[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Emulator to zwykły przekażnik 5 pinowy i opornik 220 ohm.
Cewka przekażnik podłączony do plusa z elektrozaworów instalacji LPG,
więc podczas gdy auto chodzi na benzynie temp. silnika jest pobierana z oryginalnego czujnika temp. silnika,
jak tylko auto przełącza się na gaz temperatura silnika jest emulowana.
Jest to emulator zalecany przez Prinsa dla silnika ALT.
Ja zastosowałem to w swoim byłym AML i spisywało się to bezproblemowo.
Emulator może być zastosowany jedynie w autach z mechanicznym termostatem.
Zaznaczam, że nie biorę odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione szkody,
każdy stosuje emulator na własną odpowiedzialność.
Cewka przekażnik podłączony do plusa z elektrozaworów instalacji LPG,
więc podczas gdy auto chodzi na benzynie temp. silnika jest pobierana z oryginalnego czujnika temp. silnika,
jak tylko auto przełącza się na gaz temperatura silnika jest emulowana.
Jest to emulator zalecany przez Prinsa dla silnika ALT.
Ja zastosowałem to w swoim byłym AML i spisywało się to bezproblemowo.
Emulator może być zastosowany jedynie w autach z mechanicznym termostatem.
Zaznaczam, że nie biorę odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione szkody,
każdy stosuje emulator na własną odpowiedzialność.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przekaźnik czasowy kosztuje ok 35zł wysyłka max 15zł np: 1TP1500Zajcu pisze:kolego mam od roku konto na lpg forum napisalem na poczatku ze sa juz tematy w dziale agisa jedyny sposob jaki jest na zamontowanie emulatora czujnika temperatury , ze przez powiedzmy 5 minut czujnik bedzie fałszował realna temperature silnika powiedzmy realna jest 30 stopni a bedzie pokazywal 50 , wiec komputer nie bedzie wzbogacał przez co nie bedzie zalewac na gazie , po 2 koledzy niewiem czy wiedzicie ale w tych silnikach ( także w moim) jest wzłączone wzbogacanie mieszanki az do 40 stopni , to jest jedno a drugie jest to ze sonda lambda wlacza sie dopiero przy 40 stopniach , a pelne jej nagrzanie jest przy ok 55 stopniach , wiec to by sie zgadzało że ustawienie temp na 45 stopni przelaczania na gaz rozwiaze sprawe bo wtedy sonda juz koryguje a do 40 stopni nie koryguje.
Montaż: sam 0zł lub poszukanie kogoś max 50zł
w końcu to wpięcie 5 przewodów
Na pewno będzie taniej niż wymiana sterownika razem z wiązką.
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legnica
nie zdejmował kolektora do wiercenia ale jak bylem u fachowca z lpg forum to mowil ze w miare dobre porobione te nawierty. wedug mnie jak bym mial zle porobione to na ciepłym też by bylo do dupy a u mnie od ok 55 stopni jest gitara. nie mam zadnych rozjazdów na baniakach , graty tez mam dobre , hana pojedyncze + zavoli S , na instalacje przejechane z 16k tylko..niewiem juz mnie to tak wkur.... ze masakra , z rana na zimnym takie kangury wali jak dodaje gazu mu tak odważniej.. układ WN mam sprawny..pozatym przy zakladaniu gazu wymienialem praktycznie caly uklad wn , a od zalozenia mialem problemy na zimnym..kiedys to odrazu gasło auto , ale teraz poczytalem troche o agisie i sam wystroilem to jeździ ale szarpie strasznie..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga