Czy aby napewno te same czasy beda na jalowym dla Pb i LPG? Jak dotad nie widzialem screena z takimi samymi czasami.arkadiuso pisze: Teraz pozostaje ustalić mnożnik dla wolnych obrotów a robi się to tak silnik pracuje na benzynie zobacz po prawej stronie, jakie czasy mają wtryski dla benzyny teraz zaznacz punkt 2 swojej mapy przełącz na gaz i porównaj czasy dla gazu, jeśli się różnią a na pewno to strzałkami na klawiaturze podnieś albo opuść punkt tak, aby czasy wtrysku benzyny i gazu były takie same w ten sposób ustala się mnożnik.
Czy jest jakas metoda na wlasciwe jej podlaczenie i nienarobienie sobie problemow, czy szerokopasmowka wogole nie jest polecana do podlaczania, bo wczesniej czy pozniej i tak sie pochrzani?fassi1 pisze:ÂŻadnej sondy nie trzeba podłączać do instalacji gazowej a szczególnie szerokopasmowej, której sposób podłączania do instalacji jest zupełnie inny niż zwykłej 0-1V, podłączając szerokopasmówkę do instalacji można narobić sobie problemu.
Niestety instalka na gwarancji ogolnopolskiej i nie moge grzebac, tylko podgladac.grzemo pisze:jericho24,
Skasuj te korekty, włącz isa tylko jak będziesz jechał w jakiejś trasie i ją wyłącz, bo narobi ci bałaganu w korektach.
Jeśli po skasowaniu tej korekty odpalanie się poprawi to ok, a jak nadal będzie problem to znaczy że reduktor puszcza, ale myślę że to wina isa, robi się z lekka ubogo i gdy odpalasz ecu trochę podlewa.
Doradca techniczny AC STAG twierdzi, ze jest OK.
Z tego co pamietam to mam wylaczona juz adaptacje.
W zalaczeniu plik ustawien sprzed wymiany wtryskiwacza.
Rozszerzenie rar zmienic na ust.