Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All ] Jakie spalanie lpg i inne parametry 2.8 30V ?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 29 cze 2011, 08:15

Jak już pisałem wcześniej reduktor nie wyrabia i ciśnienie spada dużo za nisko.
Ostatnio miałem klienta który miał świeżo założona instalację w Polsce w Hondzie Accord 2.4 193KM i miał zamontowanego Zavoli S na miedzi 6mm i z ciśnienia 1.56 rozkręconego na max pada do 1.13 i zapętlenie wtryskiwaczy jest już przy 5500obrotów gdzie ten silnik kręci się dobrze ponad 6tys.
Spadek powyżej 0.4 jest nie akceptowalny, jak dla mnie do 0.3.
Pewne zabiegi na wielozaworze i reduktorze mogłyby poprawić sytuację ale nie jest powiedziane że będzie to 100% sukcesu.
Wtryskiwacze czerwone mogą zostać ale mogłyby być zielone.
Przy padającym ciśnieniu zmiana wtryskiwaczy na zielone niczego nie zmieni.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 29 cze 2011, 18:54

feniulolo pisze:Ok super powiedz mi grzemo jeszcze czy sprawdzać to podczas jazdy, na wolnych, przy jakichś określonych obrotach ?
Korekty długie możesz sprawdzić bez uruchamiania silnika, korekty krótkie można podejrzeć w czasie jazdy przy różnych obciążeniach.

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 29 cze 2011, 21:11

To ogólnie rzecz biorąc obejdzie się bez wymiany reduktora czy raczej powinien mi go gazownik zmienić ?

Mieliście kiedyś takie problemy tzn z punktu widzenia reklamacyjnego jak to ugryźć ? Gazownik powinien mi to zmienić już na swój koszt zabrać sobie ten reduktor i wsadzić wydajniejszy ? Czy jak podpisałem fakturę to 'widziały gały co brały' ?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 29 cze 2011, 21:21

feniulolo, Ty jako osoba nie obeznana, zdajesz się na wiedzę montera. Skoro on wsadził lipne komponenty, to możesz żądać wymiany na lepsze, ale musisz dopłacić różnicę cenową :) Czyli od ceny reduktora nowego, odejmij cenę z faktury i dopłać różnicę. To że reduktor tyle nie jest wart, bo jest używany, to nie Twoja wina. Miał dać radę, a nie daje :) proste. Postrasz sądem konsumenckim w ostateczności. I złą renomą w internecie :) Zadziała :)

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 29 cze 2011, 23:26

Gość jak do tej pory jest wobec mnie fair i chciałem tak się tylko upewnić. To byłoby ostateczne wyjście :)

Awatar użytkownika
HattoriHonza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 288
Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin, Polska

Post autor: HattoriHonza » 30 cze 2011, 11:24

Jak gośćma jaja i jest wporządku, to Ci wymieni, taki ma psi obowiązek. Ale jak jest CH** tak jak mój, to z własnej kiermany będziesz płacił, tak jak ja za swap z valteków 34 na Hana czerwone ;p Wszystko się może zdarzyć, a sądować się o to nie opłaca.

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 30 cze 2011, 12:16

Pożyjemy zobaczymy w przyszłym tygodniu jak pozałatwian swoje sprawy ogarnę te korekty i zawiozę auto do gazownika. Z pewnością będę na bieżacą informowal o postepach :D

Póki co serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc :)

[ Dodano: 2011-06-30, 23:08 ]
Tak czytam o tych reduktorach i wyjasnijcie mi czy zavoli s to to samo co zavoli zeta s ?
Jeżeli tak to w internecie podaja wydajność tego reduktora przynajmniej 200 kucy :|
http://79.187.250.146/sklep/index.php?p ... a-s-250-km
http://nagaz24.pl/reduktor-zavoli-zeta- ... ,p,pl.html
http://www.phjacus.pl/Reduktor-Zavoli-Z ... print=true

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 30 cze 2011, 23:38

Zavoli S i Zavoli Zeta S to to samo, a to że wypisują że reduktor jest do 200KM to wcale nie musi być prawda, życie jest brutalne.

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 01 lip 2011, 00:13

Oszukali mnie! Banda decydentów! <wnerw> ;p

Awatar użytkownika
Marcel89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 14 lut 2011, 23:51
Lokalizacja: sieradzewo

Post autor: Marcel89 » 01 lip 2011, 06:24

mi włożyli Arctica co to niby ma 240 KM obsłużyć, a po wizycie u roboform500 okazało się, że on ledwo moje 165 ogarnia <uoee> ehhhh
było 80 B4 1.9 TDI 1Z, A4 B5 1.8T AEB....jest A6 C5 2.4 V6 ARJ :-)

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 06 lip 2011, 14:22

feniulolo pisze:.. Ogólnie tak jak pisałem wcześniej, największym problemem jest spalanie gazu 20l/100 po miescie - nie stoje w zadnych korkach... bez względu właściwie czy butuje auto czy jade jak emeryt natomiast po trasie wychodzi 13/100 przy normalnej jezdzie raczej przepisowej.
Inaczej mówiąc na pełnym zbiorniku wejdzie około 41 litrów, po mieście maź zrobię 200 km a po trasie max 300 km.
Co do różnicy nie ma kompletnie zadnej między gazem a benzyną.
feniulolo uporałeś się już z tym gazem? bo u mnie spalanie wygląda identyko jak w twojej wypowiedzi. filterki powymieniałem, jeszcze tylko muszę zerknąć czy jakich błędów nie ma, przy okazji może te korekty uda mi się odczytać.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 06 lip 2011, 23:09

Własnie pojeździłem trochę po tej regulacji na pierwszym baku 42 litry zrobiłem 200 km, wczoraj znów zatakowałem do pełna i zrobiłem z 60 km po mieście i 140 km dziś po trasie jazda na tempomacie 140 km/h i znów wciągnął około 20 l / 100.

Po eksperymentach na benzynie średnio mi wychodzi około 12-13 litrów spalanie.

Instalacja jest podobno wyregulowana , w tym tygodniu mam nadzieję znów odstawić auto do gazownika... na to przerywanie i spalanie.



fassi1 co Twoim zdaniem może mieć wpływ na to spalanie ?

hasek a jaka masz instalkę ? Kiedy zakładałeś ? Jak widzisz ja się jeszcze z tym nie uporałem... radze się ciągle chłopaków z forum i mam nadzieję w tym tygodniu załatwić ten temat...

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 06 lip 2011, 23:39

Koledzy hasek, feniulolo, jakie macie korekty najlepiej wklejcie screen z VCDS-a
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 06 lip 2011, 23:52

ja nie zakładałem, kupiłem auto od kolegi z forum. instalka siedzi ponad 2 lata: Stag, Matrix'y XJ544, KME Silver.
ogólnie takie mega spalanie na mieście pojawiło mi się od czasu jak w maju naprawiałem skrzynię i nie wiem, czy po odpięciu aku nie utworzyły się jakieś dziwne mapy. w tym samym czasie założyłem gumy 225, ale nie wiem czy one mogą powodować aż taką różnicę w porównaniu do gum 195, na których zimą spalanie było 15-16L. wiadomo zimą dłużej na PB silnik chodził. sam już nie wiem. jutro podepnę vag'a i zobaczę korekty, może też zrobię adaptację przepustnicy.
nie wiem czy po odpięciu aku nie powinien silnik pochodzić trochę na PB. w sumie odpaliłem go i chodził sobie spokojnie do nagrzania do 90st, ale chwila na PB i przełączyło na LPG. jakie macie zdanie nt temat?

arkadiuso jutro obadam.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 07 lip 2011, 00:49

Sprawdzałem dziś korekty wg przepisu kolegi grzemo niestety mi w vagu w kanale 032 i 033 wywala zupełnie inne odczyty...

w blokach 032 i 033mam takie oto coś:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga