[ C5+LPG] Wymiana komponentów instalacji LPG.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Wczoraj regulowałem po tym rozwierceniu dysz z kolegą. Mnożnik ładnie od 1,2 schodzi do 1. Odchyłka ok 3%. Sprawdzałem spadki ciśnienia przy ostrej jeÂździe. Ciśnienie z 1 bara spada do ok. 0,8 bara. Chciałem jeszcze zapytać, kiedy warto włączyć funkcję opróżniania ciśnienia ? Bo zauważyłem, że Zavoli pompuje mi się gdzieś do ok. 1,8 bara.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jakie masz czasy benzyny i gazu na jałowym i jakie masz czasy benzyny i gazu przy max otwartej przepustnicy i obrotach 5500-600 i jakie wtedy generowany jest spadek ciśnienia?xoslox pisze:Wczoraj regulowałem po tym rozwierceniu dysz z kolegą. Mnożnik ładnie od 1,2 schodzi do 1. Odchyłka ok 3%. Sprawdzałem spadki ciśnienia przy ostrej jeÂździe. Ciśnienie z 1 bara spada do ok. 0,8 bara. Chciałem jeszcze zapytać, kiedy warto włączyć funkcję opróżniania ciśnienia ? Bo zauważyłem, że Zavoli pompuje mi się gdzieś do ok. 1,8 bara.
Opróżnianiem ciśnienia bym się nie przejmował ale fakt Zavoli lubi się napompować bardziej niż inne,
bez zmartwień.
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Prawdę mówiąc moje auto takich obrotów prawie nigdy nie widzi :P Ale z ciekawości nagram plik osc z jazdy i wrzucę. Do mojego stylu jazdy Zavoli w pełni wystarcza. Nigdy mi nie przerzuciło na PB.Jakie masz czasy benzyny i gazu na jałowym i jakie masz czasy benzyny i gazu przy max otwartej przepustnicy i obrotach 5500-600 i jakie wtedy generowany jest spadek ciśnienia?
A o ile są dopuszczalne max. spadki ciśnienia ? Bo teraz ustawione mam min. ciśnienie 0,7 bara ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
panowie mam w swoim a6 c5 2,8 reduktor firmy zavoli zeta s,wtryski najprawdopodobniej valtek bo czerwone i dość hałasują i sterownik stag 300+.z instalacji jestem zadowolony,nie ma niespodziewanych przeskoków na benzyne(chyba ze mało gazu jest jak przycisnę)ogólnie rzadko przekraczam 4 tys obrotów i na ogół auto służy do spokojnej jazdy.chciał bym w niedalekiej przyszłości trochę ogarnąć instalację tzn wymienić węże,filtr,sprawdzić czy wszystko ok,zregenerować parownik i wymienić wtryski.i tu powstaje pytanie,regenerować obecny parownik czy wymienić na inny(ew taki sam ale nowy)i jakie wtryski dobrać do tego parownika??
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Wtryski: Hana lub Barracuda
Reduktor KME Gold lub AC-R01 250, bo obecny ZETA S to trochę za mało jak na 190 KM :P
Węże jak masz zamiar wymieniać to kup PARKERA, niewiele droższe a jakość super
Na filtrze też nie ma co żałować tylko jakiś dobry poliester lub włókno szklane.
W 2.4 i 2.8 da radę wszystko ładnie upchać pod obudowę (ja teraz tak mam mimo, że na zdj wcześniej było trochę inaczej).
Pomocny może być dla Ciebie też ten temat: viewtopic.php?t=56145
Także powodzenia i rób tą modernizację jak najszybciej bo uwierz na tym parowniku i na Valtekach silnik nie czuję sie dobrze, tym bardziej 190 KM.
Możesz wrzucić zdj. do oceny
Reduktor KME Gold lub AC-R01 250, bo obecny ZETA S to trochę za mało jak na 190 KM :P
Węże jak masz zamiar wymieniać to kup PARKERA, niewiele droższe a jakość super
Na filtrze też nie ma co żałować tylko jakiś dobry poliester lub włókno szklane.
W 2.4 i 2.8 da radę wszystko ładnie upchać pod obudowę (ja teraz tak mam mimo, że na zdj wcześniej było trochę inaczej).
Pomocny może być dla Ciebie też ten temat: viewtopic.php?t=56145
Także powodzenia i rób tą modernizację jak najszybciej bo uwierz na tym parowniku i na Valtekach silnik nie czuję sie dobrze, tym bardziej 190 KM.
Możesz wrzucić zdj. do oceny
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga