[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Nie podejrzewam układu zapłonowego. Miesiąc temu wymieniłem rozrząd i przy okazji świece, kable, sprawdziłem też cewkę .paput pisze:to może panowie winy jest układ zapłonowy u nas? chociaż ja cały zlewałem wodą i nanawet nie zabujał na obrotach
Hanki na pewno przylewają na zimnym bo łagodzi to korekta od temp reduktora
Wszytko zależy jaką masz ustawioną temperaturę przełączania jak i sposób montażu czujnika temperatury reduktora
Chodzi mi o bezpośredni styk z płynem, lub montaż przez wkręcenie gdzieś w korpus co powoduje większą zwłokę temperatury.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
wedlug mnie bardziej winna jest tu temperatura gazu niz temperatura reduktora , temperatura reduktora to tylko przelaczenie silnika z pb na lpg , ja w lecie nie mam z tym problemu bo jak na dworze jest 15 stopni to 15 stopni ma gaz a jak sie zagrzeje reduktor to tych moich 45 stopni to gaz bedzie juz miec z 30 , 35 to wtedy gitara , a teraz jak na dworze jest 0 stopni gdy reduktor osiagnie 45 stopni przelacza na gaz temp gazu wtedy jest ok 20 to robi sie kaszana.. no ale to tylko moja opinia nie jestem fachowcem..
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli auto ma kłopotliwe sterowanie na zimnym, to zimą przy temp. reduktora 45stopni nie powinno być żadnego problemu.
Najgorzej problem widoczny jest przy przełączeniu na gaz po nie pełnym wychłodzeniu auta kiedy to czas od odpalenia do przełączenia na gaz jest bardzo krótki ale silnik już jest na tyle wychłodzony, że zaczyna od tego dziwacznego sterowania.
Najgorzej problem widoczny jest przy przełączeniu na gaz po nie pełnym wychłodzeniu auta kiedy to czas od odpalenia do przełączenia na gaz jest bardzo krótki ale silnik już jest na tyle wychłodzony, że zaczyna od tego dziwacznego sterowania.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A to z tego względu, że zimą reduktor dłużej się nagrzewa bo dodatkowo wyziębiany jest przez temp. zewnętrzną.Zajcu pisze:jak to zima nie powinn tego być , przecież zimą auto 1 wolnej sie nagrzewa 2 szybciej stygnie
W fazie nagrzewania przy temp. reduktora 45st, zimą silnik będzie cieplejszy niż latem.
Miałem silnik AML z takim sterowaniem i najgorzej było latem i to przy pozostawieniu auta do nie pełnego wychłodzenia.
Ustawiając np. temp. reduktora (przełączania) na 30st latem po nie pełnym wychłodzeniu taka temp. jest osiągalna bardzo szybko a często już jest gotowy do przełączenia na gaz zaraz po odpaleniu a silnik też ma podobną temp. więc zanim silnik nagrzeje się do temp. 40-45st na gazie mamy problem.
Problem ten testowałem ponad rok czasu w różnych warunkach, na różnych wtryskiwaczach jak i na Zenicie i na Stagu
i mają temp. przełączania ustawioną na 30st problem najbardziej był widoczny w lecie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
panowie, ja wczroaj zmieniłem Reg Fasty na Barracudy i to okazało się antidotum na poszarpywanie w moim silniku
jedna listwa reg mi przylewała gazem i takie były objawy
teraz mam Barracudy i jestem zadowolony, auto jedzie jak na Pb, nic nie poszarpuje po przełączeniu, jeszcze aby dysze rozwierce bo włożyłem na razie bez dysz i będzie bajka
a barracudy kupiłem po 70zł więc dobra cena
jedna listwa reg mi przylewała gazem i takie były objawy
teraz mam Barracudy i jestem zadowolony, auto jedzie jak na Pb, nic nie poszarpuje po przełączeniu, jeszcze aby dysze rozwierce bo włożyłem na razie bez dysz i będzie bajka
a barracudy kupiłem po 70zł więc dobra cena
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
nom , ciekawe kurde gdybym mial kogos kto ma 6 hanek pozyczyc na 1 dzien xDD to sam bym spróbował tego zabiegu , moze moje tez przylewaja na zimnym...chociaz , jak chlopaki pisali objawy zimnego vaga to ja mam takie same... na zimnym dziura i przy przygazuwaniu i potem leci..
[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku
[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
tyle ze ja pojeÂździłem na Pb - żadnych błędówZajcu pisze:nom , ciekawe kurde gdybym mial kogos kto ma 6 hanek pozyczyc na 1 dzien xDD to sam bym spróbował tego zabiegu , moze moje tez przylewaja na zimnym...chociaz , jak chlopaki pisali objawy zimnego vaga to ja mam takie same... na zimnym dziura i przy przygazuwaniu i potem leci..
[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku
na LPG - zjechałem z ciśnieniem do 1,1 ; dysze 2,0 wynik = jedna Vka pracuje normalnie bez błędów ubogiej/bogatej mieszanki a druga na bogato, potem zwiększyłem czasy przełączania między cylindrami i podczas przełączania cylindrów 1,2,3 normalnie a reszta 4,5,6 zaczyna szarpać dopóki się nie rozgrzeje
wtryski te rozbierałem i nic nie wykazało, teflon nie przytarty, gumki całe i zderzaki
postawiłem jednak na tą listwę i kupiłem barracudy i póki co jest bardzo dobrze
jeszcze muszę dysze ponawiercać bo puściłem je bez dysz
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Panowie próbowałem sam walczyć z szarpaniem po puszczeniu gazu na zimnym i nic nie działa.
Ani korekta po temperaturze ani zubożenie w STAGU.
W STAGU ustawiłem zubożenie na 45 C przy 2500 obrotów na 15 ms.
Od razu mówię, że instalka jest wystrojona dobrze... Zero błędów w Vagu a korekty długie mieszczą się bez problemu w 5%.
Czy ALF tez należy do grupy zimny VAG ?
Co najlepsze jak miałem wcześniej czerwone valteki nie było tego tak bardzo czuć. Teraz na Barrakudach odczuwalne jest to bardziej.
Ale wystarczy przejechać się trochę, auto się zagrzeje i hamowanie silnikiem jest łagodne.
Co można jeszcze sprawdzić ?
Czy zastosowanie emulatora to ostateczność w tych nieszczęsnych zimnych V-kach ?
Ani korekta po temperaturze ani zubożenie w STAGU.
W STAGU ustawiłem zubożenie na 45 C przy 2500 obrotów na 15 ms.
Od razu mówię, że instalka jest wystrojona dobrze... Zero błędów w Vagu a korekty długie mieszczą się bez problemu w 5%.
Czy ALF tez należy do grupy zimny VAG ?
Co najlepsze jak miałem wcześniej czerwone valteki nie było tego tak bardzo czuć. Teraz na Barrakudach odczuwalne jest to bardziej.
Ale wystarczy przejechać się trochę, auto się zagrzeje i hamowanie silnikiem jest łagodne.
Co można jeszcze sprawdzić ?
Czy zastosowanie emulatora to ostateczność w tych nieszczęsnych zimnych V-kach ?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga