[ All ] Jakie spalanie lpg i inne parametry 2.8 30V ?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jak już pisałem wcześniej reduktor nie wyrabia i ciśnienie spada dużo za nisko.
Ostatnio miałem klienta który miał świeżo założona instalację w Polsce w Hondzie Accord 2.4 193KM i miał zamontowanego Zavoli S na miedzi 6mm i z ciśnienia 1.56 rozkręconego na max pada do 1.13 i zapętlenie wtryskiwaczy jest już przy 5500obrotów gdzie ten silnik kręci się dobrze ponad 6tys.
Spadek powyżej 0.4 jest nie akceptowalny, jak dla mnie do 0.3.
Pewne zabiegi na wielozaworze i reduktorze mogłyby poprawić sytuację ale nie jest powiedziane że będzie to 100% sukcesu.
Wtryskiwacze czerwone mogą zostać ale mogłyby być zielone.
Przy padającym ciśnieniu zmiana wtryskiwaczy na zielone niczego nie zmieni.
Ostatnio miałem klienta który miał świeżo założona instalację w Polsce w Hondzie Accord 2.4 193KM i miał zamontowanego Zavoli S na miedzi 6mm i z ciśnienia 1.56 rozkręconego na max pada do 1.13 i zapętlenie wtryskiwaczy jest już przy 5500obrotów gdzie ten silnik kręci się dobrze ponad 6tys.
Spadek powyżej 0.4 jest nie akceptowalny, jak dla mnie do 0.3.
Pewne zabiegi na wielozaworze i reduktorze mogłyby poprawić sytuację ale nie jest powiedziane że będzie to 100% sukcesu.
Wtryskiwacze czerwone mogą zostać ale mogłyby być zielone.
Przy padającym ciśnieniu zmiana wtryskiwaczy na zielone niczego nie zmieni.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
To ogólnie rzecz biorąc obejdzie się bez wymiany reduktora czy raczej powinien mi go gazownik zmienić ?
Mieliście kiedyś takie problemy tzn z punktu widzenia reklamacyjnego jak to ugryźć ? Gazownik powinien mi to zmienić już na swój koszt zabrać sobie ten reduktor i wsadzić wydajniejszy ? Czy jak podpisałem fakturę to 'widziały gały co brały' ?
Mieliście kiedyś takie problemy tzn z punktu widzenia reklamacyjnego jak to ugryźć ? Gazownik powinien mi to zmienić już na swój koszt zabrać sobie ten reduktor i wsadzić wydajniejszy ? Czy jak podpisałem fakturę to 'widziały gały co brały' ?
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
feniulolo, Ty jako osoba nie obeznana, zdajesz się na wiedzę montera. Skoro on wsadził lipne komponenty, to możesz żądać wymiany na lepsze, ale musisz dopłacić różnicę cenową Czyli od ceny reduktora nowego, odejmij cenę z faktury i dopłać różnicę. To że reduktor tyle nie jest wart, bo jest używany, to nie Twoja wina. Miał dać radę, a nie daje proste. Postrasz sądem konsumenckim w ostateczności. I złą renomą w internecie Zadziała
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Pożyjemy zobaczymy w przyszłym tygodniu jak pozałatwian swoje sprawy ogarnę te korekty i zawiozę auto do gazownika. Z pewnością będę na bieżacą informowal o postepach :D
Póki co serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc
[ Dodano: 2011-06-30, 23:08 ]
Tak czytam o tych reduktorach i wyjasnijcie mi czy zavoli s to to samo co zavoli zeta s ?
Jeżeli tak to w internecie podaja wydajność tego reduktora przynajmniej 200 kucy
http://79.187.250.146/sklep/index.php?p ... a-s-250-km
http://nagaz24.pl/reduktor-zavoli-zeta- ... ,p,pl.html
http://www.phjacus.pl/Reduktor-Zavoli-Z ... print=true
Póki co serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc
[ Dodano: 2011-06-30, 23:08 ]
Tak czytam o tych reduktorach i wyjasnijcie mi czy zavoli s to to samo co zavoli zeta s ?
Jeżeli tak to w internecie podaja wydajność tego reduktora przynajmniej 200 kucy
http://79.187.250.146/sklep/index.php?p ... a-s-250-km
http://nagaz24.pl/reduktor-zavoli-zeta- ... ,p,pl.html
http://www.phjacus.pl/Reduktor-Zavoli-Z ... print=true
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
feniulolo uporałeś się już z tym gazem? bo u mnie spalanie wygląda identyko jak w twojej wypowiedzi. filterki powymieniałem, jeszcze tylko muszę zerknąć czy jakich błędów nie ma, przy okazji może te korekty uda mi się odczytać.feniulolo pisze:.. Ogólnie tak jak pisałem wcześniej, największym problemem jest spalanie gazu 20l/100 po miescie - nie stoje w zadnych korkach... bez względu właściwie czy butuje auto czy jade jak emeryt natomiast po trasie wychodzi 13/100 przy normalnej jezdzie raczej przepisowej.
Inaczej mówiąc na pełnym zbiorniku wejdzie około 41 litrów, po mieście maź zrobię 200 km a po trasie max 300 km.
Co do różnicy nie ma kompletnie zadnej między gazem a benzyną.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Własnie pojeździłem trochę po tej regulacji na pierwszym baku 42 litry zrobiłem 200 km, wczoraj znów zatakowałem do pełna i zrobiłem z 60 km po mieście i 140 km dziś po trasie jazda na tempomacie 140 km/h i znów wciągnął około 20 l / 100.
Po eksperymentach na benzynie średnio mi wychodzi około 12-13 litrów spalanie.
Instalacja jest podobno wyregulowana , w tym tygodniu mam nadzieję znów odstawić auto do gazownika... na to przerywanie i spalanie.
fassi1 co Twoim zdaniem może mieć wpływ na to spalanie ?
hasek a jaka masz instalkę ? Kiedy zakładałeś ? Jak widzisz ja się jeszcze z tym nie uporałem... radze się ciągle chłopaków z forum i mam nadzieję w tym tygodniu załatwić ten temat...
Po eksperymentach na benzynie średnio mi wychodzi około 12-13 litrów spalanie.
Instalacja jest podobno wyregulowana , w tym tygodniu mam nadzieję znów odstawić auto do gazownika... na to przerywanie i spalanie.
fassi1 co Twoim zdaniem może mieć wpływ na to spalanie ?
hasek a jaka masz instalkę ? Kiedy zakładałeś ? Jak widzisz ja się jeszcze z tym nie uporałem... radze się ciągle chłopaków z forum i mam nadzieję w tym tygodniu załatwić ten temat...
ja nie zakładałem, kupiłem auto od kolegi z forum. instalka siedzi ponad 2 lata: Stag, Matrix'y XJ544, KME Silver.
ogólnie takie mega spalanie na mieście pojawiło mi się od czasu jak w maju naprawiałem skrzynię i nie wiem, czy po odpięciu aku nie utworzyły się jakieś dziwne mapy. w tym samym czasie założyłem gumy 225, ale nie wiem czy one mogą powodować aż taką różnicę w porównaniu do gum 195, na których zimą spalanie było 15-16L. wiadomo zimą dłużej na PB silnik chodził. sam już nie wiem. jutro podepnę vag'a i zobaczę korekty, może też zrobię adaptację przepustnicy.
nie wiem czy po odpięciu aku nie powinien silnik pochodzić trochę na PB. w sumie odpaliłem go i chodził sobie spokojnie do nagrzania do 90st, ale chwila na PB i przełączyło na LPG. jakie macie zdanie nt temat?
arkadiuso jutro obadam.
ogólnie takie mega spalanie na mieście pojawiło mi się od czasu jak w maju naprawiałem skrzynię i nie wiem, czy po odpięciu aku nie utworzyły się jakieś dziwne mapy. w tym samym czasie założyłem gumy 225, ale nie wiem czy one mogą powodować aż taką różnicę w porównaniu do gum 195, na których zimą spalanie było 15-16L. wiadomo zimą dłużej na PB silnik chodził. sam już nie wiem. jutro podepnę vag'a i zobaczę korekty, może też zrobię adaptację przepustnicy.
nie wiem czy po odpięciu aku nie powinien silnik pochodzić trochę na PB. w sumie odpaliłem go i chodził sobie spokojnie do nagrzania do 90st, ale chwila na PB i przełączyło na LPG. jakie macie zdanie nt temat?
arkadiuso jutro obadam.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga