[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla
bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje
z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746
i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html
to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy?
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla
bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje
z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746
i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html
to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
ok rozumiem, ja jednak będę kombinował z tym emulatorem, mój komp praktycznie nie reaguje na regulacje po temperaturze LPGZajcu pisze:grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.
potrzebne nam: opornik 220 ohm, przekaźnik na 5 wejść tak? <- masz jakiegoś linka z allegro bo nie widze takich
w co trzeba sie wpiac w instalacji LPG?
myślałem nad przekładka kompa na techa ale to drogi gips jednak jest
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pawłowice Śląskie
paput pisze:u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla
bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje
z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746
i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html
to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy?
Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
kolego ja dzisiaj dobierałem sie do czujnika jednak trzeba by zdejmowac przepustnice, juz mam przekaźnik i opornik.Mjasiek pisze:paput pisze:u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla
bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje
z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746
i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html
to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy?
Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.
Powiedz mi prosze w które kableki sie wpiąłeś przy ecu? Zdejmowałes obudowę komputera tak?
a masa która idzie od czujnika do komputera jaki ma kolor? chodzi o kable
[ Dodano: 2013-02-08, 21:29 ]
u mnie zrobiłem to tak, będzie dobrze?
oto mój drut w siliconie znajduje sie opornik
[ Dodano: 2013-02-09, 15:23 ]
Panowie "mój drut" działa tzn z tego co patrzyłem w Vagu bez załączenia LPG temperatura jest np 50 stopni a po przełączeniu 92-93 troche za wysoko. Natomiast wyskakuje błąd czujnika temperatury G62 tak ma być rozumiem, gdyż traci on zasilanie?
Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.Zajcu pisze:nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??
...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
u mnie się sporo poprawiło, albo w ogóle nie szarpie albo leciutko szrpnie i przez chwilęCypek80 pisze:Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.Zajcu pisze:nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??
...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
sam mam zamiar zbierać kasę na Barracudy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.paput pisze:czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
czytałem w wątku cannigia na lpg forumgrzemo pisze:Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.paput pisze:czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.
Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.
Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty
Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)
Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty
Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)
Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 293
- Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
- Kontakt:
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sensZajcu pisze:i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym
[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
na hanach też ci poszarpuje?Cypek80 pisze:Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.
Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty
Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)
Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
paput pisze:sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sensZajcu pisze:i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym
[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]na hanach też ci poszarpuje?Cypek80 pisze:Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.
Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty
Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)
Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
Tak na hankach
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga