Było lepiej bo na pewno wbudowana korekta dla valteka działała dużo lepiej niż w przypadku Hany wybierając Keihina.matelek pisze:czuc bylo to jakby dlawienie przy jezdzie nic pozatym - jak sie przelaczyl na gaz po tych 20 stopniach to chodzil jak na benzynie zero szarpniec badz dlawienia.
Nie mam pieniedzy narazie zeby dolozyc - jak wspomianlem wczesniej za to co robil sebastian 2 tys prawie zaplacilem.
[ A6 C5] Po dodaniu gazu czasy wtrysku powyzej 40 ms
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
100% zgody.fassi1 pisze:Było lepiej bo na pewno wbudowana korekta dla valteka działała dużo lepiej niż w przypadku Hany wybierając Keihina.matelek pisze:czuc bylo to jakby dlawienie przy jezdzie nic pozatym - jak sie przelaczyl na gaz po tych 20 stopniach to chodzil jak na benzynie zero szarpniec badz dlawienia.
Nie mam pieniedzy narazie zeby dolozyc - jak wspomianlem wczesniej za to co robil sebastian 2 tys prawie zaplacilem.
zobaczymy na osc porannym co sie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
nie pamietam wszystkiego :
wtryski 900 zl
reduktor 160
150 regulacja
250 za kolektor
150 podlaczenie wtryskow
100 obrocenie butli
zmiana reduktora 100
daje to 1810 plus 140 zl za gaz czyi 1950 - juz nie wliczam wyjazdow do niego po robocie i to na dwa auta (w jedna strone ponad 50 km)
acha - plus 70 zl za rozwiercenie elektrozaworu przy butli bo za rozwiercenie przy reduktorze juz nie policzyl
najgorsze jest to ze on mysli ze mozna tak z ludzmi postepowac i kazdy bedzie skulal ogon pod siebie i liczyc ze bedzie jakos zalatwione wszystko - dlatego ja chce auto doprowadzic do idealnego stanu na lpg a potem mu wygarnac co zrobil zle i domagac sie zwrotu gotowki (mam doswiadczenie z pracy wiec napewno ja dostane)
wtryski 900 zl
reduktor 160
150 regulacja
250 za kolektor
150 podlaczenie wtryskow
100 obrocenie butli
zmiana reduktora 100
daje to 1810 plus 140 zl za gaz czyi 1950 - juz nie wliczam wyjazdow do niego po robocie i to na dwa auta (w jedna strone ponad 50 km)
acha - plus 70 zl za rozwiercenie elektrozaworu przy butli bo za rozwiercenie przy reduktorze juz nie policzyl
najgorsze jest to ze on mysli ze mozna tak z ludzmi postepowac i kazdy bedzie skulal ogon pod siebie i liczyc ze bedzie jakos zalatwione wszystko - dlatego ja chce auto doprowadzic do idealnego stanu na lpg a potem mu wygarnac co zrobil zle i domagac sie zwrotu gotowki (mam doswiadczenie z pracy wiec napewno ja dostane)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
sruba jest wkrecona zwykla z 6-katna glowka - postaram sie jutro zdjecie zrobic
[ Dodano: 2011-03-06, 23:59 ]
Zdecydowalem sie bo myslalem ze taki fachowiec wkoncy furmanke do ladu doprowadzi.
Przypomnialo mi sie jeszcze ze podcisnienie z ps01 do kolektora jest puszczone za silnikiem gdzies (wczesniej bylo z przodu obok cewki)
[ Dodano: 2011-03-06, 23:59 ]
Zdecydowalem sie bo myslalem ze taki fachowiec wkoncy furmanke do ladu doprowadzi.
Przypomnialo mi sie jeszcze ze podcisnienie z ps01 do kolektora jest puszczone za silnikiem gdzies (wczesniej bylo z przodu obok cewki)
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
jak kolektor nie był ściągany, to nie ma takiej metody aby wkrętki które były na kleju zaślepić bez puszczenia tych odpryskujących resztek kleju do cylindra.matelek pisze:sruba jest wkrecona zwykla z 6-katna glowka - postaram sie jutro zdjecie zrobic
[ Dodano: 2011-03-06, 23:59 ]
Zdecydowalem sie bo myslalem ze taki fachowiec wkoncy furmanke do ladu doprowadzi.
Przypomnialo mi sie jeszcze ze podcisnienie z ps01 do kolektora jest puszczone za silnikiem gdzies (wczesniej bylo z przodu obok cewki)
zresztą, szkoda gadać, płacone za kolektor było, brak słów - to się nie nazywa chamstwo, na to są paragrafy, które jako pseudo prawnik
straszący wszystkich dookoła sądami zna.
wtryski policzył z adapterami, a to i tak drogo, ale mniejsza o to, bo na ceny się chyba zgodziłeś świadomie wcześniej?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Tak ceny wiedzialem wczesniej i sie na nie zgodzilem i nie mialbym zadnych zastrzezen, zyl bym w nieswiadomosci gdyby nie zaczely sie cyrki i nie zaczelo sie moje szukanie przyczyny.
Takim sposobem sie dowiedzialem o kolektorze , o przepustnicy i dowiedzialem sie prawdy o sebastianie jak to za nic ma swoich klientow ktorzy przynosza mu zarobiek.
Fassi napisal to co chcialem powiedziec
Co sie stalo to sie nie odstanie - widocznie czekaja mnie nastepne wydatki i kolejne dochodzenie odszkodowania.
Dlatego chcialem podjechac do caniggia - bo mnie juz poprostu brakuje sil
Takim sposobem sie dowiedzialem o kolektorze , o przepustnicy i dowiedzialem sie prawdy o sebastianie jak to za nic ma swoich klientow ktorzy przynosza mu zarobiek.
Fassi napisal to co chcialem powiedziec
Co sie stalo to sie nie odstanie - widocznie czekaja mnie nastepne wydatki i kolejne dochodzenie odszkodowania.
Dlatego chcialem podjechac do caniggia - bo mnie juz poprostu brakuje sil
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
hehe no luton rzeczywiscie troche dalej
Takie rzeczy jak zwiekszenie cisnienia badz zebranie mapy czy pliku osc to nie problem i moge to zrobic sam, chociaz mam wrazenie ze do opolskiego sie wybiore nawet jesli bedzie zrobione wszystko tak dla pewnosci
[ Dodano: 2011-03-07, 15:51 ]
Porobilem zdjecia , pomierzylem oraz zgralem plik osc z jazdy.
nie moge dodlaczyc paczki na tym form wiec wrzucam zrodlo zewnetrzne:
http://www.sendspace.pl/file/ecdffcef7bfdc02a929c025
Na jedyn zdjeciu sa naniesione wartosci jak np 7,5 cm , 4 cm, 7 cm - sa to odleglosci nowych nawiertow od starych.
Przy okazji pokazalem tam podcisnienie skad jest brane
Nie ma na zdjeciu napisanych dlugosci wezykow od kolektora do wtryskow wiec podaje :
4 cm 4cm
4cm 3,5cm
3,5 cm 3 cm
cewka
Mam jeszcze przy okazji pytanie o wskazania gazu - wczesniej bylo ok a teraz gazu nie ma wogole a pokazuje 1 diode i wartosc stoi na 1,47 niezaleznie czy jade czy stoje - jak zatankuje powyzej 15 litrow (wyliczylem ze 1,45 to jest 15 litrow) to pokazuje chyba ok.
Wrzucilem zdjecie z programu oraz zdjecie przy butli.
Jutro dolacze plik osc z jazdy porannej tak jak to bylo wyjasnione pare postow wyzej
Dzis rozmawialem z sebastianem i mowil ze sam widzial jak pracownik jego czyscil przepustnice w wanience a jesli chodzi o kolektor to musi sie dowiedziec bo nie wie
[ Dodano: 2011-03-08, 00:05 ]
dadam z obserwacji jeszcze ze to jakby dlawienie co wystepowalo na 5 przy 65 km/h zaczelo wystepowac na innych biegach i przy wiekszych obrotach silnika - najbardziej czuc jak silnik jest zimny, nie wiem czy bedzie to mialo jakis zwiazek ale zobaczylem przed chwila ze mam choinke pod maska (iskrzy sie przy cewce i kable tez sie swieca) cewka oczywiscie jutro idzie na grawancje ( 4 raz)
Takie rzeczy jak zwiekszenie cisnienia badz zebranie mapy czy pliku osc to nie problem i moge to zrobic sam, chociaz mam wrazenie ze do opolskiego sie wybiore nawet jesli bedzie zrobione wszystko tak dla pewnosci
[ Dodano: 2011-03-07, 15:51 ]
Porobilem zdjecia , pomierzylem oraz zgralem plik osc z jazdy.
nie moge dodlaczyc paczki na tym form wiec wrzucam zrodlo zewnetrzne:
http://www.sendspace.pl/file/ecdffcef7bfdc02a929c025
Na jedyn zdjeciu sa naniesione wartosci jak np 7,5 cm , 4 cm, 7 cm - sa to odleglosci nowych nawiertow od starych.
Przy okazji pokazalem tam podcisnienie skad jest brane
Nie ma na zdjeciu napisanych dlugosci wezykow od kolektora do wtryskow wiec podaje :
4 cm 4cm
4cm 3,5cm
3,5 cm 3 cm
cewka
Mam jeszcze przy okazji pytanie o wskazania gazu - wczesniej bylo ok a teraz gazu nie ma wogole a pokazuje 1 diode i wartosc stoi na 1,47 niezaleznie czy jade czy stoje - jak zatankuje powyzej 15 litrow (wyliczylem ze 1,45 to jest 15 litrow) to pokazuje chyba ok.
Wrzucilem zdjecie z programu oraz zdjecie przy butli.
Jutro dolacze plik osc z jazdy porannej tak jak to bylo wyjasnione pare postow wyzej
Dzis rozmawialem z sebastianem i mowil ze sam widzial jak pracownik jego czyscil przepustnice w wanience a jesli chodzi o kolektor to musi sie dowiedziec bo nie wie
[ Dodano: 2011-03-08, 00:05 ]
dadam z obserwacji jeszcze ze to jakby dlawienie co wystepowalo na 5 przy 65 km/h zaczelo wystepowac na innych biegach i przy wiekszych obrotach silnika - najbardziej czuc jak silnik jest zimny, nie wiem czy bedzie to mialo jakis zwiazek ale zobaczylem przed chwila ze mam choinke pod maska (iskrzy sie przy cewce i kable tez sie swieca) cewka oczywiscie jutro idzie na grawancje ( 4 raz)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Nie wiem dlaczego nie dziala - ja sciagalem przedc chwila i jest ok.
Wrzucam drugiego linka z plikeim osc z jazdy jak jest silnik po nocy
http://www.sendspace.pl/file/f96c5df0856fd765827c7a8
Jesli chodzi o cewke i kable - bede mial nowe za 2 dni
Wrzucam drugiego linka z plikeim osc z jazdy jak jest silnik po nocy
http://www.sendspace.pl/file/f96c5df0856fd765827c7a8
Jesli chodzi o cewke i kable - bede mial nowe za 2 dni
przestaw ciśnienie na reduktorze na 1,15, bo 1,3 to za wysoko, czasy są krótsze lpg.
drugie, to zmodyfikuj mnożnik jak w załączniku, aby od ostatnich czasów nie spadał w dół, tylko prosto do końca.
teraz czekam na osc z pracy na ciepłym.
drugie, to zmodyfikuj mnożnik jak w załączniku, aby od ostatnich czasów nie spadał w dół, tylko prosto do końca.
teraz czekam na osc z pracy na ciepłym.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga