[ A6 C5] Po dodaniu gazu czasy wtrysku powyzej 40 ms
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Witam canniga, na lpg forum jestem rowniez zarejestrowany i mialem zamiar zalozyc tam temat
Porobie zdjecia nawiertow jutro - mysle ze uda mi sie ukazac jak najlepiej, nie mam u mnie dotryskow bo to jest stag 300 ktory ma 3 lata,
Czy spelnic mam jakies szczegolne warunki jesli chodzi o poprawne zebranie pliku osc ?
Konfiguracja staga czyli na pierwszej zakladce dac zapisz i wkleic plik tak ?
edit: nie zauwazylem wczesniejszego postu
tak wiem ze nie wygram ale tez nie mam zamairu tak tego zostawic, najlepiej by bylo jechac do kogos inngeo naprawic i dac sebastianowi rachunek za to do pokrycia
Porobie zdjecia nawiertow jutro - mysle ze uda mi sie ukazac jak najlepiej, nie mam u mnie dotryskow bo to jest stag 300 ktory ma 3 lata,
Czy spelnic mam jakies szczegolne warunki jesli chodzi o poprawne zebranie pliku osc ?
Konfiguracja staga czyli na pierwszej zakladce dac zapisz i wkleic plik tak ?
edit: nie zauwazylem wczesniejszego postu
tak wiem ze nie wygram ale tez nie mam zamairu tak tego zostawic, najlepiej by bylo jechac do kogos inngeo naprawic i dac sebastianowi rachunek za to do pokrycia
plik osc z warunków takich gdzie szarpie, począwszy od zimnego startu na PB, ale wcześniej ustaw ciśnienie na 1,3-1,4 bara jak napisałem - ustawia się je na pracującym aucie na gazie na wolnych obrotach kręcąć śrubą imbusową na reduktorze - ta centralna w górnym deklu.matelek pisze:Witam canniga, na lpg forum jestem rowniez zarejestrowany i mialem zamiar zalozyc tam temat
Porobie zdjecia nawiertow jutro - mysle ze uda mi sie ukazac jak najlepiej, nie mam u mnie dotryskow bo to jest stag 300 ktory ma 3 lata,
Czy spelnic mam jakies szczegolne warunki jesli chodzi o poprawne zebranie pliku osc ?
Konfiguracja staga czyli na pierwszej zakladce dac zapisz i wkleic plik tak ?
a tym osc jak będziesz robił - co szarpie - przełącz na PB i zrób to samo - pewnie szarpać nie będzie, ale będę wiedział jak się zachowuje PB.
możesz na koniec zrobić jak już auto się rozgrzeje na max osc z jazdy na lpg na pełnym bucie na 2 albo 3 biegu.
mapa rozumiem aktualnie wygląda jak ta na 1 stronie i nic nie była modyfikowana.
a konfiguracja to jak mówisz.
nie potrzebne mi osc z zepsutego:) podniesienie ciśnienia ma cel. możesz je przeregulować zaraz jak Ci przejdzie na gaz szybko - też będzie OK.matelek pisze:to najpierw rozgrzac auto i zmienic cisnienie ? Bo jesli tak to musze pozniej czekac az sie silnik calkiem ostudzi zeby pokazac te szarpania dobrze bo jak cieply to mniej czuc je.
zdjęcia znalazłem w galerii tu:
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=10232&start=60
więc jak chcesz to tam opisz sytuację na końcu i tam wrzuć pliki z tego już.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
ok wrzuce tam plik osc
to jest ta sruba ktora pokazalem w poscie wyzej ?
Mapa wyglada tak jak na screnie ktory wkleilem
Tak wlasciwie to sie zastanawiam czy nie podjeciac do ciebie (juzpal licho droge ) - moze bedziesz wiedzial jak naprawic to auto zeby mailo rece i nogi bo mnie juz poprostu sie nie chce, po miesiacu meczenia sie z tym mam juz naprawde dosc sebastiana i ciaglych problemow z gazem.
A co do sebastiana to dac mu poprostu fakture za naprawe auta i niech placi za swoje bledy - co o tym sadzisz?
to jest ta sruba ktora pokazalem w poscie wyzej ?
Mapa wyglada tak jak na screnie ktory wkleilem
Tak wlasciwie to sie zastanawiam czy nie podjeciac do ciebie (juzpal licho droge ) - moze bedziesz wiedzial jak naprawic to auto zeby mailo rece i nogi bo mnie juz poprostu sie nie chce, po miesiacu meczenia sie z tym mam juz naprawde dosc sebastiana i ciaglych problemow z gazem.
A co do sebastiana to dac mu poprostu fakture za naprawe auta i niech placi za swoje bledy - co o tym sadzisz?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Tak czytalem , zawsze na to jakies kluczki prawne sie znajda a jak nie to inne sposoby sa zeby mu nosa utrzec ale to juz inna historia jest , najwazniejsze zeby auto chodzilo jak nalezy.
Ok czyli podnosze cisnienie na 1,3 bara,
Czyli podsumujac - odpalam go jak jest zimny i jade w droge normalna jazda (czyli zmiana biegow do 2tys),mam akurat rano wyjazd niecaly kilometr w jedna strone to moge wtedy to zrobic, pozniej mam zrobic to samo na benzynie jak bede wracal - czyli normalna jazda jak wczensiej na lpg, a w miedzy czasie mam stanac na poboczu i pododawac mu gazu na jalowym bo wtedy czuc najbardziej te dlawienie?( podczas jazdy juz nie czuc) i jak sie juz zagrzeje porzadnie to mu podeptac pare razy na lpg do podlogi - dobrze zrozumialem czy jakos inaczej ?
A co z ta mapa ? zostawiac jak jest czy ustawiac tak jak to bylo pokazane na lpgforum na ostatnim screnie ?
Ok czyli podnosze cisnienie na 1,3 bara,
Czyli podsumujac - odpalam go jak jest zimny i jade w droge normalna jazda (czyli zmiana biegow do 2tys),mam akurat rano wyjazd niecaly kilometr w jedna strone to moge wtedy to zrobic, pozniej mam zrobic to samo na benzynie jak bede wracal - czyli normalna jazda jak wczensiej na lpg, a w miedzy czasie mam stanac na poboczu i pododawac mu gazu na jalowym bo wtedy czuc najbardziej te dlawienie?( podczas jazdy juz nie czuc) i jak sie juz zagrzeje porzadnie to mu podeptac pare razy na lpg do podlogi - dobrze zrozumialem czy jakos inaczej ?
A co z ta mapa ? zostawiac jak jest czy ustawiac tak jak to bylo pokazane na lpgforum na ostatnim screnie ?
1. odpalasz, czekasz aż przejdzie na gaz
2. zaraz jak przejdzie podnosisz ciśnienie na 1,3 bara (albo podnosisz jeszcze dzisiaj na ciepłym, aby jutro na przejście już było 1,3).
3. od razu po podniesieniu deptasz aby poszarpał
4. przełączasz na PB - to samo, jakbyś chciał go zmusić do szaprania
5. przełączasz na lpg i startujesz dopiero wtedy i jedziesz normalnie na lpg, możesz spowodować również szarpanie podczas jazdy.
6. koniec 1 pliku osc
drugi plik osc robisz zjazdy na rozgrzanym aucie na pb i lpg w całym zakresie obciążeń.
mapy ani żadnych ustawień nić nie ruszasz na tą chwilę.
2. zaraz jak przejdzie podnosisz ciśnienie na 1,3 bara (albo podnosisz jeszcze dzisiaj na ciepłym, aby jutro na przejście już było 1,3).
3. od razu po podniesieniu deptasz aby poszarpał
4. przełączasz na PB - to samo, jakbyś chciał go zmusić do szaprania
5. przełączasz na lpg i startujesz dopiero wtedy i jedziesz normalnie na lpg, możesz spowodować również szarpanie podczas jazdy.
6. koniec 1 pliku osc
drugi plik osc robisz zjazdy na rozgrzanym aucie na pb i lpg w całym zakresie obciążeń.
mapy ani żadnych ustawień nić nie ruszasz na tą chwilę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
dziekuje za instrukcje
jeszcze tylko pytanie w ktora strone krecic zeby zwiekszyc cisnienie ?
Bede musial jakos bardzo szybko sie uwinac w czasie bo jak sie auto zagrzeje (u mnie dosc szybko) to te problemy staja sie delikatniejsze.
A mozna po przelaczeniu na gaz i zwiekszeniu cisnienia go zgasic, poczekac z 5-10 min odpalic i zaczac od punktu 3 ?
Pytam bo musze go chyba na podnosnik dac zeby sie do tej sruby dostac od cisnienia(mam oslone pod silnikiem)
jeszcze tylko pytanie w ktora strone krecic zeby zwiekszyc cisnienie ?
Bede musial jakos bardzo szybko sie uwinac w czasie bo jak sie auto zagrzeje (u mnie dosc szybko) to te problemy staja sie delikatniejsze.
A mozna po przelaczeniu na gaz i zwiekszeniu cisnienia go zgasic, poczekac z 5-10 min odpalic i zaczac od punktu 3 ?
Pytam bo musze go chyba na podnosnik dac zeby sie do tej sruby dostac od cisnienia(mam oslone pod silnikiem)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Jutro podniose cisnienie do 1,3 jak bedzie po trasie czyli dobrze dogrzany, i po tym jak podniose cisnienie to nagram plik osc z jazdy i wrzuce tutaj, a drugi plik osc bedzie we wtrorek rano
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 22:36 przez matelek, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
WLasnie wiem bo jak spedzalem godziny u sebastiana w jego "biurze" to przyjechal chlopak audi a4 z tym samym silnikiem i na tych samych gratach i u niego to chodzilo idealnie - czyli problem nie lezy w korekcji temp.
Fasii - i tak bedzie za malo czasu zeby sciagnac oslone , zmienic cisnienie i potem to zlozyc wszystko rozdziele to na dwa dni
Fasii - i tak bedzie za malo czasu zeby sciagnac oslone , zmienic cisnienie i potem to zlozyc wszystko rozdziele to na dwa dni
Ostatnio zmieniony 06 mar 2011, 22:53 przez matelek, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga