Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 19 lut 2013, 09:40

to może panowie winny jest układ zapłonowy u nas? chociaż ja cały zlewałem wodą i nawet nie zabujał na obrotach

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 19 lut 2013, 09:47

ja tez mam hany i tez szarpe , im lepszy wtrysk tym bardziej to jest odczuwalne..

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 19 lut 2013, 10:21

paput pisze:to może panowie winy jest układ zapłonowy u nas? chociaż ja cały zlewałem wodą i nanawet nie zabujał na obrotach
Nie podejrzewam układu zapłonowego. Miesiąc temu wymieniłem rozrząd i przy okazji świece, kable, sprawdziłem też cewkę .
Hanki na pewno przylewają na zimnym bo łagodzi to korekta od temp reduktora

Wszytko zależy jaką masz ustawioną temperaturę przełączania jak i sposób montażu czujnika temperatury reduktora
Chodzi mi o bezpośredni styk z płynem, lub montaż przez wkręcenie gdzieś w korpus co powoduje większą zwłokę temperatury.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 19 lut 2013, 10:29

wedlug mnie bardziej winna jest tu temperatura gazu niz temperatura reduktora , temperatura reduktora to tylko przelaczenie silnika z pb na lpg , ja w lecie nie mam z tym problemu bo jak na dworze jest 15 stopni to 15 stopni ma gaz a jak sie zagrzeje reduktor to tych moich 45 stopni to gaz bedzie juz miec z 30 , 35 to wtedy gitara , a teraz jak na dworze jest 0 stopni gdy reduktor osiagnie 45 stopni przelacza na gaz temp gazu wtedy jest ok 20 to robi sie kaszana.. no ale to tylko moja opinia nie jestem fachowcem..

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 19 lut 2013, 22:49

Jeśli auto ma kłopotliwe sterowanie na zimnym, to zimą przy temp. reduktora 45stopni nie powinno być żadnego problemu.
Najgorzej problem widoczny jest przy przełączeniu na gaz po nie pełnym wychłodzeniu auta kiedy to czas od odpalenia do przełączenia na gaz jest bardzo krótki ale silnik już jest na tyle wychłodzony, że zaczyna od tego dziwacznego sterowania.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 20 lut 2013, 09:14

jak to zima nie powinn tego być , przecież zimą auto 1 wolnej sie nagrzewa 2 szybciej stygnie

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 22 lut 2013, 23:28

Zajcu pisze:jak to zima nie powinn tego być , przecież zimą auto 1 wolnej sie nagrzewa 2 szybciej stygnie
A to z tego względu, że zimą reduktor dłużej się nagrzewa bo dodatkowo wyziębiany jest przez temp. zewnętrzną.
W fazie nagrzewania przy temp. reduktora 45st, zimą silnik będzie cieplejszy niż latem.
Miałem silnik AML z takim sterowaniem i najgorzej było latem i to przy pozostawieniu auta do nie pełnego wychłodzenia.
Ustawiając np. temp. reduktora (przełączania) na 30st latem po nie pełnym wychłodzeniu taka temp. jest osiągalna bardzo szybko a często już jest gotowy do przełączenia na gaz zaraz po odpaleniu a silnik też ma podobną temp. więc zanim silnik nagrzeje się do temp. 40-45st na gazie mamy problem.
Problem ten testowałem ponad rok czasu w różnych warunkach, na różnych wtryskiwaczach jak i na Zenicie i na Stagu
i mają temp. przełączania ustawioną na 30st problem najbardziej był widoczny w lecie.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 03 mar 2013, 17:44

panowie, ja wczroaj zmieniłem Reg Fasty na Barracudy i to okazało się antidotum na poszarpywanie w moim silniku

jedna listwa reg mi przylewała gazem i takie były objawy

teraz mam Barracudy i jestem zadowolony, auto jedzie jak na Pb, nic nie poszarpuje po przełączeniu, jeszcze aby dysze rozwierce bo włożyłem na razie bez dysz i będzie bajka :]

a barracudy kupiłem po 70zł więc dobra cena

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 03 mar 2013, 18:09

nom , ciekawe :) kurde gdybym mial kogos kto ma 6 hanek pozyczyc na 1 dzien xDD to sam bym spróbował tego zabiegu , moze moje tez przylewaja na zimnym...chociaz , jak chlopaki pisali objawy zimnego vaga to ja mam takie same... na zimnym dziura i przy przygazuwaniu i potem leci..

[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku :))

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 03 mar 2013, 18:42

Zajcu pisze:nom , ciekawe :) kurde gdybym mial kogos kto ma 6 hanek pozyczyc na 1 dzien xDD to sam bym spróbował tego zabiegu , moze moje tez przylewaja na zimnym...chociaz , jak chlopaki pisali objawy zimnego vaga to ja mam takie same... na zimnym dziura i przy przygazuwaniu i potem leci..

[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku :))
tyle ze ja pojeÂździłem na Pb - żadnych błędów
na LPG - zjechałem z ciśnieniem do 1,1 ; dysze 2,0 wynik = jedna Vka pracuje normalnie bez błędów ubogiej/bogatej mieszanki a druga na bogato, potem zwiększyłem czasy przełączania między cylindrami i podczas przełączania cylindrów 1,2,3 normalnie a reszta 4,5,6 zaczyna szarpać dopóki się nie rozgrzeje
wtryski te rozbierałem i nic nie wykazało, teflon nie przytarty, gumki całe i zderzaki

postawiłem jednak na tą listwę i kupiłem barracudy i póki co jest bardzo dobrze
jeszcze muszę dysze ponawiercać bo puściłem je bez dysz

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 03 mar 2013, 18:57

ja tez nie mam błędów... różnice pomiedzy baniakami mam ale o jest różnica rzędy 0,02 ms-0,05..

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 03 mar 2013, 19:45

Zajcu pisze:ja tez nie mam błędów... różnice pomiedzy baniakami mam ale o jest różnica rzędy 0,02 ms-0,05..
u mnie jest większa różnica między bankami rzędu 0,2 spora i auto dobrze chodzi

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 04 lis 2013, 23:09

Panowie próbowałem sam walczyć z szarpaniem po puszczeniu gazu na zimnym i nic nie działa.

Ani korekta po temperaturze ani zubożenie w STAGU.

W STAGU ustawiłem zubożenie na 45 C przy 2500 obrotów na 15 ms.

Od razu mówię, że instalka jest wystrojona dobrze... Zero błędów w Vagu a korekty długie mieszczą się bez problemu w 5%.

Czy ALF tez należy do grupy zimny VAG ?

Co najlepsze jak miałem wcześniej czerwone valteki nie było tego tak bardzo czuć. Teraz na Barrakudach odczuwalne jest to bardziej.

Ale wystarczy przejechać się trochę, auto się zagrzeje i hamowanie silnikiem jest łagodne.

Co można jeszcze sprawdzić ?

Czy zastosowanie emulatora to ostateczność w tych nieszczęsnych zimnych V-kach ?

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 05 lis 2013, 07:33

mój ALF instalacja elpigaz i nie ma żadnych niepokojących objawów autko śmiga jak należy, ostatnio co prawda miałem kłopot z przylewaniem na lpg ale wymiana trzpieni wtryskiwaczy załatwiła sprawę, po 4 latach się po prostu wysłużyły.

Awatar użytkownika
xoslox
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 758
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: TOS

Post autor: xoslox » 16 lis 2013, 06:59

U mnie ostatecznie pomoglo ustawienie zubozenia na 13ms i wprowadzenie na nowo korekt po temperaturze i tu uwaga - nie na postoju a w czasie jazdy. Takze ALF da sie ogarnac zubozeniem i odpowiednimi korektami po temperaturze ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga