[A6 C5 3.0] Jaka instalacja LPG?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
rubio widzę że się zfrustrowałeś. Do twojej wadomości - nie wprowadzam ludzi w błąd tylko opisuję jak to u mnie wygląda. Napisałem, że check się włączył i doszliśmy do wniosku, że trzeba sprawdzić instalkę. Gdzie tu widzisz jakieś kłamstwo Zapytaj poprzedniego właściciela Moneer ile mu palił Pb to się przekonasz, że się potwierdzą informacje. Jak ktoś jeździ dynamicznie albo ma nawalone 400tyś a na blacie 150 to pali pewnie więcej. Ale tak na prawdę to nie mam zamiaru udowadniać Ci swoich obserwacji. Chcesz to czytaj, nie chcesz to nie czytaj ale nie zarzucaj mi wprowadzania ludzi w błąd bo sam siejesz jakąś "wrogą propagandę"
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma się co spierać panowie bo to nie sa auta z lat 80-90.
Jak pojedzie się ekonomicznie w trasie to nawet i ze sporą mocą można osiągnąć dość dobre spalanie ale jak tylko zjedzie się w kręte drogi lub miasto i zacznie się cisnąć to można na prawdę osiągnąć sspalanie z kosmosu.
Ja mam jeszcze Volvo 2.4T 200KM i na autostradzie tak do 120-130km/g spalił około 8l benzyny a jak jeżdżę na codzień to raz przez dwa dni spalił mi prawie 16l benzyny
Jak pojedzie się ekonomicznie w trasie to nawet i ze sporą mocą można osiągnąć dość dobre spalanie ale jak tylko zjedzie się w kręte drogi lub miasto i zacznie się cisnąć to można na prawdę osiągnąć sspalanie z kosmosu.
Ja mam jeszcze Volvo 2.4T 200KM i na autostradzie tak do 120-130km/g spalił około 8l benzyny a jak jeżdżę na codzień to raz przez dwa dni spalił mi prawie 16l benzyny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Nie czytasz uważnie. Ale z obserwacji twojego toku rozumowania wszystko się wyjaśnia. Najwyraźniej nie ma sensu Ci tłumaczyć, że nie masz racji bo zawsze dostaniemy w odp jakiś pusty tekst w stylu powyższego. Więc odpisz proszę coś oświecającego i daj już sobie spokój bo szkoda miejsca na rozmowy nie związane z tematem.rubio pisze:Swoje napisałem i w takim razie wszyscy którzy mają 3.0 na forum mają zajechane złomy po 400tyś km a Twoje jest idealne
heheheh do frustracji mi daleko ale maksymalnie mnie wkurza jak ktoś wypisuje takie głupoty...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
To może trochę danych
Silnik 3.0 quattro (220 KM)
pojemność silnika 2976 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 220 KM przy 63000 obr/min
montaż silnika z przodu, podłużnie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry widlasty
liczba cylindrów 6
stopień sprężania 10,5
liczba zaworów na cylinder 5
Osiągi
prędkość maksymalna
skrzynia manualna 240 km/h
skrzynia automatyczna 237 km/h
przyspieszenie do 100 km/h
skrzynia manualna 7,6 s
skrzynia automatyczna 8,7 s
maks. moment obrotowy 300 Nm
pojemność baku 70 l
Zużycie paliwa
średnie
skrzynia manualna 11,3 l/100km
skrzynia automatyczna 11,3 l/100km
miasto
skrzynia manualna 16,0 l/100km
skrzynia automatyczna 16,5 l/100km
w trasie
Silnik 3.0 quattro (220 KM)
pojemność silnika 2976 cm3
typ silnika wielopunktowy wtrysk
moc silnika 220 KM przy 63000 obr/min
montaż silnika z przodu, podłużnie
rodzaj wałka rorządu DOHC
cylindry widlasty
liczba cylindrów 6
stopień sprężania 10,5
liczba zaworów na cylinder 5
Osiągi
prędkość maksymalna
skrzynia manualna 240 km/h
skrzynia automatyczna 237 km/h
przyspieszenie do 100 km/h
skrzynia manualna 7,6 s
skrzynia automatyczna 8,7 s
maks. moment obrotowy 300 Nm
pojemność baku 70 l
Zużycie paliwa
średnie
skrzynia manualna 11,3 l/100km
skrzynia automatyczna 11,3 l/100km
miasto
skrzynia manualna 16,0 l/100km
skrzynia automatyczna 16,5 l/100km
w trasie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
no i gdzie to w trasie
U mnie spalanie jest tylko z trasy o czym już pisałem.
Minimalne średnie spalanie:
http://www.autocentrum.pl/spalanie/audi ... 2001-2004/
Może jednak głupot nie piszę
U mnie spalanie jest tylko z trasy o czym już pisałem.
Minimalne średnie spalanie:
http://www.autocentrum.pl/spalanie/audi ... 2001-2004/
Może jednak głupot nie piszę
- wachu153
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 lis 2011, 22:12
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
panowie przestańcie się kłócić, bo nic nie wnosicie do tematu
nikt pisząc tu o swoim spalaniu PB nie ma powodów aby kłamać
co innego jesli chodzi o LPG - jesli spalanaie jest niższe niż na FISie, to jak pisze fassi, żle ustawiona instalacja - co potwierdził zreszta zapalający się check
ja na razie nie zszedłem ponizej 11,5 w trasie, po miescie mam od wczoraj 22
w kwestii Jaka instalacja do ASN ? rozważam 2 opcje :
1. stag300isa + hana + 2 reduktory
2. Landi Renzo
Staga już znam z poprzedniego auta, natomiast LR podobno jest warte swojej ceny bo prakrycznie bezobsługowoe.
nikt pisząc tu o swoim spalaniu PB nie ma powodów aby kłamać
co innego jesli chodzi o LPG - jesli spalanaie jest niższe niż na FISie, to jak pisze fassi, żle ustawiona instalacja - co potwierdził zreszta zapalający się check
ja na razie nie zszedłem ponizej 11,5 w trasie, po miescie mam od wczoraj 22
w kwestii Jaka instalacja do ASN ? rozważam 2 opcje :
1. stag300isa + hana + 2 reduktory
2. Landi Renzo
Staga już znam z poprzedniego auta, natomiast LR podobno jest warte swojej ceny bo prakrycznie bezobsługowoe.
było FWD, było RWD, jest QUATTRO
Ja tylko dodam od siebie spalanie na PB bo LPG no f.. way
miasto 14 -16
trasa 9 -11 (12)
i nie ma sie co oszukiwac, ta jednostka spala duzo zwlaszcza z Q+tip
miasto 14 -16
trasa 9 -11 (12)
i nie ma sie co oszukiwac, ta jednostka spala duzo zwlaszcza z Q+tip
Audi A5 B9 coupe 2.0 TFSI Quattro
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
Audi A6 C7 sedan 3.0 TDI Quattro - 2012
Audi A6 C5 avant 3.0 Quattro ASN - 2003
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AFB - 1998
Audi A6 C5 avant 2.5TDI AKN - 1999
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
rubio znowu nie czytasz uważnie. W danych brakuje spalania z trasy a ja tu już kolejny raz piszę o tym, że jeżdżę tym samochodem tylko po trasach. Na autocentrum się wszystko potwierdza. Wszystkie wartości, które podałem są prawdziwe i nie zarzucaj mi pisania głupot bo mnie wyprowadzasz z równowagi taką ignorancją. Właśnie dlatego szlag mnie trafia na tych wszystkich forach zawsze się znajdzie ktoś, kto Ci udowadnia, że białe jest czarne nie mając styczności ze mną. Potem szukasz czegokolwiek przełączając tony postów.
Benzyny palił mi 10,5l i to jest fakt a nie wymyślone kłamstwo. Jak komuś pali więcej to najprawdopodobniej jeździ dynamiczniej albo więcej po miastach. U mnie w trasie jest tak jak napisałem.
LPG spalił 11,9 przy fis'ie 12,2 co jest faktycznie błędem bo gazownik potwierdził, że mieszanka może być za niska. Jutro jestem umówiony na obczajkę to jeszcze potwierdzę tą sprawę jak coś.
I tak jeszcze dopytam czym grozi jazda na zbyt ubogiej mieszance
Co do 2 szt reduktorów to tak się zastanawiam czy faktycznie ma to większy sens. W moim przypadku jest zamontowany KME Gold według specyfikacji do 325KM więc mam tak jakby 105KM zapasu. Czy naprawdę jest sens wykładać dodatkowe kilkaset zł Przecież nikt z nas nie lata w jakiś sprintach czy rajdach tymi samochodami - szczególnie na LPG .
Benzyny palił mi 10,5l i to jest fakt a nie wymyślone kłamstwo. Jak komuś pali więcej to najprawdopodobniej jeździ dynamiczniej albo więcej po miastach. U mnie w trasie jest tak jak napisałem.
LPG spalił 11,9 przy fis'ie 12,2 co jest faktycznie błędem bo gazownik potwierdził, że mieszanka może być za niska. Jutro jestem umówiony na obczajkę to jeszcze potwierdzę tą sprawę jak coś.
I tak jeszcze dopytam czym grozi jazda na zbyt ubogiej mieszance
Co do 2 szt reduktorów to tak się zastanawiam czy faktycznie ma to większy sens. W moim przypadku jest zamontowany KME Gold według specyfikacji do 325KM więc mam tak jakby 105KM zapasu. Czy naprawdę jest sens wykładać dodatkowe kilkaset zł Przecież nikt z nas nie lata w jakiś sprintach czy rajdach tymi samochodami - szczególnie na LPG .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Diagnoza: Zbyt uboga mieszanka kod błędu 174
Coś tam pokalibrowali, usunęli mapę bo w najniższych obrotach wyskoczył jakiś bąbel do góry. Wymienili też uszeczelnienia na dwóch wtryskach bo leciały bąbelki nie wiem czy to ma coś wspólnego. Zobaczymy teraz jak wyjdzie. Ku uciesze niektórych mam teraz średnie spalanie z fis'a 33l/100km
Coś tam pokalibrowali, usunęli mapę bo w najniższych obrotach wyskoczył jakiś bąbel do góry. Wymienili też uszeczelnienia na dwóch wtryskach bo leciały bąbelki nie wiem czy to ma coś wspólnego. Zobaczymy teraz jak wyjdzie. Ku uciesze niektórych mam teraz średnie spalanie z fis'a 33l/100km
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
No właśnie nie i wydaje mi się, że oni polegają tylko na automatycznym wystrojeniu. Jak dalej będzie coś nie tak to wymuszę ten tzw, test drogowy czy coś tam. U mnie i tak nie ma lepszej firmy a AdGaz jest chyba i tak w kilku miastach więc pojęcie mieć powinni. Zobaczymy jak to będzie hulać, najwyżej podjadę do wrocka czy gdzieś tam wystroić to prawidłowo. Masz na myśli pewnie kalibrację z braniem pod uwagę odczyty z sond
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga