Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Po dodaniu gazu czasy wtrysku powyzej 40 ms

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 21:43

Witam canniga, na lpg forum jestem rowniez zarejestrowany i mialem zamiar zalozyc tam temat :)
Porobie zdjecia nawiertow jutro - mysle ze uda mi sie ukazac jak najlepiej, nie mam u mnie dotryskow bo to jest stag 300 ktory ma 3 lata,
Czy spelnic mam jakies szczegolne warunki jesli chodzi o poprawne zebranie pliku osc ?
Konfiguracja staga czyli na pierwszej zakladce dac zapisz i wkleic plik tak ?

edit: nie zauwazylem wczesniejszego postu :)
tak wiem ze nie wygram ale tez nie mam zamairu tak tego zostawic, najlepiej by bylo jechac do kogos inngeo naprawic i dac sebastianowi rachunek za to do pokrycia

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 21:46

matelek pisze:Witam canniga, na lpg forum jestem rowniez zarejestrowany i mialem zamiar zalozyc tam temat :)
Porobie zdjecia nawiertow jutro - mysle ze uda mi sie ukazac jak najlepiej, nie mam u mnie dotryskow bo to jest stag 300 ktory ma 3 lata,
Czy spelnic mam jakies szczegolne warunki jesli chodzi o poprawne zebranie pliku osc ?
Konfiguracja staga czyli na pierwszej zakladce dac zapisz i wkleic plik tak ?
plik osc z warunków takich gdzie szarpie, począwszy od zimnego startu na PB, ale wcześniej ustaw ciśnienie na 1,3-1,4 bara jak napisałem - ustawia się je na pracującym aucie na gazie na wolnych obrotach kręcąć śrubą imbusową na reduktorze - ta centralna w górnym deklu.

a tym osc jak będziesz robił - co szarpie - przełącz na PB i zrób to samo - pewnie szarpać nie będzie, ale będę wiedział jak się zachowuje PB.

możesz na koniec zrobić jak już auto się rozgrzeje na max osc z jazdy na lpg na pełnym bucie na 2 albo 3 biegu.


mapa rozumiem aktualnie wygląda jak ta na 1 stronie i nic nie była modyfikowana.

a konfiguracja to jak mówisz.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 21:51

to najpierw rozgrzac auto i zmienic cisnienie ? Bo jesli tak to musze pozniej czekac az sie silnik calkiem ostudzi zeby pokazac te szarpania dobrze bo jak cieply to mniej czuc je.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 21:54

matelek pisze:to najpierw rozgrzac auto i zmienic cisnienie ? Bo jesli tak to musze pozniej czekac az sie silnik calkiem ostudzi zeby pokazac te szarpania dobrze bo jak cieply to mniej czuc je.
nie potrzebne mi osc z zepsutego:) podniesienie ciśnienia ma cel. możesz je przeregulować zaraz jak Ci przejdzie na gaz szybko - też będzie OK.

zdjęcia znalazłem w galerii tu:

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=10232&start=60

więc jak chcesz to tam opisz sytuację na końcu i tam wrzuć pliki z tego już.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 21:59

ok wrzuce tam plik osc :)
to jest ta sruba ktora pokazalem w poscie wyzej ?
Mapa wyglada tak jak na screnie ktory wkleilem :)

Tak wlasciwie to sie zastanawiam czy nie podjeciac do ciebie (juzpal licho droge ) - moze bedziesz wiedzial jak naprawic to auto zeby mailo rece i nogi bo mnie juz poprostu sie nie chce, po miesiacu meczenia sie z tym mam juz naprawde dosc sebastiana i ciaglych problemow z gazem.
A co do sebastiana to dac mu poprostu fakture za naprawe auta i niech placi za swoje bledy - co o tym sadzisz?

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 22:04

śruba ta co widać.

z fakturą nie przejdzie, czytałeś pewnie mazdę, ledwie właściciel dostał na podpaski.

podjechać do mnie zawsze można, ale najpierw powalczymy zdalnie.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 22:11

Tak czytalem , zawsze na to jakies kluczki prawne sie znajda a jak nie to inne sposoby sa zeby mu nosa utrzec :) ale to juz inna historia jest , najwazniejsze zeby auto chodzilo jak nalezy.

Ok czyli podnosze cisnienie na 1,3 bara,
Czyli podsumujac - odpalam go jak jest zimny i jade w droge normalna jazda (czyli zmiana biegow do 2tys),mam akurat rano wyjazd niecaly kilometr w jedna strone to moge wtedy to zrobic, pozniej mam zrobic to samo na benzynie jak bede wracal - czyli normalna jazda jak wczensiej na lpg, a w miedzy czasie mam stanac na poboczu i pododawac mu gazu na jalowym bo wtedy czuc najbardziej te dlawienie?( podczas jazdy juz nie czuc) i jak sie juz zagrzeje porzadnie to mu podeptac pare razy na lpg do podlogi - dobrze zrozumialem czy jakos inaczej ?

A co z ta mapa ? zostawiac jak jest czy ustawiac tak jak to bylo pokazane na lpgforum na ostatnim screnie ?

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 22:19

1. odpalasz, czekasz aż przejdzie na gaz
2. zaraz jak przejdzie podnosisz ciśnienie na 1,3 bara (albo podnosisz jeszcze dzisiaj na ciepłym, aby jutro na przejście już było 1,3).
3. od razu po podniesieniu deptasz aby poszarpał
4. przełączasz na PB - to samo, jakbyś chciał go zmusić do szaprania
5. przełączasz na lpg i startujesz dopiero wtedy i jedziesz normalnie na lpg, możesz spowodować również szarpanie podczas jazdy.
6. koniec 1 pliku osc

drugi plik osc robisz zjazdy na rozgrzanym aucie na pb i lpg w całym zakresie obciążeń.

mapy ani żadnych ustawień nić nie ruszasz na tą chwilę.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 22:22

dziekuje za instrukcje :)
jeszcze tylko pytanie w ktora strone krecic zeby zwiekszyc cisnienie ?
Bede musial jakos bardzo szybko sie uwinac w czasie bo jak sie auto zagrzeje (u mnie dosc szybko) to te problemy staja sie delikatniejsze.

A mozna po przelaczeniu na gaz i zwiekszeniu cisnienia go zgasic, poczekac z 5-10 min odpalic i zaczac od punktu 3 ?
Pytam bo musze go chyba na podnosnik dac zeby sie do tej sruby dostac od cisnienia(mam oslone pod silnikiem)

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 22:31

to zrób to najlepiej w dwa dni, w jeden sobie zwiększ ciśnienie, w drugi nagraj.

tak było by najlepiej, bo będzie wiadomo jak zachowują się czasy dokładnie na tym ciśnieniu podczas przejścia.

nie pamiętam w którą trzeba kręcić w tym reduktorze ale chyba wkręcać - będziesz widział na ekranie.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 22:35

Jutro podniose cisnienie do 1,3 jak bedzie po trasie czyli dobrze dogrzany, i po tym jak podniose cisnienie to nagram plik osc z jazdy i wrzuce tutaj, a drugi plik osc bedzie we wtrorek rano :)
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 22:36 przez matelek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 06 mar 2011, 22:35

Możesz ustawić przełączanie na gaz na 15st tak żeby szybciej przełączył się na gaz to zawsze będziesz miał trochę więcej czasu, najlepiej kogoś poproś niech kręci śrubą a ty patrz co się dzieje.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 06 mar 2011, 22:49

a i teraz widzę, że masz staga 300 - czyli korekta po temp zawarta w nim jest do bani dla hanek, ale nie to jest pewnie przyczyną.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 06 mar 2011, 22:51

WLasnie wiem bo jak spedzalem godziny u sebastiana w jego "biurze" to przyjechal chlopak audi a4 z tym samym silnikiem i na tych samych gratach i u niego to chodzilo idealnie - czyli problem nie lezy w korekcji temp.

Fasii - i tak bedzie za malo czasu zeby sciagnac oslone , zmienic cisnienie i potem to zlozyc wszystko :) rozdziele to na dwa dni :)
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 22:53 przez matelek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 06 mar 2011, 22:51

Ale i tak jest pewne że za dużo skraca więc dlatego napisałem wcześniej żeby zmienił przełączanie na min 30st, do bani że nie jest regulowane

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga