Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Po dodaniu gazu czasy wtrysku powyzej 40 ms

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 22:54

matelek pisze:WLasnie wiem bo jak spedzalem godziny u sebastiana w jego "biurze" to przyjechal chlopak audi a4 z tym samym silnikiem i na tych samych gratach i u niego to chodzilo idealnie - czyli problem nie lezy w korekcji temp.
to że ten sam silnik, nie znaczy,ze takie samo sterowanie.

czy takie samo szarpanie miałeś na valtekach?

chcesz jeszcze powiedzieć, że kolektor z tego co wyczytałem nie był ściągany - ale z tego co wyczytałem w galerii, to nawierty miałeś nie poprawnie.
czyli finalnie chcesz powiedzieć, że kolektor był naprawiany bez ściągania z auta i cały ten syf przy wykręcaniu starych wkrętek poleciał w cylindry?

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 22:57

To jakia ustawic temp przelaczania ?
JAk kupilem auto z valdemarami to nie byl sciagany , zlecilem sebastianowi sciagnac i przy okazji wyczyscic przepustnice ale moj mechanik powiedzial ze sruby byly wogole nie ruszane i przepustnica byla nie ruszana - powiedzial rowniez ze te nowe nawierty co sa zrobione przy wtryskach benzyny sa do osiagniecia bez sciagania kolektora a po wykreceniu wtryskow benzynowych - stad podejrzenie moje i mechanika (wsumie 3 ) ze kolektor i przepustnica byly nie ruszane

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 23:00

szarpał na valtekach?



temp przełączania masz na pierwszej zakładce jak byk, na pierwszej stroni widać ustawione na 25st.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 23:10 przez Forum Audi A6 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 06 mar 2011, 23:02

No to skasowane a nie zrobione.
W tym silniku jak się zdemontuje wtryskiwacze benzynową z listwą to aż się prosi o nie ściąganie kolektora, wiertarka i długie wiertło.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 23:08

Wiem gdzie jest temp przelaczania tylko sie pytam jaka ma byc ustawiona bo podajecie dwie rozne :)
Navaldekach spalanie bylo bardzo duze i caly czas sie zapetlaly wtryski i wyrzucalo na benzne no stop.
Dlatego tez pisalem to wczesniej ze jak mozna tak klientowi w oczy klamac bezczelnie ?

edit: musze zrobic rysunek w paincie z tymi nawietami obecnymi. sa zrobione przy wtryskach benzyny a wczesniejsze byly robione gdzie popadnie.
Wezyk od kolektora do wtrysku jest bardzo krotki, dlusze weze sa te ktore juz ida od wtryskow do listew i te do reduktora.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 23:13

ja się nie pytałem ile palił na valtekach, tylko czy na nich szarpał. odpowiedź zero jedynkowa:)


teraz pytanie dodatkowe - ile dalej były poprzednie wkrętki od obecnych i jakie teraz są długie wężyki? w galerii wynika ze z 3-4cm.

odnośnie temp, to fassi1 Ci napisał, ze jak chcesz mieć więcej czasu na przeregulowanie, to na 15, a jak rozłożyłeś na 2 raty to zostaw 25.

jeszcze pytanie dla jasności odnośnie szarpania, w pierwszym poście piszesz, ze tylko na wolnych obrotach na postoju się to dzieje, a później piszesz ze podczas jazdy też.

to podczas jazdy jest w końcu czy niet bo to b ważne.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 06 mar 2011, 23:17

Jeśli dzień wcześniej będziesz ustawiał ciśnienie to zostaw temp. przełączania na 20st tak jak była, efekt będzie bardziej widoczny niż przy 30 cz 35st.
Fotki kolektora by się przydały bo sprawa bardzo ciekawa.
Jak się ściągnie kolektor to można go na prawdę bardzo ładnie nawiercić.
Przy montażu instalacji w tym aucie gazownik raczej nie ma wyjścia i musi zdemontować bo nie ma dojścia do węża do nagrzewnicy żeby podłączyć się pod płyn chłodniczy, chociaż słyszałem już o takich co podłączają się pod chłodnicę oleju.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 23:18

Jesli chodzi o odleglosc nawiertow to musze zmierzyc jutro.
Ktore wezyki ? od kolektora do wtrysku czy od wtrysku do listwy czy od listwy do reduktora?
Na postoju jak najbardziej podczas dodania gazu a podczas jazdy jest to inaczej odczuwalne. Jade np 70 km/h na 5 biegu ze stala predkoscia to czuc na fotelu takie jakby cykliczne drgania fotela , odczuwalne jest to rowniez podczas przyspieszania na tym samym biegu - nie wiem czy jasno opisuje

edit: wiec zostawiam temp jaka jest. Jak oddawalem auto do sebastiana to powiedzial "dobrze ze chociaz podlaczenie reduktora jest dobrze zrobione" to jeszcze bylo na goldzie - wiec nie podpinal sie nigdzie tylko robil nowe nawierty.
Nowe zdjecia sa podane pare postow wyzej w lpgforum - jesli sa niewystraczajace moge zrobic nowe
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 23:21 przez matelek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 06 mar 2011, 23:20

caniggia pisze:
to podczas jazdy jest w końcu czy niet bo to b ważne.
Podczas jazdy na 100% też jest po szybkim odpuszczeniu pedału gazy, zaraz po przełączeniu na gaz.

[ Dodano: 2011-03-06, 23:25 ]
Co do podszarpywania przy przyspieszaniu to raczej stawiałbym na skopaną korektę na temp. gazu. Przerabiałem to w Zenicie. Jeśli tylko korekta na temp. gazu była w Zenicie dostrojona to nie było problemu z przyspieszaniem żadnego, jak tylko była skopana to lekkie podszarpywanie było wyczuwalne.
Jak tylko korekty będą inne niż na benzynie w czasie nagrzewania to będzie to wyczuwalne.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 23:27

matelek pisze:Jesli chodzi o odleglosc nawiertow to musze zmierzyc jutro.
Ktore wezyki ? od kolektora do wtrysku
te właśnie.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 23:30

tylko czy moj stag ma taka opcje jak piszesz fassi ?
Zrobie zdjecie jutro kolektora i wtryskow plus zmieze te nawierty nowe wzgledem starych oraz wezyki.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 23:33

matelek pisze:tylko czy moj stag ma taka opcje jak piszesz fassi ?
Zrobie zdjecie jutro kolektora i wtryskow plus zmieze te nawierty nowe wzgledem starych oraz wezyki.
twój stag nie ma, a to bardzo przydatna opcja. jakbys miał zmienić sterownik - a to warto zrobić, tego sprzedać, to
poleciłbym ci zmianę na agisa którego kupisz nówkę za 550zł z przejściówką na staga, mapem.

napisz w końcu czy na valtekach też szarpał.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 23:36

czuc bylo to jakby dlawienie przy jezdzie nic pozatym - jak sie przelaczyl na gaz po tych 20 stopniach to chodzil jak na benzynie zero szarpniec badz dlawienia.
Nie mam pieniedzy narazie zeby dolozyc - jak wspomianlem wczesniej za to co robil sebastian 2 tys prawie zaplacilem.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 06 mar 2011, 23:37

Proste rozwiązanie.
Niech Sebastian oddaje kasę i zabiera graty.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 23:38

matelek pisze: jak wspomianlem wczesniej za to co robil sebastian 2 tys prawie zaplacilem.
<szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok> <szok>
fassi1 pisze:Proste rozwiązanie.
Niech Sebastian oddaje kasę i zabiera graty.
nie jeden próbował... zwykły gazownik bez problemu by to zrobił i jeszcze dopłacił za straty...
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 23:47 przez Forum Audi A6 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga