Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 gru 2012, 22:27

Jak już pisałem jeśli po przełączeniu na zimnym na postoju przy przegazowywaniu auto się dławi to auto ma problem tzw. zimnego Vaga.
Emulator stosowałem u siebie bo miałem A6 C5 2.4 AML z tego typu problemem i działało to bezproblemowo.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 06 gru 2012, 07:03

Aha a mozesz podpowiedziec gdzie go najlepiej podpiac? I jaki stosowales? Na 1500 sekund czy 600?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 gru 2012, 23:19

Emulator to zwykły przekażnik 5 pinowy i opornik 220 ohm.
Cewka przekażnik podłączony do plusa z elektrozaworów instalacji LPG,
więc podczas gdy auto chodzi na benzynie temp. silnika jest pobierana z oryginalnego czujnika temp. silnika,
jak tylko auto przełącza się na gaz temperatura silnika jest emulowana.
Jest to emulator zalecany przez Prinsa dla silnika ALT.
Ja zastosowałem to w swoim byłym AML i spisywało się to bezproblemowo.
Emulator może być zastosowany jedynie w autach z mechanicznym termostatem.
Zaznaczam, że nie biorę odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione szkody,
każdy stosuje emulator na własną odpowiedzialność.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 16 gru 2012, 12:33

ja proponuje ustawic 50 stopni na te 3 zimowe miesiace w roku, osobiscie tez tak mialem i zmiana temp przelaczania okazala sie zbawieniem takze moge polecic taki zabieg na pewno pomoze nie zaszkodzi :)

bo pewnie latem tego problemu nie miales tylko jak przyszly temp ponizej zera ?

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 16 gru 2012, 15:56

latem nie mam tego problemu bo auto sie duzo szybciej nagrzewa , pokonuje 5 km do pracy i z pracy wiec jak dam na 50 stopni przelaczanie to w 3/4 drogi przejade na benzynie xddd

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 16 gru 2012, 17:59

no ale to kwestia 3 zimnych miesiecy chyba to dobre rozwiazanie niz szukanie dziury czy zmiana reduktora albo inne wymysly :) 3mce przebolec i tyle akurat wtryski benznyny ladnie popracuja

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 12 sty 2013, 21:33

Zajcu pisze:kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.
Przekaźnik czasowy kosztuje ok 35zł wysyłka max 15zł np: 1TP1500

Montaż: sam 0zł lub poszukanie kogoś max 50zł

w końcu to wpięcie 5 przewodów


Na pewno będzie taniej niż wymiana sterownika razem z wiązką.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 sty 2013, 07:40

W AML z tym problemem sonda nagrzewa się bardzo szybko i pętla zamknięta jest aktywowana dużo szybciej niż 40st.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 26 sty 2013, 16:57

ja mam ARJ

Cypek80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 cze 2008, 19:25
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: Cypek80 » 06 lut 2013, 12:40

Zajcu

Jakieś postępy poczyniłeś w temacie dławienia na zimnym?
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 06 lut 2013, 15:09

nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 lut 2013, 20:57

Zajcu pisze:..LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie
A Stag ma zubażanie na zimnym i podobno działa. Osobiście nie musiałem z tej funkcji korzystać i w silniku 1,8t jak i 2,8 przełączanie jest niezauważalne.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 06 lut 2013, 21:40

tego nie da sie załatwić zubożaniem bo agis tez ma zubożanie , ustwiasz wartość zubożenia czasowo np przez 60 sekund , ale to nie działa próbowałem. moze stagoski algorytm itp jest lepszy niz agisa niewiem az tak nie wchodzilem w temat

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 07 lut 2013, 13:40

Zajcu, a wracając do Twojego problemu to jak masz nawiercone wkrętki, może tu jest problem, np zły kąt lub miejsce

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 07 lut 2013, 14:53

nie zdejmował kolektora do wiercenia ale jak bylem u fachowca z lpg forum to mowil ze w miare dobre porobione te nawierty. wedug mnie jak bym mial zle porobione to na ciepłym też by bylo do dupy a u mnie od ok 55 stopni jest gitara. nie mam zadnych rozjazdów na baniakach , graty tez mam dobre , hana pojedyncze + zavoli S , na instalacje przejechane z 16k tylko..niewiem juz mnie to tak wkur.... ze masakra , z rana na zimnym takie kangury wali jak dodaje gazu mu tak odważniej.. układ WN mam sprawny..pozatym przy zakladaniu gazu wymienialem praktycznie caly uklad wn , a od zalozenia mialem problemy na zimnym..kiedys to odrazu gasło auto , ale teraz poczytalem troche o agisie i sam wystroilem to jeździ ale szarpie strasznie..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga