Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 C5 2,8] automatyczne otwieranie bagaznika

Nadwozie
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 02 kwie 2016, 02:27

teraz mi chodzilo czy silownik o mocy 740 N sam wypchnie klapę ale jednak nie.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

wysota
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 06 sty 2013, 02:46
Lokalizacja: konin

Post autor: wysota » 02 kwie 2016, 21:00

ogólnie rzecz biorąc temat nie do ogarnięcia :P Stosując silniejsze siłowniki ryzykujemy uszkodzenie zamka, lub nawet wygięcie klapy latem, a stosując nieco słabsze zimą klapa się nie otworzy :/ w sedanie sytuacja wygląda podobnie jak latem da radę zastosować rozwiązanie z passata, tak zimą pojawia się już dość duży problem.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 03 kwie 2016, 01:19

zostaje na chwile obecna sprężyna...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Dawidof
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 21 cze 2015, 11:50
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 18 kwie 2016, 22:48

Mam to założone na siłownikach Kraft 8502014 i niebieskich sprężynach. Dokładnie jak na forum o bardzo podobnej tematyce (A6) :P

Moda mam jeden dzień i już widać, że mocowania kulowe w klapie zaczyna wyrywać. Spróbuję założyć główki z siłowników oryginalnych, bo są lekko pod kątem, ale raczej wątpię, żeby to pomogło. Poza tym siłowniki 630Nm, nie dają rady podnieść klapy przy 7*C, a jak już się otworzy nie hamuje tylko jeb*e jak szalona po uchwytach... zastanawiam się, czy nie będzie z tego więcej złego niż dobrego...

Może wymyślił ktoś coś mniej męczącego dla klapy? :) Podoba mi się to z filmu z Golfem, może jakieś postępy w tym temacie?

No więc minął kolejny dzień, to już drugi z założonym modem... a oto skutki uboczne:

- wygięty bolec mocujący zaczep tłoczyska na klapie

Obrazek

- lewa strona - zamontowany mod - klapa jest "ciśnięta" w dół

Obrazek

- prawa strona - mod zdjęty - klapa wyrównała się z dachem

Obrazek

Ja na razie to demontuję i kombinuję inny patent na "wybicie" klapy po zwolnieniu zamka..
Gdyby nie AUDI, to nie byłoby czym jeździć...

Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2002
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2003
Jest - 80 B4 Avant 1.9 TDi 1Z 1994
Było - A6 C5 Sedan 1.9 TDi AFN 1998
Było - 80 B4 Avant 2.0E ABK 1993

pawel87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2015, 09:32
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: pawel87 » 24 kwie 2016, 16:58

ja znalazlem takie cuś :)

może cos pomoże

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 24 kwie 2016, 19:19

pawel87, widać że ma sprężyny na siłowniku.

Dawidof, nie wiem czemu u Ciebie tak wygieło bolec i zmieniło ułożenie klapy... U mnie patent jest rok na aucie i nic się z tym nie dzieje...
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

pawel87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2015, 09:32
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: pawel87 » 25 kwie 2016, 09:32

Aeternus, daj mi namiary jak ty to zrobiles i tez tak chce :)

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1028
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 25 kwie 2016, 11:00

Ja to samo odrazu zamowie :)

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 25 kwie 2016, 21:07

Michałł, pawel87, Panowie nic nie zrobiłem innego jak to co opisałem wcześniej na kartach tego tematu ;)
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Dawidof
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 21 cze 2015, 11:50
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dawidof » 25 kwie 2016, 21:31

Aeternus, też nie wiem czemu taki problem powstał. Tym bardziej, że klapa jest lekka bo nie ma rolety. Poza tym przed montażem moda dokręciłem wszystkie bolce i w klapie i w budzie. Mimo tego rozlazło się. Zrobi się cieplej to jeszcze z tym pokombinuję. A powiedz mi jeszcze, czy główki na obudowie siłownika i na tłoczysku zmieniłeś na te z ori siłowników?
Gdyby nie AUDI, to nie byłoby czym jeździć...

Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2002
Jest - A6 C5 Avant 1.9 TDi AVF 2003
Jest - 80 B4 Avant 1.9 TDi 1Z 1994
Było - A6 C5 Sedan 1.9 TDi AFN 1998
Było - 80 B4 Avant 2.0E ABK 1993

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 26 kwie 2016, 16:07

Ja Wam podpowiem tylko, żeby o-ringa nie wkładać za sprężyną. Na przesunięcie o-ringa po tłoczysku traci się energię, której potem brakuje do wyrzucenia klapy w górę.

Żeby sprężyna nie latała po siłowniku to można wcisnąć o-ring w któryś z początkowych zwojów, albo przyczepić ją za pierwszy zwój jakąś taśmą albo dużym termokurczem.

Czyszczenie i smarowanie mocowań siłowników też warto wykonać.

pawel87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2015, 09:32
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: pawel87 » 28 kwie 2016, 17:46

Powiedzcie mi panowie ile najdluzej ten patent dziala dzialal bez otwierania klapy ?? Sprawdzal ktos

Przem@S

Post autor: Przem@S » 19 maja 2016, 16:56

Czy zwykłe standardowe silowniki przy końcu otwierania zwalniają?
U mnie klape trzeba lapać bo wyrywa jak by chciala przeleciec w sedanie przez szybe do srodka :(

pawel87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 21 lis 2015, 09:32
Lokalizacja: Jędrzejów

Post autor: pawel87 » 07 lis 2016, 12:54

żyje tu jeszcze ktoś ?? temat juz calkiem spalony czy jak??

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 07 lis 2016, 20:17

firma nie chciała zrobić siłowników bo nie wiadomo czemu... Jak masz jakąś inną firmę to daj znać.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga