Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Wymiana komponentów instalacji LPG.

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 17 kwie 2013, 08:15

Obróć te doloty na wtryskiwaczach żeby króćce na których są wężyki były jak najbardziej w linii wzdłóż silnika bo teraz wężyki opierają się na pokrywach plastikowych głowic a te je będą cięły bo mają ostrą krawędÂź.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 18 kwie 2013, 08:01

Wczoraj regulowałem po tym rozwierceniu dysz z kolegą. Mnożnik ładnie od 1,2 schodzi do 1. Odchyłka ok 3%. Sprawdzałem spadki ciśnienia przy ostrej jeÂździe. Ciśnienie z 1 bara spada do ok. 0,8 bara. Chciałem jeszcze zapytać, kiedy warto włączyć funkcję opróżniania ciśnienia ? Bo zauważyłem, że Zavoli pompuje mi się gdzieś do ok. 1,8 bara.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 18 kwie 2013, 19:49

xoslox pisze: Chciałem jeszcze zapytać, kiedy warto włączyć funkcję opróżniania ciśnienia ? Bo zauważyłem, że Zavoli pompuje mi się gdzieś do ok. 1,8 bara.
Myślę że gdy zaczyna pompować powyżej 2 bar to warto załaczyć, niech przerost cisnienia wtedy idzie na cylindry poprzez wtryskiwacze.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 kwie 2013, 00:12

xoslox pisze:Wczoraj regulowałem po tym rozwierceniu dysz z kolegą. Mnożnik ładnie od 1,2 schodzi do 1. Odchyłka ok 3%. Sprawdzałem spadki ciśnienia przy ostrej jeÂździe. Ciśnienie z 1 bara spada do ok. 0,8 bara. Chciałem jeszcze zapytać, kiedy warto włączyć funkcję opróżniania ciśnienia ? Bo zauważyłem, że Zavoli pompuje mi się gdzieś do ok. 1,8 bara.
Jakie masz czasy benzyny i gazu na jałowym i jakie masz czasy benzyny i gazu przy max otwartej przepustnicy i obrotach 5500-600 i jakie wtedy generowany jest spadek ciśnienia?
Opróżnianiem ciśnienia bym się nie przejmował ale fakt Zavoli lubi się napompować bardziej niż inne,
bez zmartwień.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 19 kwie 2013, 18:00

Jakie masz czasy benzyny i gazu na jałowym i jakie masz czasy benzyny i gazu przy max otwartej przepustnicy i obrotach 5500-600 i jakie wtedy generowany jest spadek ciśnienia?
Prawdę mówiąc moje auto takich obrotów prawie nigdy nie widzi :P Ale z ciekawości nagram plik osc z jazdy i wrzucę. Do mojego stylu jazdy Zavoli w pełni wystarcza. Nigdy mi nie przerzuciło na PB.

A o ile są dopuszczalne max. spadki ciśnienia ? Bo teraz ustawione mam min. ciśnienie 0,7 bara ?

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 25 lis 2013, 10:24

panowie mam w swoim a6 c5 2,8 reduktor firmy zavoli zeta s,wtryski najprawdopodobniej valtek bo czerwone i dość hałasują :) i sterownik stag 300+.z instalacji jestem zadowolony,nie ma niespodziewanych przeskoków na benzyne(chyba ze mało gazu jest jak przycisnę)ogólnie rzadko przekraczam 4 tys obrotów i na ogół auto służy do spokojnej jazdy.chciał bym w niedalekiej przyszłości trochę ogarnąć instalację tzn wymienić węże,filtr,sprawdzić czy wszystko ok,zregenerować parownik i wymienić wtryski.i tu powstaje pytanie,regenerować obecny parownik czy wymienić na inny(ew taki sam ale nowy)i jakie wtryski dobrać do tego parownika??

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 25 lis 2013, 11:44

Wtryski: Hana lub Barracuda

Reduktor KME Gold lub AC-R01 250, bo obecny ZETA S to trochę za mało jak na 190 KM :P

Węże jak masz zamiar wymieniać to kup PARKERA, niewiele droższe a jakość super ;)

Na filtrze też nie ma co żałować tylko jakiś dobry poliester lub włókno szklane.

W 2.4 i 2.8 da radę wszystko ładnie upchać pod obudowę (ja teraz tak mam mimo, że na zdj wcześniej było trochę inaczej).

Pomocny może być dla Ciebie też ten temat: viewtopic.php?t=56145

Także powodzenia i rób tą modernizację jak najszybciej bo uwierz na tym parowniku i na Valtekach silnik nie czuję sie dobrze, tym bardziej 190 KM.

Możesz wrzucić zdj. do oceny ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga