Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 07 lut 2013, 15:18

u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 07 lut 2013, 18:00

grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 07 lut 2013, 20:53

Zajcu pisze:grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.
ok rozumiem, ja jednak będę kombinował z tym emulatorem, mój komp praktycznie nie reaguje na regulacje po temperaturze LPG

potrzebne nam: opornik 220 ohm, przekaźnik na 5 wejść tak? <- masz jakiegoś linka z allegro bo nie widze takich

w co trzeba sie wpiac w instalacji LPG?


myślałem nad przekładka kompa na techa ale to drogi gips jednak jest

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 lut 2013, 23:40

Tu nie chodzi o temp. reduktora tylko o strategię wtrysku w pewnych Vagowcach na zimnym silniku. ECU benzynowe wykonuje strategię, której sterownik gazowy nie potrafi odzwierciedlić i stąd takie problemy.Po osiągnięciu pewnej temp. silnika ECU przechodzi
w normalny tryb pracy.

Mjasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:47
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pawłowice Śląskie

Post autor: Mjasiek » 08 lut 2013, 09:09

paput pisze:u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>

Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG :) , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 lut 2013, 14:35

Dokladnie najlepiej wpiac sie przy ECU wtedy przekaznik jest w suchym bezpiecznym miejscu.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 08 lut 2013, 18:55

Mjasiek pisze:
paput pisze:u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/problemy-z-szarpani ... 98-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>

Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG :) , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.
kolego ja dzisiaj dobierałem sie do czujnika jednak trzeba by zdejmowac przepustnice, juz mam przekaźnik i opornik.

Powiedz mi prosze w które kableki sie wpiąłeś przy ecu? Zdejmowałes obudowę komputera tak?
a masa która idzie od czujnika do komputera jaki ma kolor? chodzi o kable

[ Dodano: 2013-02-08, 21:29 ]
u mnie zrobiłem to tak, będzie dobrze?

Obrazek

oto mój drut w siliconie znajduje sie opornik
Obrazek

[ Dodano: 2013-02-09, 15:23 ]
Panowie "mój drut" działa tzn z tego co patrzyłem w Vagu bez załączenia LPG temperatura jest np 50 stopni a po przełączeniu 92-93 troche za wysoko. Natomiast wyskakuje błąd czujnika temperatury G62 tak ma być rozumiem, gdyż traci on zasilanie?

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 13 lut 2013, 14:07

Zajcu pisze:nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??
Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.

...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 13 lut 2013, 22:56

Cypek80 pisze:
Zajcu pisze:nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??
Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.

...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem
u mnie się sporo poprawiło, albo w ogóle nie szarpie albo leciutko szrpnie i przez chwilę
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
sam mam zamiar zbierać kasę na Barracudy

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 lut 2013, 09:51

paput pisze:czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 14 lut 2013, 11:30

grzemo pisze:
paput pisze:czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.
czytałem w wątku cannigia na lpg forum

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 17 lut 2013, 17:52

i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 17 lut 2013, 20:11

Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 17 lut 2013, 22:05

Zajcu pisze:i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sens

[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
Cypek80 pisze:Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
na hanach też ci poszarpuje? <zalamka>

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 18 lut 2013, 11:51

paput pisze:
Zajcu pisze:i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sens

[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
Cypek80 pisze:Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
na hanach też ci poszarpuje? <zalamka>

Tak na hankach
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga