[a6 C5 2,8] automatyczne otwieranie bagaznika
ogólnie rzecz biorąc temat nie do ogarnięcia :P Stosując silniejsze siłowniki ryzykujemy uszkodzenie zamka, lub nawet wygięcie klapy latem, a stosując nieco słabsze zimą klapa się nie otworzy w sedanie sytuacja wygląda podobnie jak latem da radę zastosować rozwiązanie z passata, tak zimą pojawia się już dość duży problem.
Mam to założone na siłownikach Kraft 8502014 i niebieskich sprężynach. Dokładnie jak na forum o bardzo podobnej tematyce (A6) :P
Moda mam jeden dzień i już widać, że mocowania kulowe w klapie zaczyna wyrywać. Spróbuję założyć główki z siłowników oryginalnych, bo są lekko pod kątem, ale raczej wątpię, żeby to pomogło. Poza tym siłowniki 630Nm, nie dają rady podnieść klapy przy 7*C, a jak już się otworzy nie hamuje tylko jeb*e jak szalona po uchwytach... zastanawiam się, czy nie będzie z tego więcej złego niż dobrego...
Może wymyślił ktoś coś mniej męczącego dla klapy? Podoba mi się to z filmu z Golfem, może jakieś postępy w tym temacie?
No więc minął kolejny dzień, to już drugi z założonym modem... a oto skutki uboczne:
- wygięty bolec mocujący zaczep tłoczyska na klapie
- lewa strona - zamontowany mod - klapa jest "ciśnięta" w dół
- prawa strona - mod zdjęty - klapa wyrównała się z dachem
Ja na razie to demontuję i kombinuję inny patent na "wybicie" klapy po zwolnieniu zamka..
Moda mam jeden dzień i już widać, że mocowania kulowe w klapie zaczyna wyrywać. Spróbuję założyć główki z siłowników oryginalnych, bo są lekko pod kątem, ale raczej wątpię, żeby to pomogło. Poza tym siłowniki 630Nm, nie dają rady podnieść klapy przy 7*C, a jak już się otworzy nie hamuje tylko jeb*e jak szalona po uchwytach... zastanawiam się, czy nie będzie z tego więcej złego niż dobrego...
Może wymyślił ktoś coś mniej męczącego dla klapy? Podoba mi się to z filmu z Golfem, może jakieś postępy w tym temacie?
No więc minął kolejny dzień, to już drugi z założonym modem... a oto skutki uboczne:
- wygięty bolec mocujący zaczep tłoczyska na klapie
- lewa strona - zamontowany mod - klapa jest "ciśnięta" w dół
- prawa strona - mod zdjęty - klapa wyrównała się z dachem
Ja na razie to demontuję i kombinuję inny patent na "wybicie" klapy po zwolnieniu zamka..
Gdyby nie AUDI, to nie byłoby czym jeździć...
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2002
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2003
Jest - 80 B4 Avant 1.9 TDi 1Z 1994
Było - A6 C5 Sedan 1.9 TDi AFN 1998
Było - 80 B4 Avant 2.0E ABK 1993
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2002
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2003
Jest - 80 B4 Avant 1.9 TDi 1Z 1994
Było - A6 C5 Sedan 1.9 TDi AFN 1998
Było - 80 B4 Avant 2.0E ABK 1993
Aeternus, też nie wiem czemu taki problem powstał. Tym bardziej, że klapa jest lekka bo nie ma rolety. Poza tym przed montażem moda dokręciłem wszystkie bolce i w klapie i w budzie. Mimo tego rozlazło się. Zrobi się cieplej to jeszcze z tym pokombinuję. A powiedz mi jeszcze, czy główki na obudowie siłownika i na tłoczysku zmieniłeś na te z ori siłowników?
Gdyby nie AUDI, to nie byłoby czym jeździć...
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2002
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2003
Jest - 80 B4 Avant 1.9 TDi 1Z 1994
Było - A6 C5 Sedan 1.9 TDi AFN 1998
Było - 80 B4 Avant 2.0E ABK 1993
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2002
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2003
Jest - 80 B4 Avant 1.9 TDi 1Z 1994
Było - A6 C5 Sedan 1.9 TDi AFN 1998
Było - 80 B4 Avant 2.0E ABK 1993
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Ja Wam podpowiem tylko, żeby o-ringa nie wkładać za sprężyną. Na przesunięcie o-ringa po tłoczysku traci się energię, której potem brakuje do wyrzucenia klapy w górę.
Żeby sprężyna nie latała po siłowniku to można wcisnąć o-ring w któryś z początkowych zwojów, albo przyczepić ją za pierwszy zwój jakąś taśmą albo dużym termokurczem.
Czyszczenie i smarowanie mocowań siłowników też warto wykonać.
Żeby sprężyna nie latała po siłowniku to można wcisnąć o-ring w któryś z początkowych zwojów, albo przyczepić ją za pierwszy zwój jakąś taśmą albo dużym termokurczem.
Czyszczenie i smarowanie mocowań siłowników też warto wykonać.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga