusterka mam aluminiowe fotochromy asferyczne z termikiem. Teraz maja po dwie wtyczki. Moja instalacja ma jedna 5 pin. Odszukalem 3 piny od sterowania takie dosyc duze okragle piny plus dwa czarne do grzania. Lewe dziala ok jesli chodzi o gora dol zas lewo prawo troche kuleje. Jakos po skosie sie rusza i nie w te kierunki.... Prawe ma chyba termik walniety bo wlacza sie podgrzewanie. Mozna taki termik jakos wymienic? I tu tez we wtyczce wdo tych malych silniczkow musialem pin miejscem zamienic bo nie dzialalo lewo prawo. Teraz jest ok ale dziala odwrotnie i tez po skosach... Czy jak kupie poliftowe europejskie i przeloze caly srodek to bedzie dobrze? Czy przerobic instalacje na swoja stara i wybebeszyc wszystko? Pozniej bede uruchamial skladanie lusterek. Trzy piny czy dwa? Skladanie dziala ale rozkladanie podalem odwrotnie napiecie i sie rozlo z ylo. Tak to ma dzialac? Czy moze lepiej wyjdzie jak wroce do oryginalu z tymi wtuczkami i swoja instalacje w aucie przerobic pod lusterka? Tylko skad wziac takie wtyczki czarno rozowe?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga